kjs w rzemieślniku??
-
jak wygladaja kjsy w ak rzemieślnik?? bo chce pojechać jakis kjs w wawie a ak polski to mnie wręcz odstrasza.... jaka jest formuła bk w rzemieślniku, organizacja itd.... z góry dzięki
-
bk podobne organizacja chyba bez wiekszych wpadek oprócz p. dyrektora który z prmedytacją wprowadza zawodników w bład. Ja rok temu poszedłem do biura zapytać sie jakie próby nawierzchnia itp. Powiedział mi ze szuter. no to ja zimówki 2,0 atm w koąłch. jade na któraś z kolei próbe a tam lotnisko, czysty beton, i trzy próby na nim -reszty nie musze pisać.
-
jak wygladaja kjsy w ak rzemieślnik?? bo chce pojechać jakis kjs w wawie a ak polski to mnie
wręcz odstrasza.... jaka jest formuła bk w rzemieślniku, organizacja itd.... z góry dziękiRóznie bywa. W tym roku raczej fajnie. Niegdyś bywały wpadki typu suma 360 punktów i wszystkie próby w postaci kręciołów na giełdzie w Słomczynie. Tradycyjną atrakcją Rzemieślnikowych KJS'ów jest tor w Śłomczynie - jak ktoś lubi.
Co do BK, to moim zdaniem Rzemieślnikowi są najbardziej czepliwi. Ja mam raczej wporzo samochód i na ogół nikt się nie czepia, ale właśnie w Rzemieslniku najbardziej. Zdarzyło mi się pospiesznnie robić światło przeciwmgłowe tylne i cofania, bo mnie bez tego nie chcieli dopuścić.
Były też zupełnie bezsensowne dyskusje na temat świateł dodatkowych, które akurat wtedy miałem w 100% zgodne a kodeksem drogowym.
PF
-
Fajnym doświadczeniem jest próba na torze rallycrosowym w Słomczynie, gdzie najczęściej jest start i meta. Później kilka prób w sąsiedztwie na terenie giełdy po ziemii albo nierównych betonowych płytach, raczej nie za szybko. Potem jeszcze kilka prób gdzieś dalej. Poza tym Rzemieślnik jest znany z dziurawych gruntowych dojazdówek i jeśli jedziesz powoli żeby nie rozwalić zawiasu to możesz mieć kłopoty ze zdążeniem na PKC...
Dla mnie najfajnieszy KJS to był ten wspomniany przez Szymka, bardzo szybkie i bezpieczne próby na lotnisku, ale po dojazdówkach musiałem wymienić wahacz...
Meta w Słomczynie, kiełbaski z grilla, obejrzenie przejazdów aut z czwartej klasy zamykających stawkę i do domu. Wyniki i puchary w siedzibie klubu w Warszawie.
Pozdro
Panas
-
no w CC i SC chyba nie da się zgodnie z przepisami zamontować.
-
no w CC i SC chyba nie da się zgodnie z przepisami zamontować.
Mnie się nie udało, ale może się da ;-).
Po wspomnianych wcześniej dyskusjach nawet nie próbowałem, bowiem przepisowo zamontowane zakwestionowano mi zarówno na BK, jak i w stacji diagnostycznej. Oczywiście w obu przypadkach zakończyło się na sarkaniu. Teraz mam nieprzepisowe i sytuacja wygląda tak samo.
PF
-
a gdzie miałeś zamontowane jak były przepisowo??
-
a gdzie miałeś zamontowane jak były przepisowo??
To było w kaszlaku, nie w CC. Dwa dalekosieżne na zderzaku, od góry. Dwa szerokokątne do zderzaka, ale od dołu. Spełniało wszelkie przepisy co do wysokości (bodajże 25 cm od asfaltu do dolnej powierzchni odbłyśnika, rozstaw mniejszy niż świateł mijania i jednocześnie nie mniejszy niż 60 cm.)
BTW. Prawo o ruchu drogowym nie przewiduje możliwości stosowania więcej niż 4 reflektorów dalekosiężnych. Zresztą i tak każda rajdowa skorupa jest niezgodna z PoRD ze względu na zbyt mały rozstaw reflektorów.
-
nie jest bo sa wystające elementy czy jak oni to łądnei nazywają.