dzwignia zmiany biegow ma luz
-
Witam
moja wajcha sie cos rusza malo ale mnie to drazni mocno ze ma jalowy skok
kolega mowil ze pod spodem wszystko cacy ze to w skrzyni
ale ja dzisiaj zobaczylem ze jest taki maly luz i to pewnie przez niego mam luzny lewarek
moje pytanie jest takie
na rysunku zaznaczylem gdzie sie zluzowalo
czy moge wymienic jakos sam przegob(jest jakos odkrecany) czy musze cala wajche kupic
pozdro -
wymien tulejki nr23 na rysunku, koszt kilka zl
-
duzo z tym roboty bo umnie tez tam sie rusza i wole teraz to zrobic niz pozniej skrzynie wymieniac
-
U mnie luz był na kołku nr 30 i trójniku 29 po wymianie biegi chodzą jak w nowym samochodzie.
-
kupilem sobie wczesniej ta gume co na rysunku nr 14 jest zaznaczona ale sie zastanawiam jak ja zalozyc przez to rozszerzenie stara zchodzi jak chce bo jest wyrobiona
mialem plan zciac brzeszczotem koncowke tego drazka i zalozyc gume
ona jest od koca o kilka cm i dobrze przykrecona wole zeby dobrze siedzialo a nie mialo luzy
btw w tej fabrycznej gumie siedza 2 tuleje nr 15 w nowej ich nie ma
czy sa one konieczne i nalezy je przelozyc czy nie ?
dzieki nim nie mozna docisnac do podlogi drazka trzyma sie on na odpowiednim dystansie -
kupilem sobie wczesniej ta gume co na rysunku nr 14 jest zaznaczona ale sie zastanawiam jak ja
zalozyc przez to rozszerzenie stara zchodzi jak chce bo jest wyrobionamialem plan zciac brzeszczotem koncowke tego drazka i zalozyc gume
ona jest od koca o kilka cm i dobrze przykrecona wole zeby dobrze siedzialo a nie mialo luzy
btw w tej fabrycznej gumie siedza 2 tuleje nr 15 w nowej ich nie ma
Tą gumę bez problemu nałożysz przez to rozszerzenie - nic nie obcinaj - , tulejki załuż ze starej gumy - to też wymieniałem.
czy sa one konieczne i nalezy je przelozyc czy nie ?
dzieki nim nie mozna docisnac do podlogi drazka trzyma sie on na odpowiednim dystansie
-
Tą gumę bez problemu nałożysz przez to rozszerzenie - nic nie obcinaj - , tulejki załuż ze
starej gumy - to też wymieniałem.wiesz
przymierzalem sie juz ale mialem 20 min wiec sienie mocowalem z zakladaniem tylko sruby odkrecalem
no i w nowej gumie dziura jest bardzo mala ale skoro mowisz to chyba wezme plynu do mycia naczyc i spoboje z jakims srubokrecikiem naciagnąc ją tam
a powiedz czy to cos zmienilo ta nowa guma ?? -
wiesz
przymierzalem sie juz ale mialem 20 min wiec sienie mocowalem z zakladaniem tylko sruby
odkrecalem
no i w nowej gumie dziura jest bardzo mala ale skoro mowisz to chyba wezme plynu do mycia naczyc
i spoboje z jakims srubokrecikiem naciagnąc ją tam
a powiedz czy to cos zmienilo ta nowa guma ??Najwięcej zmieniła wymiana trójnika z kołkiem rozprężnym - u mnie otwór pod kołek był rozwalony na boki po 1 mm z każdej strony. Jak będziesz to wymieniał to wymień sobie też obudowę gumową na dole drążka zm. biegów. Kołek wypchnołem srubą M4 włożoną od góry, od dołu dałem kawałek rurki takiej żeby wypychany kołek wszedł do środka i kręciłem od dołu nakrętką na śrubie M4 - tylko musisz zablokować łeb śruby aby się nie obracał. W sprzedaży są dwa rodzaje trójników - odlewany i spawany. Spawany jest ze stali więc na pewno jest mocniejszy i się nie będzie wybijał na kołku rozprężnym.
Po wymianie należy włożyć osiowo do kołka zawleczkę aby go zabezpieczyć przed ewentualnym zgubieniem.