serwo
-
wymieniłem ostatnio wszystko co sie dało tzn weża zawor zwrotny i krociec wraz z oringiem i dalej podczas naciskania hamulca cos psuka tak jak by powietrze gdzieś uciekało.
Moje pytanie brzmi czy to membrana w serwie jest nieszczelna i czy da sie to zregenerować czy zostaje wymiana?? -
wymieniłem ostatnio wszystko co sie dało tzn weża zawor zwrotny i krociec wraz z oringiem i
dalej podczas naciskania hamulca cos psuka tak jak by powietrze gdzieś uciekało.
Moje pytanie brzmi czy to membrana w serwie jest nieszczelna i czy da sie to zregenerować czy
zostaje wymiana??A nie "psuka" przypadkiem na wyłączonym silniku?
To normalny objaw. Następuje wyrównanie ciśnienia. Jeśli serwo działa jak należy (i hamulec także) to ja bym się nie przejmował. U mnie też psuka nawet na obrotach jałowych. Ale serwo działa jak należy. -
własnie psuka na odpalonym silniku niewiem czy tylko na wolnych obrotach bo podczas jazdy tego nie słysze --- radyjko gra --- ale hamulce nie sa takie jak powinny być. Są słabsze ale musze jeszce wymienic bębny z tyłu (juz nie ma z czego toczyć) i jak sie zrobia lepsze hamulce to oleje to psukanie