Regulacja kątów wychylenia koła
-
Mam taki problem z moim Swiftem. Jest on rozjechany mocno z przodu. Jako iz ostatnio wszystko w nim robie sam i juz prawie w calosci go rozebralem i zlozylem poza silnikiem, to padlo oczywiscie zeby to w koncu ustawic. Ostatnio ustawialem zbieznosc i po tym troche mi sie wydaje ze sie rozjechal. Kola na dole sa szerzej niz na gorze. Wyjmowalem jeszcze w tym zasie Mcpersona calego. I jedyne czym wydawalo mi sie ze mozna to regulowac to gorny element przychodzacy na sprezyne. Ale z kolei jego przestawienie powoduje chyba zmiane ustawienia wychylenia wzgledem osi przod tyl. I juz teraz sie troche gubie. Wie ktos moze jak to wyregulwac, bo jakos nie chce mi sie jechac do mechanikow ktorzy nie wiem czy mi czegos nie spartola. MOze to troche chaotycznie napisane, ale chodzi o wyregulowanie katow wychylenia kol gora-dol. Bardzo prosze bo pomoc bo sprawa pilna, nowe opony czekaja az wszystko bedzie sprawne, a juz to trwa od dluzszego czasu.
-
Regulujesz popuszczajac sruby ktorymi jest przykrecony amortyzator do zwrotnicy. Niestety zwykle nie ma tam za wiele regulacji, ale do prostego samochodu wystarczy. Jak brakuje, to sie rozpilowywuje troche otwory w amortyzatorze. Ogolnie robota z ustawianiem upierdliwa, bo musisz podniesc auto, przestawic (najlepiej w 2 osoby - jeden pcha kolo a drugi dokreca), opuscic, zmierzyc, w razie potrzeby znowu do gory....
-
Kurcze sposob wydawalby sie dobry i prawidlowy gdyby byl jakikolwiek luz na tych dziurach, ale jak wyjmowalem kolumne to tam sruby ledwo wchodzily wiec nie ma mowy raczej o przestawianiu tego. Ale dzieki za info bede kombinowal, moze rozwierce to rzeczywiscie.
-
Kurcze sposob wydawalby sie dobry i prawidlowy gdyby byl
jakikolwiek luz na tych dziurach, ale jak
wyjmowalem kolumne to tam sruby ledwo wchodzily
wiec nie ma mowy raczej o przestawianiu tego. Ale
dzieki za info bede kombinowal, moze rozwierce to
rzeczywiscie.W sumie najlepiej nie rozwiercac, tylko rozpilowac pilnikiem na boki i to tylko gorny otwor. Wogole trzeba delikatnie bardzo z tym. A jak ustawisz i opuscisz auto, to pobujac trzeba (jak masz obrotnice pod kola, bo jak nie to trzeba niestety przejechac kawalek zeby sie ulozyl zawias).
-
W sumie najlepiej nie rozwiercac, tylko rozpilowac pilnikiem na boki i to tylko gorny otwor.
Wogole trzeba delikatnie bardzo z tym. A jak ustawisz i opuscisz auto, to pobujac trzeba
(jak masz obrotnice pod kola, bo jak nie to trzeba niestety przejechac kawalek zeby sie
ulozyl zawias).Witam
Najpierw zlikwiduj luzy przód i tył bo szkoda Twojej pracy.Regulacja kosztuje 75 zł. więc chyba nie warto samemu się grzebać.Szukaj stacji która ustawia z Autodaty.Ustawią Ci fachowo i spokojnie będziesz mógł deptać.U mnie źle ustawinony kąt tylnnich kół sprawiał że auto pływało z tyłu jak na lodzie. -
Witam
Najpierw zlikwiduj luzy przód i tył bo szkoda Twojej
pracy.Regulacja kosztuje 75 zł. więc chyba nie
warto samemu się grzebać.Szukaj stacji która
ustawia z Autodaty.Ustawią Ci fachowo i spokojnie
będziesz mógł deptać.U mnie źle ustawinony kąt
tylnnich kół sprawiał że auto pływało z tyłu jak na
lodzie.No wlasnie. Ale trzeba pamietac, aby przyzady byly zakladane na wszystkie 4 kola, bo jak ktos tylko przod robi, to nie ma zadnej pewnosci ze auto bedzie prosto jechalo, zwlaszcza ze swift ma tyl regulowany.
-
Witam
Najpierw zlikwiduj luzy przód i tył bo szkoda Twojej pracy.Regulacja kosztuje 75 zł. więc chyba
nie warto samemu się grzebać.Szukaj stacji która ustawia z Autodaty.Ustawią Ci fachowo i
spokojnie będziesz mógł deptać.U mnie źle ustawinony kąt tylnnich kół sprawiał że auto
pływało z tyłu jak na lodzie.O jakich luzach mowisz? Zbieznosc mam ustawiona.
Tak sie zastanawiam zeby pojechac na geometrie komputerowa zeby wszystko mi ustawili, co sadzicie?