[Lodz] Witam i od razu pytam
-
Jako ze jest to moj pierwszy post witam wszystkich,
mam pytanie glownie do Lodziakow a chodzi mi o w miare dobry warsztat zajmujacy sie favoritkami.Mam dwa klopoty z moim autkiem, pierwszy zwiazany jest z zaplonem.
W trakcie regulacji gazu fachowiec stwierdzil ze ma klopty z ustawieniem gazu bo zaplon skacze co chwila. Wyregulowl jak mogl ale efekt jest taki ze przy przyspieszaniu samochod zaczyna skakac miedzy 2 a 3 tys i sie krztusi przy ruszaniu. Na wlasna reke wymienilem filtr powietrza, swiece, przewody i kopulke z rozdzielaczem. Podczas ostatniego przegladu mechanik zasugerowal ze moze to byc kwestia aparatu zaplonowego lub rozrzadu ( wymieniony przy 90tys, teraz mam 120 tys)
Jak to sprawdzic?Drugi problem dotyczy chlodzenia a wlasciwie problemow z przeplywem plynu, po zakreceniu korka w zbiorniku wyrownawczym wzrasta cisnienie i woda wylewa sie przez korek, z tego co wyczytalem na forum jest to sprawa kompresji i prawdopodobnie poszla uszczelka pod glowica. Jak poluzuje korek jezdze normalnie. Pod korkiem nie ma piany.
Pytanie mam do Lodziakow, jaki warsztat w Lodzi jest dobry i tani?
Dodam tylko ze sprawa jest dosyc pilna, bo w piatek chce jechac nad morze a nie chce utknac gdzies po drodze. -
rozrzad bedzie slychac i faktycznie 30k moze byc juz do wymiany
co do cisnienia to moze masz juz zuzyty korek co nie upuszcza nadmiaru cisnienia, chwalone sa od felici pomaranczowe produkcji chyba austryjackiej -
rozrzad bedzie slychac i faktycznie 30k moze byc juz do wymiany
co do cisnienia to moze masz juz zuzyty korek co nie upuszcza nadmiaru cisnienia, chwalone sa od
felici pomaranczowe produkcji chyba austryjackiejMIałem podobny problem kiedys na gazie z zaplonem jezdzilem do regulacji prawie co 2 dzien kazali mi wszytsko powymieniac od rozrzadu po przewody WN, itp itp. Okazalo sie że wina lezala po stronie jedengo glupiego przewodziku. Nazywa sie to cewką zapłonową aparatu zapłonowego ( NIE chODZI O CEWKE ZAPLONOWA ) To takie małe gówno okrągłe do którego jest przypocowany kabelek ekranowany, które odpowiada za zapłon. Ja zamiast owego ekranowego kabelka miałem zwykły elektryczny co powodowało przestawianie sie samoczynne zapłonu. Wymieniłem to i spokoj.
Uwaga wymina wymaga rozkecania aparatu zapłonowego i ustawienia po zamontowaniu zapłonu. -
rozrzad bedzie slychac i faktycznie 30k moze byc juz do
wymiany
co do cisnienia to moze masz juz zuzyty korek co nie
upuszcza nadmiaru cisnienia, chwalone sa od felici
pomaranczowe produkcji chyba austryjackiej
Porzadne sa oryginalne do Felicii, Made in Austria, kolor niebiesko-fioletowawy. -
rozrzad bedzie slychac i faktycznie 30k moze byc juz do wymiany
co do cisnienia to moze masz juz zuzyty korek co nie upuszcza nadmiaru cisnienia, chwalone sa od
felici pomaranczowe produkcji chyba austryjackiejkorek raczej jest ok, pol roku temu wymienilem bo zgubilem przy dolewce poprzedni (mam niebieski), raczej stawiam na uszczelke pod glowica, pytalem sie 3 osob i wszystkie mowia o uszczelce wiec cos w tym jest. klopot w tym ile to bedzie mnie kosztowac, robil ktos wymiane uszczelki w Lodzi?
ile placiliscie i gdzie?
-
korek raczej jest ok, pol roku temu wymienilem bo zgubilem przy dolewce poprzedni (mam
niebieski), raczej stawiam na uszczelke pod glowica, pytalem sie 3 osob i wszystkie mowia o
uszczelce wiec cos w tym jest. klopot w tym ile to bedzie mnie kosztowac, robil ktos
wymiane uszczelki w Lodzi?
ile placiliscie i gdzie?Wyminialem 2 razy u siebie i wlasnie dzis biore sie 3 raz ( wlasnie kupilem uszczelke ) koszt normalnie 250 zł. Ja raz zaplacilem poprzednim wymieniałem sam.
Musisz sie liczyc ze jednak 250 zeta musisz miec przygotowane