favoritka po remoncie nie odpala prosze o pomoc
-
tomibuli Użytkownik archiwalnynapisał 25 lip 2010, 14:31 ostatnio edytowany przez tomibuli 11 paź 2016, 17:01
witam mam problem mianowicie wymieniałem uszczelkę pod głowicą po poskładaniu nie mogę jej odpalić.możne mi ktoś pomoc?
-
clavishnapisał 28 lip 2010, 19:58 ostatnio edytowany przez clavish 11 paź 2016, 17:01
witam mam problem
mianowicie wymieniałem uszczelkę pod głowicą po poskładaniu nie mogę jej
odpalić.możne mi ktoś pomoc?Uszczelki pod głowicą nie da się chyba "odpalić", zapalić też nie, może podpalić...???
-
krzysiekjx1 Użytkownik archiwalnynapisał 30 lip 2010, 18:06 ostatnio edytowany przez krzysiekjx1 11 paź 2016, 17:01
zacznij od spraw podstawowych i sprawdź czy masz iskrę i czy podaje paliwo
-
Capoeristas1990 Użytkownik archiwalnynapisał 15 sie 2010, 09:01 ostatnio edytowany przez Capoeristas1990 11 paź 2016, 17:01
Jeżeli sam wymieniałeś uszczelke pod głowicą to najprowdopodobniej pozostało Ci zdjąć tą pierwszą pokrywe zaworów, która jest przykręcona na 2 małych śróbkach (chyba nr.10) i poustawiać za pomocą szczelinomierza.Procedura ustawiania szczelin w favoritce jest bardzo prosta tylko trzeba do tego podejść na spokojnie żeby sie nie pogubić. Wstępnie moge Ci powiedzieć, że za nim zaczniesz regulować zawory muszisz podnieść auto na lewarku od strony pasażera i wrzucić 3 bieg aby pokręcać kołem i obserwować mijanie sie popychaczy. Ustaw szczeliny na każdym zaworze(ssącym i wydechowym) po 0,20mm. I teraz z punktu widzenia jak byś stał przed autem pokręcaj kołem i obserwuj mijanie sie zaworów na 1 cylindrze(pierwszy od lewej) i reguluj luzy na 4 cylindrze(pamiętaj aby szczelinomierz po dokręceniu wyszedł z lekkim oporem z pod popychacy) następnie obserwujesz mijanie sie zaworów na 2 cylindrze a regulujesz luz na 3, następnie obserwujesz mijanie na 3 a regulujesz na 2 i na koniec obserwujesz mijanie zaworów na 4 cyl a regulujesz 1. Ja zrobiłem tak w swojej fav i do dziś dalej nią latam W razie problemów pisz nawet na gg: 5175190 jak bede coś widział to pomoge
-
longdist Użytkownik archiwalnynapisał 15 paź 2010, 00:55 ostatnio edytowany przez longdist 11 paź 2016, 17:01
Proponuje sprawdzić ustawienie rozrządu oraz zapłonu najpierw
Potem można myśleć dalej