POMÓZCIE!!!
-
WITAM WSZYSTKICH ZLOSNIKOW, NIEDAWNO WYMIENILEM KABLE, SWIECE WYREGULOWALEM GAZNIK NA GAZIE I NA PALIWIE, ZDJĄŁEM NAWET TĄ GUMOWĄ KOŃCÓWKĘ KTÓRA DOPROWADZA POWIETRZE DO FILTRU POWIETRZA A MIMO TO MOJA FAVORITKA NA GAZIE KIEDY JEST ZIMNA MA OBROTY W GRANICACH 400-500 , OPRÓCZ TEGO JAK SIE ROZPĘDZĘ I DOJEZDZAM DO SKRZYŻOWANIA NA LUZIE TO MI GAŚNIE, ZASTANAWIAM SIE CZY NIE PODKRĘCIĆ OBROTÓW ALE NA GAŻNIKU ????????PROSZĘ POMÓŻCIE BO TRACĘ CIERPLIWOŚĆ POZDRAWIAM KONRAD
-
witam a czy na benzynie tez gaśnie? jeśli na benzynie jest wszystko dobrze to chyba wystarczy w punkcie obsługi podkrecic troszke gaz bo moze jest za mala mieszanka, napewno trochewzrosnie spalanie niewiem jak masz teraz ze spalaniem.Mi favcia na gazie tez gasnie ale tylko wtedy jak wylaczy sie ssanie i zgasze silnik zapale znowu to zanim sie nie rozpedze to potrafi kilka razy zgasnac na skrzyrzowaniu np. a na benzynie pracuje zawsze oki.Gaz ma swoje napewno wady i zalety zwlaszcza na gazniku tak jak u nas.Pozdrawiam
-
witam a czy na benzynie tez gaśnie? jeśli na benzynie jest wszystko dobrze to chyba wystarczy w
punkcie obsługi podkrecic troszke gaz bo moze jest za mala mieszanka, napewno
trochewzrosnie spalanie niewiem jak masz teraz ze spalaniem.Mi favcia na gazie tez gasnie
ale tylko wtedy jak wylaczy sie ssanie i zgasze silnik zapale znowu to zanim sie nie
rozpedze to potrafi kilka razy zgasnac na skrzyrzowaniu np. a na benzynie pracuje zawsze
oki.Gaz ma swoje napewno wady i zalety zwlaszcza na gazniku tak jak u nas.Pozdrawiamwitaj, na paliwie jest np 800-900 obrotów a na gazie po przełączeniu 400-500 , na paliwie jest wszystko ok
-
witaj, na paliwie jest np 800-900 obrotów a na gazie po
przełączeniu 400-500 , na paliwie jest wszystko ok
Zdjęta rura niewiele może pomóc, może nawet zaszkodzić, skoro na paliwie jest ok gaźnik jest dobrze wyrególowany, co z filtrem powietrza i jak (gdzie) masz parownik. co zapłonem?
Obroty powinny być nieco niższe na gazie, natomiast to gaśnięcie mnie zastanawia...
hmm a jak ze spalaniem na gazie?? -
Zdjęta rura niewiele może pomóc, może nawet zaszkodzić, skoro na paliwie jest ok gaźnik jest
dobrze wyrególowany, co z filtrem powietrza i jak (gdzie) masz parownik. co zapłonem?
Obroty powinny być nieco niższe na gazie, natomiast to gaśnięcie mnie zastanawia...
hmm a jak ze spalaniem na gazie??Może aparaty od ssania sie popsuł??ja bym jeszcze sprobowal pobawic sie ssaniem i obrotami z tym ze na zimnym silniku....wiem wiem nie wolno tak ale mozna delikatnie sprobowac powtarzam delikatnie...przekrecic srube od odbrotow na parowniku najpiero w lewo a potem w prawo i patrzec czy czasem nie jest ciut lepiej..jezeli tak to polecam najpier:ustwic zaplon(auta zasilane gazem powinny miec troszke przyspieszony zaplon), potem sprwdzic ssanie(moze okazac sie ze wystarczy podjesc je o jeden obrot) a na koncu regulacja na parowniku ale juz na cieplym silniku