Skrzynia swift 4wd- zamiennik
-
Rzeczywiście, moja wina.
Hejka maniacy!
Za niedługo do Was dolaczam i mam nadzieje będę Was godnie reprezentować na arenie amatorskich sportów motorowych
-
szukaj skrzyni od justy II generacji 1995-2003, czyli po prostu swifta ze znaczkiem subaru
-
Orientujesz się jak się ma sprawa jej wytrzymałości i przelozen względem skrzyni swifta?
-
Rzeczywiście, moja wina.
Hejka maniacy!
Za niedługo do Was dolaczam i
mam nadzieje będę Was godnie reprezentować na arenie amatorskich sportów motorowychWitamy sie w powitalni
-
Witamy sie w powitalni
i poka Zuze:P
-
Skrzynia Justty II jest taka sama jak Swiftowa 4WD!
Więc nie liczyłbym na większą wytrzymałość.
Młodsza to i owszem.
Dodatkowo z danych przełożeń, które były na stronie klubowej Justy ma dłuższe przełożenia skrzyni biegów, więc swift złapie większego muła...Ps. Widzę, że jesteś min. z Nysy... próbuje kojarzyć fakty i... kupiłeś może swifta od Pawła B??
-
bez przesady az takeigo mula nie zlapie seria gti ma 4.11, natomiast 4wd 3.94
masz kilka aukcji:
http://moto.allegro.pl/item848463024_suzuki_swift_4wd_skrzynia_biegow.html
http://moto.allegro.pl/item830316488_subaru_justy_suzuki_swift_1_3_4wd_skrzynia_biegow.html
http://moto.allegro.pl/item830815049_suzuki_swift_4wd_1_3_1_3_skrzynia_biegow.htmlcos z tego da sie wybrac
-
Skrzynia Justty II jest taka
sama jak Swiftowa 4WD!
Więc nie liczyłbym na większą
wytrzymałość.
Młodsza to i owszem.
Dodatkowo z danych przełożeń,
które były na stronie klubowej Justy ma dłuższe przełożenia skrzyni biegów, więc swift złapie
większego muła...
Ps. Widzę, że jesteś min. z
Nysy... próbuje kojarzyć fakty i... kupiłeś może swifta od Pawła B??Jak wszystko się ułoży to własnie ten egzemplarz zagosci w moim garażu jest w nim jeszcze pare rzeczy do zrobienia zanim sfinalizujemy transakcje.
-
Owszem, w jeździe po mieście nawet się tego nie zauważy, ale na kajtkach będzie to odczuwalne.
Do tego nie ma co przytaczać przełożenia ze Swifta GTi!! Gdyż temat wyraźnie mówi o skrzyni 4WD, która jest w Tym Swifcie, a ktorą trzeba zmienić na np. tą od Justy!Przy seryjnej odcince silnika GTi i seryjnej skrzyni Swifta 4WD (przełożenie główne bodajże 4.437 wg danych ze strony klubowej dla mk2 4WD), 2gi bieg jest do ok 105km/h, 3ci bieg kończy się dopiero na 156km/h!
Przy skrzyni z Justy będzie to jeszcze więcej km/h na biegach. -
Strasznie mi zależy żeby znaleźć skrzynkę która będzie krótsza i myślałem te taka bedIe własnie ta od Justy- widocznie ktoś mi przekazał błędne informacje . Dawniej jako pilot jeździłem takim swiftem w PPAIK w sumie nawet udało się zdobyć mistrza Polski w klasie , największym problemem swifta poza problemem z obracaniem się na suchym była zbyt długa skrzynia biegów która w połączeniu z dość późno wstajacym silnikiem gti przeszkadzała szczególnie na kretych próbach
-
Podepnę się pod temat...ja robię Justy 4WD z silnikiem od SSgti(jeszcze daleka droga do końca- główna przeszkoda to kasa a silnik w kawałkach) i też mam problem jakie wybrać przełożenie czy zostawić od Justy czy od SSgti, i od razu pisze że ja modyfikuje samochód na ulice - które w tym wypadku będzie lepsze
I jeszcze jedno;
Z tego co słyszałem to jeśli zostaje przełożenie od zwykłego 1.3 to zamach i sprzęgło też musi być to samo - prawda? -
Koło zamachowe koniecznie od 4WD! To z GTi jest zbyt lekkie. Jeśli posiadasz Justy, które nie ma świateł jak w Swifcie MK IV to całkiem możliwe, że masz tą krótszą skrzynię (jak z Swifcie 4WD), ale to akurat wynika z teoretycznie możliwej zależności modelowej między Swiftem a Justy II.
Podsumowując, na temat skrzyń do 4WD krążą sprzeczne informacje (jednak te ze strony klubowej potwierdzają, że skrzynia Swifta mk3/Justy jest dłuższa od tej z mk2! Pozostałe info pochodzą ze źródeł typu: "ktoś słyszał, że ktoś komuś mówił, iż widział jak..." Najlepiej zweryfikować dane odnoszące się do Swifta 4WD mk2, mk3/Justy II w praktyce i rozstrzygnąć to raz na zawsze.
Prawdopodobnie zaraz po świętach lub zaraz po sylwestrze będę wiedział jak jest w praktyce! Skrzynka od Justy II leży gdzieś na palecie w garażu, a silnika do swojej "kajto-rajdówki" jeszcze nie włożyłem. Zaryzykuję i nie będę montował skrzynki od 4WD mk2.
-
Ja posiadam Subaru Justy mk2 z 1996r. czyli zamach od 4wd i sprzęgło, a jakie przełożenie?
Prawdopodobnie zaraz po
świętach lub zaraz po sylwestrze będę wiedział jak jest w praktyce! Skrzynka od Justy II leży
gdzieś na palecie w garażu, a silnika do swojej "kajto-rajdówki" jeszcze nie włożyłem.
Zaryzykuję i nie będę montował skrzynki od 4WD mk2.a tutaj chodzi ci o to że będziesz wkładał skrzynke od Justy II a nie ryzykował od Swifta mk2??
Koniecznie daj znać jak to sie ma w praktyce