Koni Sport w Suzuki Swift
-
Czy miał ktoś do czynienia z Koni Sport w Swifcie?
Zastanawia mnie szczególnie problem trwałości.
To chyba najtańsza, rozsądna opcja do ścigania.
Rozważam założenie do seryjnych sprężyn, gdyż zależy mi na specyfice rajdowej - dziury i podbicia.
Ktoś to ćwiczył?I przy okazji: jest szansa to taniej kupić gdzieś niż tu?
http://www.xteam.pl/862588sport-amortyzator-koni-sport-seria-ŻÓŁta-p-1045.html?osCsid=791a3be57346ed0fadf787be8d8b8764
http://www.xteam.pl/872429sport-amortyzator-koni-sport-seria-ŻÓŁta-p-1220.html?osCsid=791a3be57346ed0fadf787be8d8b8764 -
Mam u siebie Koni Sport w połączeniu ze sprężynami H&R. Dziś wyjadę pierwszy raz po założeniu do zdam relację
-
Czekam z niecierpliwością na relację.
Daj od razu znać na jakich nastawach to założyłeś. -
Zaczynam relację. Jest twardo, sztywno, ale przyjemnie. Jest to całkiem inna definicja twardości. Zawieszenie chce wybierać nierówności i nawet mu to idzie. Największą bolączką są bardzo krótkie nierówności. Poprzedni zawias, seryjne amory i sprężyny jamex się chowają. Też było dość twardo, ale tłumić nierówności nie chciało. W zakrętach nie do końca czułem się pewnie. Natomiast na H&R i Koni Sport łuczki i zakręty bajka. Winkle nie robią na nim wrażenia. Jeżeli pojawi się nierówność to ładnie wybiera. W momencie najechania na tzw. tarkę czyli odcinek drogi o dużym natężeniu krótkich nierówności, troszkę nerwowy się robi, ale bez przesady. Jechaliśmy na zlot w Kielcach i kumpel który jechał za mną Civiciem na eibachu i mtsie parę razy musiał odjąć gazu i dohamować. Sporo winkli mykałem bez odejmowania i samochód był sterowny i nie zbaczał z opatrzonego kursu.
Tył mam ustawiony 3 półobroty, natomiat przód 2 półobroty.
-
Jakie dokładnie kupiłeś te amortyzatory? I jak autko siedzi?
-
Jakie dokładnie
kupiłeś te amortyzatory? I jak autko siedzi?przecież pisze Ci koni sport z regulacją czyli żółte innych nie ma ( bo czerwone nie mają takowej regulacji )
-
Czerwone też mają regulacje a żółte wewnętrzną lub zewnętrzną ;p
-
Czerwone też mają
regulacje a żółte wewnętrzną lub zewnętrzną ;pchodziło o regulację zewnętrzną ... której specjale ( czerwone ) nie posiadają
-
Piszecie o różnych modelach Koni do Swifta.
A katalog wyrzuca tylko jeden rodzaj amortyzatorów:
Swift / Cultus GTi 1.3-16V (EAA33 / EAA34 / EAF35)
Front: for KYB and Showa only 89-96 Sport 86-2588Sport 87-2429Sport
Z tego co piszą choćby tu:
www.xteam.pl/862588sport-amortyzator-koni-sport-seria-ŻÓŁta-p-1045.html
www.xteam.pl/872429sport-amortyzator-koni-sport-seria-ŻÓŁta-p-1220.html
to są to amortyzatory z serii żółtej.
Natomiast wg tej strony: http://www.koni.com.pl/osobowe.php?go=29
dla modeli 86 i 87 wychodzi, że to seria czerwona z wewnętrzną regulacją.Potrafi ktoś rozwiązać tą zagadkę?
Czy kiedyś były jeszcze jakieś inne?Indii: Ty masz ten model?
-
Czy kiedyś były
jeszcze jakieś inne?były do Mk I ... ale ich już nie produkują
-
Indii: Ty masz ten
model?Mam żółte koni sport z regulacją twardości, zewnętrzną, ale po zdemontowaniu amortyzatora z pojazdu.
-
Czyli kręcąc ściśniętym amorem?
-
Czyli kręcąc
ściśniętym amorem?Dokładnie.
-
podaj prosze jak to sie ma cenowo taki komplet h&r i koni żółte wszystko razem i gdzie kupowałeś, może jakiś link jeśli w necie? Pozdr
-
podaj prosze jak to
sie ma cenowo taki komplet h&r i koni żółte wszystko razem i gdzie kupowałeś, może
jakiś link jeśli w necie? Pozdrpo normalnej cenie
Koni - 450 zł za amor
H&R - ok. 800 zł -
1400 zł za sprężyny H&R, amortyzatory Koni plus dwie rozpórki
-
1400 zł za sprężyny
H&R, amortyzatory Koni plus dwie rozpórkiokazja z giełdy