[moje auto] "Rajdowy" Suzuki Swift 4WD GTI
-
Widze ze trabki sa bez puszki - to napewno psuje
dol grubo.No właśnie, może warto by zrobić dolot podobnie jak Rossi ma u siebie:
-
No ale tak tez jest do dupy
Tzn uscislajac przypadek auta, ktore jezdzi na torze i potrzebuje w szerokim zakresie moment obrotowy. Aczkolwiek z mojego doswiadczenia wnioskuje, ze puszka poprawia praktycznie caly zakres obrotow.
-
Aczkolwiek z mojego doswiadczenia wnioskuje, ze puszka poprawia
praktycznie caly zakres obrotow.Moje doświadczenie mówi ze najlepszy sposób
Na poprawę momentu to podtlenek
Przynajmniej czuć ze działa -
ja znam lepszy, bo nigdy sie w nim gaz nie konczy
-
taki maly zrzucik z ecumasterowej hamowni jak to u mnie wyglada
seria z wydechem (4 w 1 + 2cale z hakiem rura i strumiennica bez tlumikow):
po zmianach : to co sie potwierdza to lekki "kop" po wyzej 5500
-
Dobrze widze, ze to sa wartosci na kolach?
-
Dobrze widze, ze to
sa wartosci na kolach?yes, nie mam danych odnosnie strat
-
no to bardzo fajnie wyszlo
Walki seria? -
no to bardzo fajnie
wyszlo
Walki seria?walki nie seria, napawane Heinrich TUNING, parametry nie znane
-
Aczkolwiek z mojego doswiadczenia wnioskuje, ze puszka poprawia
praktycznie caly zakres obrotow.moze byc?
-
Ale za to na niezamknietej masce i wiekszych oporach stracisz co zyskasz ta wypasiona puszka
-
ale rzeźba z mcphersonem
-
-
takie sobie tam szorowanie na jedynce
-
Ok 144 ps , wykres wieczorem
tikus walczy jak bomowiec -
powiem tak , but nieziemski!
zazdroszczę swietnej jednostki napędowej , jak widać nie ma zamiaru się tak łatwo poddać
-
-
25 Kryterium Kamionki - 1 miejsce klasa 3
-
25 Kryterium
Kamionki - 1 miejsce klasa 3Gratulacje
-
AB CUP OLESNICA 1 miejsce klasa S1400