Problem po osiągnieciu optymalnej temp. w Swift 1,3 GS
-
Witam poruszalem problem mojego złoma Pojawił się ze tak powiem nowy wątek Dawniej pisalem ze auto nieprzyjmuje gazu po gwałtownym jego wdepnieciu Teraz jak udalo mi sie zagrzac auto na jałowym biegu okazuje się ze silnik pracuje super tylko na ssaniu!!! Po osiągnieciu optymalnej temperatury jest kaplica Auto na wolnych obrotach nawet potrafi delikatnie przerywac a o dodaniu jakim kolwiek gazu niemal ze niema mowy Powiedzmy jakimis tam prubami mozna cos depnąc ale to są milimetry Na ssaniu rewela potem kaplica totalna Iskra jest taka ze wystarczyla by na fabryke suzuki kable sa nowe zero przebić palec kopółka nowa swiece NGK Kody błedów nic niepokazują Tzn pokazuja ze wszystko jest OK
-
Witam poruszalem problem mojego złoma Pojawił się ze tak powiem nowy wątek Dawniej pisalem ze
auto nieprzyjmuje gazu po gwałtownym jego wdepnieciu Teraz jak udalo mi sie zagrzac auto na
jałowym biegu okazuje się ze silnik pracuje super tylko na ssaniu!!! Po osiągnieciu
optymalnej temperatury jest kaplica Auto na wolnych obrotach nawet potrafi delikatnie
przerywac a o dodaniu jakim kolwiek gazu niemal ze niema mowy Powiedzmy jakimis tam prubami
mozna cos depnąc ale to są milimetry Na ssaniu rewela potem kaplica totalna Iskra jest taka
ze wystarczyla by na fabryke suzuki kable sa nowe zero przebić palec kopółka nowa swiece
NGK Kody błedów nic niepokazują Tzn pokazuja ze wszystko jest OKZałatw sobie manometr i wepnij go przed króciec dopływu paliwa do wtrysku I zobacz jakie jest ciśnienie paliwa Podejrzewam awarie pompy paliwa lub zapchany filtr paliwa Całkiem mozliwe że szwankuje czujnik cieczy chłodzącej Ale to są tylko przypuszczenia
-
Fura została naprawiona Problemem były poprostu świece:)
-
Panowie masakra jakaś Total masakra!! Problem odrodził sie od nowa Auto super jezdzilo po wymianie swiec potem postal z tyd czasu i wszystko jest od nowa no poprostu szok Ktoś mi radził sprawdzic jakiś modoł w aparacie zapłonowym Miał ktos z takim czyms do czynienia ??