[moje auto] Mk3 GTi Arab Edition
-
Dodatkowo Erde
dostanie z ustawionymi kolkami, a instrukcja jak to ustawic niestety poza Krakow nie
wyjedzie bo widze ze np w Warszawie to jeszcze im z 5 lat zejdzie zanim ktos kupi
sam sprzet, nie wspominajac o mysleniu jak to ustawicW sensie ?
-
W sensie takim, ze ja na hamowni kolkami nie bede krecil.
Mierze walki, licze jak maja byc ustawione i tak ustawiam na silniku albo na glowicy. Potem robie znaki na kolkach Erdego tak, aby byl je w stanie identycznie ustawic.
Ja nie jezdze na hamowni regulowac kolek juz od paru lat jezeli mam parametry walka. Jedynym autem byl wlasnie swift Erdego gdzie cos ustawialismy ze 2 lata temu na drodze bo nawet producent dokladnie nie wie co wyprodukowal -
W sensie takim, ze
ja na hamowni kolkami nie bede krecil.
Mierze walki, licze
jak maja byc ustawione i tak ustawiam na silniku albo na glowicy. Potem robie znaki
na kolkach Erdego tak, aby byl je w stanie identycznie ustawic.
Ja nie jezdze na
hamowni regulowac kolek juz od paru lat jezeli mam parametry walka. Jedynym autem
byl wlasnie swift Erdego gdzie cos ustawialismy ze 2 lata temu na drodze bo nawet
producent dokladnie nie wie co wyprodukowalA no to tam dostałem od światka instrukcję, że najlepiej żeby taki a taki kąt był między czymś tam a czymś i jakiś wzór na wyliczenie tego...
-
No i probowales chociaz? Ogolnie to ta kartka to tak troche na odpieprz sie jest z tego co pamietam i raczej swiadczy tylko o tym, ze sami nie wiedza co daja - jezeli ktos kto robi walki da dokladniejsza instrukcje to wtedy walka nie trzeba mierzyc i sie je duzo latwiej ustawia. Choc u nas w polsce to milion tunerow specjalistow jest a zaden nie wie jak silnik dziala zeby to ustawic - tylko przykrecacze sa
-
No i probowales
chociaz? Ogolnie to ta kartka to tak troche na odpieprz sie jest z tego co pamietam
i raczej swiadczy tylko o tym, ze sami nie wiedza co daja - jezeli ktos kto robi
walki da dokladniejsza instrukcje to wtedy walka nie trzeba mierzyc i sie je duzo
latwiej ustawia. Choc u nas w polsce to milion tunerow specjalistow jest a zaden nie
wie jak silnik dziala zeby to ustawic - tylko przykrecacze saMam takie samo zdanie jak Ty na ten temat - sami nie wiedza co robią chyba bo np na stronie CatCams mam wszystkie parametry wałków podane a tutaj sam mam mierzyć - niby czym?
-
Kolejne male kroczki do przodu...
Z racji, ze nikt nie byl chetny podeslac rysunkow flansz, to spialem poslady wczoraj przypominajac sobie troche studia i zrobilem rysunek przekladki izolujacej pod kolektor ssacy. Jak sie rozkrece, to chce miec z tego adapter pod przepustnice z motocykla tak, zeby bylo prosto, ladnie i bez spawania/szlifowania niepotrzebnego
Bozia da to do dwoch tygodni wybiore sie na CNC i zrobie podkladke a jak dorwe jakies przepustnice to od razu koncze projekt adaptera.
-
looks like solid edge lub starsza wersja inventora
-
Jakis trial solidworksa sciagnalem I tak pozniej wszystko do gcode poleci.
Ale mam pewne problemy z pewnymi przejsciami i nie wiem czy nie sprobowac jakiegos innego softu. W pracy chyba moge sie dorwac do jakiegos sprzetu z CATIA, tylko nie wiem czy to nie przymierzanie sie z armata na muche
Maszyna CNC stoi u kumpla od paru dni wiec mozna powoli rozkrecac produkcje zabawek. Jak na razie zmierzona dokladnosc pozycjonowania wrzeciona to nie gorzej niz 0,002mm... -
Jakis trial
solidworksa sciagnalem I tak pozniej wszystko do gcode poleci.
Ale mam pewne
problemy z pewnymi przejsciami i nie wiem czy nie sprobowac jakiegos innego softu. W
pracy chyba moge sie dorwac do jakiegos sprzetu z CATIA, tylko nie wiem czy to nie
przymierzanie sie z armata na muche
Maszyna CNC stoi u
kumpla od paru dni wiec mozna powoli rozkrecac produkcje zabawek.A za ile byś mi wyciął flansze do przedniej rozpórki?
Jak już stoi maszyna to niech się przyda
-
Flansze do rozporki to Ci taniej na laserze wyjdzie jezeli to jest z rysunku 2D. Maszyny CNC szkoda do takich rzeczy prostych. Ale go zapytam - napisz tylko jaki material i jaka grubosc.
-
Flansze do rozporki
to Ci taniej na laserze wyjdzie jezeli to jest z rysunku 2D. Maszyny CNC szkoda do
takich rzeczy prostych. Ale go zapytam - napisz tylko jaki material i jaka grubosc.Stal - żeby dało się zespawać, grubość 4 mm
-
Stal - żeby dało
się zespawać, grubość 4 mmPanie, ale są różne gatunki stali
-
Stal - żeby dało
się zespawać, grubość 4 mmJak to nie bedzie nic bardzo twardego, to kolo 20pln za sztuke, ale minimalne zamowienie 20szt...
-
Z tego co widziałem adaptery pod przepustnice mają na redlineGTi, są prościutkie, z Malezji toto idzie i koszt 500 zł, aczkolwiek trzeba rzeźbić jeszcze przy nim i jest z alu, więc nie wiem czy nie byłoby fajniej ze stali takowy mieć, a na taki to nawet ja bym się skusił nawet
-
Zanabylem juz przepustnice 38mm i zaraz jak przyjda to zaczynam robic do tego ciag dalszy kolektora. Feralne przejscie raczej sie uda juz narysowac. W razie czego jakby bylo zainteresowanie to mozna zrobic wiecej tych podkladek izolujacych jak i samych kolektorow.
-
Jak to nie bedzie
nic bardzo twardego, to kolo 20pln za sztuke, ale minimalne zamowienie 20szt...Panowie jest ktoś chętny na flansze do rozpórki przedniej?
Jak kolega Colin napisał wyżej 40 zł za komplet + wysyłka
Ja jestem chętny na 1 komplet, potrzeba jeszcze 9 chętnych
-
Ja bym się na tylne flansze skusił i flansze pod ITB.
-
Pod ITB chcemy zorbic taka, ze dostarczam razem z przepustnicami i jedyne co zostaje to ogarnac elektryke/strojenie, przykrecic srubki i zalozyc linke aby to moglo jechac, ew dolozyc airboxa. Tylko zeby to mialo rece i nogi, to musze komplet przygotowac, bo przepustnice tez wymagaja pewnych przerobek. Ale to jak ogarne, to bedzie widac co i jak. Przyjdzie paczka to zaczne przygotowywac co i jak. Wczesniej prawdopodobnie kumpel ruszy z produkcja podkladek termoizolacyjnych pod kolektory ssace. W stosownym czasie zrobie mala sonde czy beda jacys chetni na takie fanty.
-
Ja i tak najpierw wydech 4-2-1 Australijski ogarnę a potem resztę, ma ryczeć, ssać paliwo i jechać.
-
to ja na ITB chętny jak byś robił jakiś wydech to też