[moje auto] Suzuki Swift 1.3 mk4 5d - Suzi (cz.2)
-
Dziś natomiast udało mi się doprowadzić obroty do normy, wcześniej miałem z nimi problem, tzn na wolnym biegu, luzie utrzymywały się na granicy 1500-1600, świece wymieniłem, żeby wyeliminować problem, nic to nie dało. Dziś natomiast zdjąłem kapselek i ręcznie ustawiłem obroty, początkowo nieudolnie, bo po odpaleniu silnik chodził na 200 obr/min, finalnie jednak przy wyłączonych lampach itp zostało na tysiącu/min.
Teraz w temacie silnika została tylko kontrolka zapalająca się podczas jazdy 'check engine'. -
Wybłyskaj kody błędów, prędkościomierz działa czy nadal się wypina?
-
Wybłyskaj kody
błędów, prędkościomierz działa czy nadal się wypina?predkosciomierz działa super, a kodów błędow nie umiem błyskać niestety ; (
-
A jakiż to problem? Zworka w wtyczkę i do dzieła.
http://swiftklub.wordpress.com/2012/10/25/kody-bledow-mk2-mk3/
Art trochę mylący, w MK4 również to działa. Tu:
http://swiftklub.wordpress.com/2012/11/01/kody-bledow-mk4-mk5/ jest błąd, bo tyczy to tylko MK5. -
A jakiż to problem?
Zworka w wtyczkę i do dzieła.
http://swiftklub.wordpress.com/2012/10/25/kody-bledow-mk2-mk3/
Art trochę mylący,
w MK4 również to działa. Tu:
http://swiftklub.wordpress.com/2012/11/01/kody-bledow-mk4-mk5/ jest błąd, bo tyczy
to tylko MK5.a z pierwszego linku, trzeci sposob - o ktora skrzynke z bezpiecznikami, bo w tym miejscu co na zdjeciu to nic tam nie kojarzę?
edit:
a w tej skrzynce po lewej stronie stronie to i tak mam wszystkie bezpieczniki wsadzone -
a z pierwszego
linku, trzeci sposob - o ktora skrzynke z bezpiecznikami, bo w tym miejscu co na
zdjeciu to nic tam nie kojarzę?No jest skrzynia w tym miejscu, najlepiej widoczna jak odsuniesz fotel całkiem do tyłu i schylisz się pod deskę. Ale ja nie mam tego otworu bezpiecznikowego więc u mnie odpada, nie wiem czy tak jest w każdym MK4 czy to od czego innego zależy. U siebie praktykuję sposób nr2, innej możliwości nie mam.
-
No nie gadaj, że nie masz ani zwory wsadzić ani przełącznikiem przełączyć
-
No nie gadaj, że
nie masz ani zwory wsadzić ani przełącznikiem przełączyćno przelacznika szukalem tam gdzie pokazano, czyli pod kierą za plastikami nie znalazłem, a bezpiecznika nie wsadze, bo nie mam w co (chyba podobnie jak u Krzemola), ten trzeci sposob tez troche lipa, bo plastek mi tak nagrzebał pod maską, że niczego takiego nie znalazłem, a i bałbym się ruszać
-
mk2 i mk3 zwora LUB przełącznik LUB bezpiecznik (jak sobie japończyk wsadził to tak było)
mk4 WYŁĄCZNIE zwora
mk5 WYŁĄCZNIE komputerproste i nie boli !
-
mk2 i mk3 zwora LUB
przełącznik LUB bezpiecznik (jak sobie japończyk wsadził to tak było)
mk4 WYŁĄCZNIE zwora
mk5 WYŁĄCZNIE
komputer
proste i nie boli !no to u mnie nic nie wymysle w takim razie, bo ni to mk4 ni mk3
przy okazji, od czego jest ta kostka?
http://img854.imageshack.us/img854/893/dsc0069ud.jpg -
No i co z tego, że ni to MK3 ni to MK4 skoro zwora działa w MK2 MK3 MK4?
-
No i co z tego, że
ni to MK3 ni to MK4 skoro zwora działa w MK2 MK3 MK4?tzn to coś pod maską?
szukałem, ni maaa -
kostka na poduszkę powietrzną może (zasilająca)
-
kostka na poduszkę
powietrzną może (zasilająca)możliwe, bo podobno wszystkie kostki od poduszek w każdym aucie są żółte
-
możliwe, bo podobno
wszystkie kostki od poduszek w każdym aucie są żółteczyli poducha też nie działa
-
czyli poducha też
nie działaI tak chyba wymontowana?
-
tak , licznik działa super.... Ehh RAfał , on faluje jak w polonezie , wskazówka lata o dobre 10km\h do góry i do dołu i bankowo traci sygnał z licznika , a jak wiadomo GTi bez predkosciomierza wali checkem. Czemu faluje? Bo jest połamany plastik od linki i trzyma sie na samym włożeniu
druga opcja to kostka od komputera która musi zostać chyba przelutowana bo słabo styka, mimo że piny wygladaja idealne i były podginane , psiukane kontaktem etc.
-
I tak chyba
wymontowana?poduche mialem w kierownicy, teraz jest tylko u psażera, ale podobniez zeby ona dzialala musi byc podlaczona też ta u kierowcy wiec tak jakbym nie miał
-
poduche mialem w
kierownicy, teraz jest tylko u psażera, ale podobniez zeby ona dzialala musi byc
podlaczona też ta u kierowcy wiec tak jakbym nie miałto lypa
-
u mnie jak zapalał się check engine to obroty też falowały, zlikwiduj check to obroty się ustabilizują.