[moje auto] Suzuki Swift GL 1.0 mk5 - yellow suzzzi
-
moj kolega ma jakies na sprzedaz, tylko trzeba je tam jakos zaprogramowac jak jestes chetny to priv
-
Kup sobie zwykłego Unidena 520 ( co prawda już bez homologacji, ale... ) + ja bym polecał ML 145, chyba,że za długa Kilku swifciarzy ma te radyjka i sobie chwalimy
-
ja latam na midland alan 121 + jakaś tam lipna antenka.
-
Kup sobie zwykłego
Unidena 520 ( co prawda już bez homologacji, ale... ) + ja bym polecał ML 145,
chyba,że za długa Kilku swifciarzy ma te radyjka i sobie chwalimyPotwierdzam, aneta jest bardzo fajna, może i jest problem z jej przechowywaniem w aucie, ale na dachu robi robotę. Mam do tego radio midland 48 plus, troche stara kobyła ale daje radę
-
Chyba najlepiej
podjechać do jakiejś budy z napisem CB, tam kupic i na miejscu je ustawią, z
doświadczenia mogę tylko dodać, że warto kupić naklejkę/podkładkę pod antenę cb
radia bo bardzo latwo sobie dach np piaskiem porysowaćChyba nie, lepiej znaleźć sklep z prawdziwego zdarzenia z ogarniętym człowiekiem, co się na tym zna. Naklejki nie trzeba, kupujesz gume na podstawę anety i po sprawie, a przed wystawieniem przecierasz to miejsce szmatką
-
Dostań teraz gdzieś Unidena 520.
-
Jako, że dziś moje
konto punktowe dobiło do 14 pkt i szybko się nie zmniejszy uznałem, że chyba czas
zainwestować w CB radio. Czy ktoś z Was ma jakieś doświadczenie w tym temacie, może
polecić jakieś zestawy bo ja nie mam szczerze mówiąc zielonego pojęcia w tym
temacie.Od razu Ci napiszę, że w Swifcie strasznie pracę CB radia zakłóca pompa paliwa. I jeszcze silnik wentylatora chłodnicy (jak się stoi dużo w korkach to wkurza).
Podobno radio President Walker sobie jakoś z tą pompą paliwa radzi.
Ale na miasto wystarczy jakiś Johnny II, lub jego przodek Uniden 520XL (ja taki mam).
Przez te zakłócenia zasiegu nie mam dużego (trzeba radio "skręcić" sporo żeby nie wyło od tej pompy non stop), ale ogólnie ustrojstwo parę razy już mi się zwróciło
Bardzo się też przydaje w trasie i w korkach (lepiej się stoi w korku jeśli wiemy co jest jego przyczyną i dokąd sięga). Wiadomo wtedy czy stać w nim, czy objeżdżać
Tak jak pisałem wyżej mam zestaw Uniden 520XL + Sirio ML145 zamontowaną w karoserii
-
Dostań teraz gdzieś
Unidena 520.Zawsze możesz kupić jego odpowiednik, a nawet lepszą, legalną wersję - w sumie to już odpowiednik Presidenta Johnny II - Mtech legend II ma już modulację FM, ANL też ma, więc do swifta lepszego nie trzeba
Tu przykładowy zestaw z Hustlerem IC-100 klik
Ludzie narzekają na tego hustlera, ale za te pieniążki lepszej anteny nie kupisz. I nikt jej nie ukradnie, bo nowa kosztuje 40 zł.
Ja jeździłem na takiej z rok, po wymianie kabla na taki z sirio ładnie zbierała - mam ją caly czas w bagażniku na rezerwie
Tu masz w Warszawie za 200 zł (gdzie jest Wwa-Julianów ) bez anteny kliken
a jak dorzucisz 35 zł to będzie kolejna generacja klik
-
O i ten zestawik mtech z antentką wydaje się całkiem spoko.
Teraz jeszcze pytanie co do montażu. Bo z tego co wiem to to radyjko jakoś wystroić trzeba czy coś tam (kiedyś o tym czytałem ale już nie pamiętam o co dokładnie chodzi). Rozumiem, że ja sobie taki zestawik w aucie montuje i jadę do jakiegoś magika co mi to tam poustawia?
-
O i ten zestawik
mtech z antentką wydaje się całkiem spoko.
Teraz jeszcze
pytanie co do montażu. Bo z tego co wiem to to radyjko jakoś wystroić trzeba czy coś
tam (kiedyś o tym czytałem ale już nie pamiętam o co dokładnie chodzi). Rozumiem, że
ja sobie taki zestawik w aucie montuje i jadę do jakiegoś magika co mi to tam
poustawia?Wsadzasz do auta, anete ustawiasz w miejscu gdzie ma stać podczas jazdy jedziesz do serwisu i za jakieś 30 zł Ci to ustawią i finito
-
O i ten zestawik
mtech z antentką wydaje się całkiem spoko.
