[moje auto] Suzuki Swift 1.3 mk4 5d - Suzi (cz.2)
-
Pany, byle zbłubany
passek na 18 calach was wessać może tak naprawdę
kolega jak miał 115
w b5 to jeszcze świstak szedł jak głupi, po czipie już nie tak różowo...Nie doceniacie tych naszych swiftów, one naprawdę mają moc, dzisiaj przy wyprzedzaniu pewnej kolumny aut, po redukcji na dwójeczkę od 60km/h, to głową nie obejrzałem, już było 140 Ja to jestem zawsze i wszędzie chętny do ścigania, do tej pory przegrałem tylko z eclipse jakimś turbo do driftów, ale on tam miał jakiś kosmos, to tylko miałem darmowy pokaz palenia gumy
-
to rezultaty od
razu na forum podrzuć
w razie co to mam
jeszcze gti sprężynyNo ja z GTI założyłem i jest nisko i zawias dobija strasznie
Do sedana to się nie nadaje
-
Co do sprężyn,
adamo one na bank nie wejdą na wahacz, trzeba będzie rzeźbić, masz wymiary ? Ja
kiedyś chyba podawałem, ale nie pamiętamNo to mnie pocieszyłeś Wymiarów nie mam, zasugerowałem się opisem Rava
Sądzisz, że kowal rozginał na gorąco dolny zwój sprężyny ze 190-tki, żeby weszła na Swiftowy wahacz? Czy chodzi Ci o wysokość sprężyny, że nie dam rady tego wcisnąć?
Coś się wymyśli jak będą komplikacje Szlifierka czeka w pogotowiu
-
Jedyne miarodajne rezultaty ścigania się to tylko na zawodach na 1/4 mili - wtedy wiadomo, że każdy ciśnie do oporu. Na ulicy ktoś może bać się policji, wypadku albo po prostu szkoda mu auta i daje komuś wygrać
-
No i Likaon miałeś rację - te sprężyny od 190-tki to powinienem przednie kupić
Średnica zewnętrzna tych od Merca tylnych to 98 mm, przednich 110 mm, a tylna sprężyna do Swifta ma szerokość zewnętrzną 121,5 mm - czyli tą przednią po przycięciu dałoby radę wcisnąć.
A tak to kaplica
Rafał, jak możesz to zmierz zewnętrzną średnicę tych swoich nowych tylnych sprężyn i daj jakieś foto ich posadzenia na wahaczu
-
No i Likaon miałeś
rację - te sprężyny od 190-tki to powinienem przednie kupić
Średnica zewnętrzna
tych od Merca tylnych to 98 mm, przednich 110 mm, a tylna sprężyna do Swifta ma
szerokość zewnętrzną 121,5 mm - czyli tą przednią po przycięciu dałoby radę wcisnąć.
A tak to kaplicaRafał, jak możesz
to zmierz zewnętrzną średnicę tych swoich nowych tylnych sprężyn i daj jakieś foto
ich posadzenia na wahaczudam ale dopiero jutro, bo dzis wychodze do pracy, wracam 5 rano...
-
Ciąg dalszy obserwacji licznika z km na jednym baku:
Z tych zdjęć 100% miasto, silnik dalej odpala za pierwszym razem i nie gaśnie ani nie urywa gazu, ale i tak jadę na stację czym prędzej -
Raport końcowy spalania na paliwie z bliskiej, 90% miasto, 80% noc:
5,88l/100km tzn 620,5km - 36,5l - za 198zł (5,42zł/l) -
5,88l/100km tzn
620,5km - 36,5l - za 198zł (5,42zł/l)Toż jeszcze miałeś 4,5 l w baku...
-
Toż jeszcze miałeś
4,5 l w baku...przyzwyczailem się do starego licznika, gdzie przy takim wskazaniu wskazówki już bym miał ciężko odpalić
-
Jak tam pomierzysz te tylne sprężynki? Interesuje mnie średnica zewnętrzna
Oczywiście bez ciśnienia, mam czas
-
Jak tam pomierzysz
te tylne sprężynki? Interesuje mnie średnica zewnętrzna
Oczywiście bez
ciśnienia, mam czasoki, zapomnialem, jutro napewno to zrobię
-
znalazlem puszkę z resztką lakieru do mojego auta z markerem wypisanymi literami:
SUZUKI
Z3Y H-A
PE(tutaj nieczytelna litera) (P) 0,6Rozumiem, że Z3Y to mój kolor nadwozia i jak pójde z tym do castoramy to mi taki lakier zrobią? I jaki bezbarwny potrzebuję, żeby był jak najbardziej zbliżony do oryginału?
