Regulacja sprzęgła w Rover 25
-
Witam serdecznie. Jestem od niedawna użytkownikiem samochodu Rover 25 z silnikiem diesla 2,0
TDI, rocznik 2000. Ogólnie autko spisuje się nieźle - mam tylko jeden problem: sprzęgło bardzo nisko "bierze". Oznacza to, że aby zmienić bieg, muszę wcisnąć pedał do podłogi. Bardzo trudno mi się do tego przyzwyczaić, bo we wszystkich samochodach, jakie poprzednio miałam, sprzęgło "brało" normalnie, to znaczy wysoko. W efekcie przy zmienianiu biegów odczuwam dyskomfort, bo auto czasami lubi szarpnąć - szczególnie, gdy zmiana jest odruchowa. Dlatego mam gorącą prośbę do użytkowników bądź znawców tego samochodu o podpowiedź, jak wyregulować skok sprzęgła w Roverze 25 aby wyeliminować tą niedogodność.
Czy do takiej czynności potrzebny jest kanał? Z góry serdecznie dziękuję za opinie. -
W tym aucie jest samoregulacja sprzęgła , jest na pewno uszkodzona , rozebrać, naprawić i będzie śmigać, a jak nie to podłożyć coś w miejscu mocowania linki do łapy skrzyni biegów
reszta opisu- klok
-
Bardzo dziękuję sovik3b. Mam rozumieć, że do czynności naprawczych trzeba użyć kanału?
-
W tym aucie jest
samoregulacja sprzęgła , jest na pewno uszkodzona , rozebrać, naprawić i będzie
śmigać, a jak nie to podłożyć coś w miejscu mocowania linki do łapy skrzyni biegów
reszta opisu-
klokAlbo sprzęgło się kończy i samoregulacji nie starcza
-
Co ty z tym kanałem , raczej od góry normalnie da się dojść
Adamo- jak się kończy sprzęgło to raczej łapie wyżej a nie od podłogi