[1,0gl mk5] drgania w okolicy kierownicy
-
Hej.
Moje Suzi jest prawie nówka.. 56000km to w sumie nic. Legalnie przechodzi wszystkie przeglądy i gdyby nie jakiś wariat w Warszawie, to miałbym furę jak nową.. teraz jest ciut draśnięta. I wszystko byłby cudownie, gdyby nie to, że od pewnego czasu coś mi się trzęsie przy kierownicy. Wskakiwałem do kanału, szukałem i nic. Na trzepakach też się nie udało wykryć. Zauważyłem tylko, że jak docisnę kierownicę w dół, albo w górę, to nie można wyczuć drgań. Nie wiem, czy to jakieś tuleje w kolumnie kierowniczej, czy coś z listwą kierowniczą może któryś krzyżak byle nie spod Grunwaldu...
-
Hej.
Moje Suzi jest prawie nówka.. 56000km to w sumie nic. Legalnie przechodzi wszystkie przeglądy i
gdyby nie jakiś wariat w Warszawie, to miałbym furę jak nową.. teraz jest ciut draśnięta. I
wszystko byłby cudownie, gdyby nie to, że od pewnego czasu coś mi się trzęsie przy
kierownicy. Wskakiwałem do kanału, szukałem i nic. Na trzepakach też się nie udało wykryć.
Zauważyłem tylko, że jak docisnę kierownicę w dół, albo w górę, to nie można wyczuć drgań.
Nie wiem, czy to jakieś tuleje w kolumnie kierowniczej, czy coś z listwą kierowniczą może
któryś krzyżak byle nie spod Grunwaldu...sprawdz czy masz dobrze wyważone koła
-
sprawdz czy masz dobrze wyważone koła
Hej. Kółka ok. drgania pojawiaja się na dziurach.. szczególnie na tzw tarce. zdarzają się takie tarki na podjazdach pod wzniesienia.. szczególnie tam, gdzie startują ciężkie zestawy. Drgania nie pochodzą od kół, ani innych elementów obracających się w okolicy piast. Drgania można wyczuć, jak jakiś drobny luz. w sumie to najbardziej przypominają mi te, które pokazały mi się w maluchu i były luzami na tulejkach w kolumnie kierowniczej.