-
znalazlem puszkę z
resztką lakieru do mojego auta z markerem wypisanymi literami:
SUZUKI
Z3Y H-A
PE(tutaj
nieczytelna litera) (P) 0,6
Rozumiem, że Z3Y to
mój kolor nadwozia i jak pójde z tym do castoramy to mi taki lakier zrobią? I jaki
bezbarwny potrzebuję, żeby był jak najbardziej zbliżony do oryginału?W castoramie to robią farby do ścian..idź do sklepu, który sprzedaje lakiery samochodowe, np. w sklepie motipu Ci pomogą
-
W castoramie to
robią farby do ścian..idź do sklepu, który sprzedaje lakiery samochodowe, np. w
sklepie motipu Ci pomogąa myślalem ze i lakiery, to będe szukal motipu
-
a myślalem ze i
lakiery, to będe szukal motipuNie bardzo, castorama to market typowo budowlany, owszem kupisz tam jakąś szpachle albo mate szklaną, jakiś spray też ale koloru Ci nie dobiorą. Ja zawsze zaopatrywałem się w motipie, mają wszystkie kolory i po kodzie koloru spokojnie Ci dobiorą lakier w sprayu
-
znalazlem puszkę z
resztką lakieru do mojego auta z markerem wypisanymi literami:
SUZUKI
Z3Y H-A
PE(tutaj
nieczytelna litera) (P) 0,6
Rozumiem, że Z3Y to
mój kolor nadwozia i jak pójde z tym do castoramy to mi taki lakier zrobią? I jaki
bezbarwny potrzebuję, żeby był jak najbardziej zbliżony do oryginału?bezbarwny za bardzo nie nadaje koloru bazie jezeli chodzi ci o strukture to moze byc lipa, czasami w pracy uzywamy klaru w szpreju do zaprawek, przed nakladaniem klaru podgrzej puszke od dolu opalarka, lub zostaw na sloncu to lepiej bedzie ci sie rozlewalo.
do tej puchy powinienes dostac lepsza dysze, to mozesz i sobie przelozyc do puchy z baza
-
bezbarwny za bardzo
nie nadaje koloru bazie jezeli chodzi ci o strukture to moze byc lipa, czasami w
pracy uzywamy klaru w szpreju do zaprawek, przed nakladaniem klaru podgrzej puszke
od dolu opalarka, lub zostaw na sloncu to lepiej bedzie ci sie rozlewalo.
do tej puchy
powinienes dostac lepsza dysze, to mozesz i sobie przelozyc do puchy z bazanie chce w puszce, chce sam lakier, może być nawet w torebce, kupiłem sobie sprężarkę, to sam się będę bawił
zależy mi tylko na lakierze - myślałem, że bezbarwy = klar, ale faktycznie bezbarwny jedynie nabłyszcza, dzieki ze mnie oswiecilesedit:
a nakłada się go tak samo jak bezbarwny, czyli jakieś 10minut po tym jak nałożę bazę? -
jezeli kupujessz baze na ml to takze kup klar w ml poniewaz lakiery w puszkach sa gorsze jakosciowo
warstwy bazy kladziesz cienko nie moze byc grubo bo ci nie wyschnie , cienko nie narobisz zaciekow, a czekac musisz tyle az warstwa bazy zrobi sie matowa i bedziesz mogl przejechac po niej reka, czyli poprostu musi byc sucha, klar tak samo kladziesz na sucha baze na taka, gdzie bedziesz mogl normalnie reka przejechac, robisz to technika m/m (mokro w mokro) czyli nic nie matujesz pomiedzy warstwami (baza->klar)
klar najlepiej wylewac na 2 warsty albo i na Półtora
pierwsza warstwa taka srednia przypruszka czyli walisz klarem ale tak nie do konca, a druga warstwa jak ten klar bedzie taki lepki to normalna czyli rozlewas
-
oki, zapomnialem,
jutro napewno to zrobięJakieś zdjątko osadzenia sprężyny na wahaczu strzel przy okazji