Zawieszenie czy wydech?
-
Witam Panowie. Mam problem, mianowicie w środę odebrałem auto z warsztatu bo wymieniałem wydech ( środek i końcowy seria + końcówka ). Od wymiany wydechu pojawił się problem auto na 2 biegu ( przykładowo ) na obrotach 1500-2000 zjeżdżając z górki wydech o coś uderza, ale to najmniejszy problem bo jutro jadę tam gdzie robiłem żeby to sprawdzili... Większym problemem jest to, że przy ostrych skrętach z tyłu auta coś wali i nie wiem co, nie ma zasady nie dzieje się to ciągle, ale często i nasila się. Do kiedy nie robiłem wydechu wszystko grało, a teraz jest problem. Jak naciskam z tyłu na auto to amortyzator dziwnie pracuje tzn. tak zasysa powietrze i strzela co chyba nie jest normalne. Po nacisku na auto amortyzator wraca na swoje miejsce jest miękki, ale taki był nie buja się tylko wraca i zostaje tak jak powinno. Jak łapie za wydech i nim ruszam to też się o coś obija, ale część środkowa tylko nie wiem gdzie. Co to może być, miał ktoś kiedyś coś takiego? Jak możecie to powiedzcie mi jakie są koszty amortyzatora, sprężyn, łożysk? Tylko wszystko oddzielnie i czy coś z tego mogę wykluczyć?
P.S Swift sedan 1.6 16v 94r.
P.S2. Proszę o bardzo szybką odpowiedź bo jutro jadę z samego rana z tym wydechem i chciałbym coś od was usłyszeć sensownego.
-
rura puka o wahacz ... ostatecznie o zderzak
Wiem, bo to już przerabiałem -
Czyli mogę spać spokojnie i się nie martwić? Mam nadzieję, że masz rację bo nie mam nic siana narazie jakby to coś innego było, ale dzięki za podpowiedź:)
-
Czyli mogę spać
spokojnie i się nie martwić? Mam nadzieję, że masz rację bo nie mam nic siana
narazie jakby to coś innego było, ale dzięki za podpowiedź:)powiem tak - jeśli to jest to, to jak wpadniesz w nierówność powinno być puk puk ...
Czemu puk puk - jeśli jest na tyle luźny końcowy, to najpierw wali w podłogę, a potem w wahacz ...
Ja byłem 2 razy na poprawce wydechu jak wstawiałem końcowy inny, tak samo zresztą jak przelot robiłem, także nie obyło się bez poprawki. -
Jeśli na środku puka to może wybierak skrzyni biegów pukać o rure, podobno w starszych japońcach standard.
-
Jeśli na środku
puka to może wybierak skrzyni biegów pukać o rure, podobno w starszych japońcach
standard.może się wydawać, że ze środka, a będzie to z tyłu ( tak tak, kochane swifty i ich cienka blacha )
-
Dobra to dziekuje wam za pomoc, zaraz jade tam na warsztat to jak wroce napisze co i jak...
-
Po wjeździe na kanał Pan powiedział " a no może pukać " śruby z mocowaniem waliły o wahacz przy skrętach i na dziurach więc mam nadzieję, że teraz problem zniknie:)
-
śruby z mocowaniem waliły o wahacz przy
skrętach i na dziurachczyli poniekąd miałem rację że o wahacz