problem z temp silnika i obrotami
-
Witam.
Mój świstak '99 1,0 ma problem z obrotami. Z czasem jak się rozgrzewa , regularnie spadają od 1600 do 1000 by nastepnie po nagrzaniu (wskaźnik temp. w okolicach połowy) falować od 1100 do 1400 mphh. Prawdopodobnie walnięty jest również termostat , bo przy szybszej jeżdzie temp spada do minimum (okolice C). Czy sam zepsuty termostat może mieć wpływ na falowania obrotami czy jednak dodatkowo padł jakiś czujnik ? Jak zdiagnozować co wymienić ? PoDajcie jakieś wskazówki ?Drugim problemem jaki mam ze świstakiem to brak podświetlenia konsoli i zegara godziny wraz z brakiem regulacji elektrycznych lusterek. Trochę majstrowałem przy podłączaniu radia i boję się że odłączyłem jakiś przewód. Możliwe że lusterka , zegar i konsola są podłączone na jednym przewodzie lub bezpieczniku ?
Pzdr
Orwah (od 1999 jeżdzący świstakiem) -
Witam.
Mój świstak '99 1,0 ma problem z obrotami. Z czasem jak się rozgrzewa , regularnie spadają od
1600 do 1000 by nastepnie po nagrzaniu (wskaźnik temp. w okolicach połowy) falować od 1100
do 1400 mphh. Prawdopodobnie walnięty jest również termostat , bo przy szybszej jeżdzie
temp spada do minimum (okolice C). Czy sam zepsuty termostat może mieć wpływ na falowania
obrotami czy jednak dodatkowo padł jakiś czujnik ? Jak zdiagnozować co wymienić ?
PoDajcie jakieś wskazówki ?Drugim problemem jaki mam ze świstakiem to brak podświetlenia konsoli i zegara godziny wraz z
brakiem regulacji elektrycznych lusterek. Trochę majstrowałem przy podłączaniu radia i boję
się że odłączyłem jakiś przewód. Możliwe że lusterka , zegar i konsola są podłączone na
jednym przewodzie lub bezpieczniku ?Pzdr
Orwah (od 1999 jeżdzący świstakiem)
na poczatek wymien termostat na nowy, to male koszta, a na 99% to jest to.
Temp powinna sie uspokoic, jesli natomiast obroty dalej beda skakac sprawdz przewody cisnieniowe, czy nie maja zadnych malutkich dziurek.co do konsoli, to jak mowisz ze majstrowales przy radiu, to moze zrobiles jakies male zwarcie, wiec posprawdzaj na poczatek bezpieczniki.
-
co do konsoli, to jak mowisz ze majstrowales przy radiu, to moze zrobiles jakies male zwarcie,
wiec posprawdzaj na poczatek bezpieczniki.Dokładnie, bezpieczniki ważna rzecz, kiedyś przekopałem pół auta, a okazało się, że problemem był przepalony bezpiecznik