Teraz jeszcze
pytanie co do montażu. Bo z tego co wiem to to radyjko jakoś wystroić trzeba czy coś
tam (kiedyś o tym czytałem ale już nie pamiętam o co dokładnie chodzi). Rozumiem, że
ja sobie taki zestawik w aucie montuje i jadę do jakiegoś magika co mi to tam
poustawia?Chodzi o ustawienie tzw. współczynnika SWR.
Montujesz radio i antenę dokładnie tam gdzie ma stać (i po ustawieniu SWR stawiaj ją tylko tam) i tak jak pisali wyżej podjedź do serwisu/sklepu CB to Ci to zrobią. Ewentualnie kup sobie miernik SWR na Allegro (ja tak zrobiłem, ale u mnie się opłacało bo 3 auta w rodzinie mają CB) i ustaw sam - to nie jest trudne. Zresztą dobrze co jakiś czas sprawdzić ten SWR czy wszystko z anteną w porządku. No i moc nadajnika CB można nim sobie sprawdzić
Ja kupiłem taki za około 25 zł - do amatorskich działań styknie
Jakbyś wziął ten zestaw z Hustlerem to też sprawdź SWR, niektórzy sprzedawcy twierdzą, że przy tych antenach SWR ustawiać nie trzeba - bzdura...
Jeśli kupisz sobie CB i nie ustawisz SWR, to przy samym odbieraniu komunikatów drogowych nic się nie stanie, ale podczas nadawania możesz uszkodzić końcówkę mocy w radyjku, więc 20 zł nie majątek
A gdybyś jakieś radyjko inne zakupić to pamiętaj żeby miało filtr ANL i/lub NB - bez tego w Swifcie używać cb radia się nie da
-
I dzisiaj po raz kolejny Suza przeszła bez zająknięcia legalne badanie techniczne
Tak więc mam kolejny rok spokoju, i mogę sobie coś pomodzić bez obaw, że auto za chwilę się rozpadnie... co nie zmienia faktu ze wcześniej czy później i tak to się stanie
-
Niestety w dniu wczorajszym jadąc Alejami Jerozolimskimi w stronę centrum, wyjechał mi z lewej na czerwonym świetle inny samochód. Niestety skutki tej kolizji są takie że Suzuk pójdzie najprawdopodobniej do kasacji (wygięta podłużnica, przesunięty silnik, pęknięta przednia szyba no i rozwalony przód auta). Jak będę miał mozliwość to wstawie jakieś foto
-
Strasznie szkoda zółtego świstaka Bo na prawdę bardzo zadbany egzemplarz był. W jakim stanie felgi oberwało im się? Myślałeś co dalej -> kolejny swift?
-
Przednia lewa jest podrapana i chyba tez pokrzywiona troche ale tego jeszcze nie wiem na 100%.
Następny na pewno nie Swift - ten był jeden jedyny w swoim rodzaju i w żadnym bym się tak komfortowo nie czuł, zreszta teraz jeszcze GLS'em 1.3 8V mojej dziewczyny i nie czuje już się tak jak w żółtku
A co będzie następne zależy od odszkodowania i wysokości kredytu jaki dostane, ale celuje w coś większego i bardziej komfortowego skoro już muszę zmieniać auto.
-
A co będzie
następne zależy od odszkodowania i wysokości kredytu jaki dostane, ale celuje w coś
większego i bardziej komfortowego skoro już muszę zmieniać auto.Dobre podejście. Trzeba iść do przodu nie ma co zamulać przy jednej marce. Tylko przypadkiem nie złomuj go z alu. Lepiej założyć byle co z byle jaką gumą. Ja mogę być chętny na Twoje nowe nakrętki jak co ?:)
-
Dobre podejście.
Trzeba iść do przodu nie ma co zamulać przy jednej marce. Tylko przypadkiem nie
złomuj go z alu. Lepiej założyć byle co z byle jaką gumą. Ja mogę być chętny na
Twoje nowe nakrętki jak co ?:)Zarzucę stalówki z dębicami zimowymi pewnie chociaż szkoda trochę bo mały przebieg mają. A letnie mam goodyeary w zeszłym roku kupione tak więc może się je uda jakoś też spieniężyć.
-
Zarzucę stalówki z
dębicami zimowymi pewnie chociaż szkoda trochę bo mały przebieg mają. A letnie mam
goodyeary w zeszłym roku kupione tak więc może się je uda jakoś też spieniężyć.Może ktoś z forum zamianę opon ci zaproponuje. Nawet z małą dopłatą ale zawsze ktoś skorzysta, bo jak nie to na złomie będą się cieszyć.
-
Co za chamstwo...
A nie będziesz próbował ratować?
-
Co za chamstwo...
A nie będziesz
próbował ratować?Nie ma czego ratować. Zobaczymy co jeszcze rzeczoznawca od ubezpieczyciela powie ale przywaliłem w gościa mając ma liczniku jakieś 60 - 70 km/h tak więc nie za bardzo jest co ratować. A składaka żadnego robił nie będę.
Wstawie zdjęcia to zobaczysz sam.