Podświetlenie deski rozdzielczej
-
Mam prośbę spaliła mi się żarówka podświetlenia deski rozdzielczej(podświetlenie wskaźnika paliwa i prędkościomierza),próbowałem jakoś się dostać ale się poddałem. Może ktoś zna bezbolesny sposób na wymianę żarówki.(nie znalazłem na forum).
Autko: Suzuki swift 1,3 GLX sedan 99
-
Mam prośbę spaliła mi się
żarówka podświetlenia deski rozdzielczej(podświetlenie wskaźnika paliwa i
prędkościomierza),próbowałem jakoś się dostać ale się poddałem.Musisz wyjąć zegary.
Może ktoś zna bezbolesny
sposób na wymianę żarówki.(nie znalazłem na forum).http://zlosniki.pl/stary_zlosniki/showthreaded.php?Number=535064
-
A jakie tam są żarówki ? I czy takie same podświetlają panel nawiewów ?
-
A jakie tam są żarówki ? I
czy takie same podświetlają panel nawiewów ?W3W - wymień od razy wszystkie 3 sztuki, bo stare są już wyjechane i będzie nowa jaśniej świecić.
Nie.Foto od tyłu.
-
Dzięki.Ale nigdy by mi nie przyszło do głowy że tyle roboty będzie z wymianą żarówki.
-
Dzięki.Ale nigdy by mi nie
przyszło do głowy że tyle roboty będzie z wymianą żarówki.Za drugim razem zajmuje operacja 5 minut.
Dobrze mieć kogoś do pomocy, żeby wpychał w ścianę grodziową linkę obrotka do momentu, kiedy zegary na tyle wyjdą, że będzie można tą linkę od nich odczepić.
Ułatwia wyjęcie zegarów opuszczenie kierownicy (dwie nakrętki od dołu trzeba odkręcić). -
Pozwolę sobie odgrzać temat.
Wszystko łanie fajnie ale czy mógłby mi ktoś dokładnie powiedzieć gdzie tą linkę trzeba wykęcić 10 i gdzie poluzować bo nie za bardzo wiem i musiałem wszystko składać bez wymiany żarówek ;/ -
linkę trzeba wyczepić, wciska się cosik i powinna zejść, mi zawsze najwięcej czasy zabierało jej wyczepienie
-
linkę trzeba
wyczepić, wciska się cosik i powinna zejść, mi zawsze najwięcej czasy zabierało jej
wyczepieniewsadziłem łapę pod deskę i od tyłu bym dał radę ja wyczepić tylko nie wiem czy potem ją wczepił dlatego nie próbowałem, tymbardziej że widziałem tutaj że powinno ją się wykręcić ale nie wiem gdzie tą linkę dokładnie wykręcić czy tam poluzować
-
wsadziłem łapę pod
deskę i od tyłu bym dał radę ja wyczepić tylko nie wiem czy potem ją wczepił dlatego
nie próbowałem, tymbardziej że widziałem tutaj że powinno ją się wykręcić ale nie
wiem gdzie tą linkę dokładnie wykręcić czy tam poluzowaćOdpiąć musisz od skrzyni biegów, bo inaczej lipa.
Potem lekko wysuwasz zegary, druga osoba pcha linkę w ścianę grodziową (tak jest łatwiej).
Jak już masz szparę, żeby łapę włożyć odpinasz wtyczki u góry zegarów i linkę za obrotkiem.
U mnie linka była z zatrzaskiem. -
tak jak kolega mówi lepiej najpierw odpiąć linka od skrzyni ułatwia to bardzo sprawę wysuwając deskę do przodu ja sam sie z tym męczyłem kiedyś a teraz to juz szybki szpil
-
tak jak kolega mówi
lepiej najpierw odpiąć linka od skrzyni ułatwia to bardzo sprawę wysuwając deskę do
przodu ja sam sie z tym męczyłem kiedyś a teraz to juz szybki szpilZabiorę się za to może w weekend i mam nadzieję, że tym razem już to dokończę i wyjmę tę folię z liczników i będzie albo czerwone albo białe podświetlanie
-
Zabiorę się za to
może w weekend i mam nadzieję, że tym razem już to dokończę i wyjmę tę folię z
liczników i będzie albo czerwone albo białe podświetlanieI jakie masz podświetlanie? Zapodaj foty
-
I jakie masz
podświetlanie? Zapodaj foty
Póki co nadal zielone, niestety dopadło mnie jakieś choróbsko i do tego jeszcze sesja ;/ -
Póki co nadal
zielone, niestety dopadło mnie jakieś choróbsko i do tego jeszcze sesja ;/A jakby nie zeskrobywać zielonego z tarcz zegarów tylko np. zapodać czerwone diody zamiast standardowych żarówek w3w albo niebieskie to kolor podświetlenia też się chyba ładnie zmieni, co?
Sam myślałem o czymś takim
-
A jakby nie
zeskrobywać zielonego z tarcz zegarów tylko np. zapodać czerwone diody zamiast
standardowych żarówek w3w albo niebieskie to kolor podświetlenia też się chyba
ładnie zmieni, co?
Sam myślałem o
czymś takimKwestia jest taka, że jak masz folie o tzw. "zimnym" kolorze to jak dasz ciepły czyli np tak jak tutaj masz zielony dasz czerwony wyjdzie padaka. Dlatego w gre bez bawienia się z folią wchodzi tylko biały albo niebieski, tylko, że jak dasz biały to chyba i tak wyjdzie na zielono.
-
A jakby nie
zeskrobywać zielonego z tarcz zegarów tylko np. zapodać czerwone diody zamiast
standardowych żarówek w3w albo niebieskie to kolor podświetlenia też się chyba
ładnie zmieni, co?
Sam myślałem o
czymś takimTyle tylko, że tarcze są czarne a jedynie żarówki w3w, które je podświetlają mają zielone kapturki.
Zakładasz mocniejsze diody i teoretycznie po sprawie. -
Tyle tylko, że
tarcze są czarne a jedynie żarówki w3w, które je podświetlają mają zielone kapturki.
Zakładasz
mocniejsze diody i teoretycznie po sprawie.No chyba, że tak bo byłem wręcz przekonany, że tak jak w większości aut nie ma kapturków na żarówkach tylko folia w liczniku jest, ale jak są kapturki to gitara
-
-
5 minut
przeszukania forum. To na %*(()% ja to zdjęcie robiłem ?Nanbu nie nerwuj się