[moje auto] Suzuki Swift GL 1.0 mkIV '99 by Zubrowaty
-
No ba takie są te
węgierskie wskaźniki poziomu paliwa...Sam już nie wiem.. Jutro wyciągam tą przepustnice, wyczyszcze to, ten wtrysk wydaje mi się, że cały czas podaję paliwo, bez przerwy, ale jutro dokładnie to obaczję.
Mówisz zatem, że tak działa ta wskazówka? no będę widział, bo ostatnio w sumie miałem wskazówkę gdzieś na środku E i jeszcze palił od kopa
-
Mówisz zatem, że
tak działa ta wskazówka? no będę widział, bo ostatnio w sumie miałem wskazówkę
gdzieś na środku E i jeszcze palił od kopaTo jeszcze tego nie zczaiłeś? Jak miałeś na środku E to było coś ok. 4 litrów jeszcze chyba... Zresztą wszystko masz w FAQ'u napisane, więc czytaj!
-
Jak zalałem te 18
litrów, to miałem połowę baku Wskazówka w oczach malejeTakie sprawdzanie spalania na wskazówkę to sobie daruj. W każdym aucie wskazówka inaczej pokazuje (miałem dwa swifty, oba 1.0 i różnie wskazówka pokazywała).
Odżałuj przynajmniej raz albo dwa więcej kasy i zalej auto do pełna (do odbicia dystrybutora). Pojeździj jakieś 200km i zalej znowu do pełna (najlepiej ten sam dystrybutor i też do odbicia). Wtedy będziesz wiedział ile faktycznie pali. No i czy jest sens się martwić o spalanie.
Proponuję jeszcze sprawdzić czy przypadkiem bak nie przecieka.
-
Takie sprawdzanie
spalania na wskazówkę to sobie daruj. W każdym aucie wskazówka inaczej pokazuje
(miałem dwa swifty, oba 1.0 i różnie wskazówka pokazywała).
Odżałuj
przynajmniej raz albo dwa więcej kasy i zalej auto do pełna (do odbicia
dystrybutora). Pojeździj jakieś 200km i zalej znowu do pełna (najlepiej ten sam
dystrybutor i też do odbicia). Wtedy będziesz wiedział ile faktycznie pali. No i czy
jest sens się martwić o spalanie.
Proponuję jeszcze
sprawdzić czy przypadkiem bak nie przecieka.Wiem, że różnie pokazują, bo mam od none7 pompke teraz zamontowaną i inaczej chodzi wszkazówka
Nie mniej jednak czuć, że auto chodzi inaczej jak paliwa jest bliżej rezerwy. Tzn żwawiej.
-
jak blizej rezerwy to bolid lzejszy to i przyspieszenie lepsze
-
jak blizej rezerwy
to bolid lzejszy to i przyspieszenie lepszeMożliwe
Dzisiaj pobawiłem się z tym monowtryskiem, poobserwowałem jak ten wtrysk działa - i o dziwo dobrze, bo po znacznym zwiększeniu obrotów i puszczeniu, wtrysk sie zamyka i nie podaje paliwa.
Zastanawia mnie jeszcze kwestia reduktora, czy ten dobrze działa. Bo przepływ na wejściu do niego z pompki jest naprawdę duży. A na powrocie już tak słabnie to, poprostu się wylewa siłą rzeczy. Tak to ma być?
Byłbym wdzięczny gdyby ktoś u siebie podejrzał czy rzeczywiścieA no i jeszcze zlałem paliwo do 5 litrowego kanistara - tyle mam w baku jeszcze.
-
A no i jeszcze
zlałem paliwo do 5 litrowego kanistara - tyle mam w baku jeszcze.Miałeś te 5 litrów przy kresce wystającej milimetr poza poziom E???
-
Miałeś te 5 litrów
przy kresce wystającej milimetr poza poziom E???No jakoś tak.
-
No jakoś tak.
No to rzeczywiście wciąga Ci trochę więcej niż standardowo, ale z tymi 10 litrami na setkę to przegiąłeś...
-
No to rzeczywiście
wciąga Ci trochę więcej niż standardowo, ale z tymi 10 litrami na setkę to
przegiąłeś...No to już mówię o tym nie wiem od kiedy już
Kupiłem tester sondy lambda, chcę mieć pewność, że jest sprawna
Zostaje reduktor paliwa, więc cała podstawa wtrysku była by do wymiany. -
Ostatnia rzecz, którą wymieniam w tym samochodzie w ramach spalania (i odpuszczam temat, bo szkoda moich nerwów i pieniędzy) to monowtrysk od 1.3, wydaje się że nie grzebany, dzisiaj przyszedł, jutro biorę się za wymianę.
Pod tą całą podstawką jest uszczelka, tak? Dokupię gdzieś taką, czy sam mam zrobić?
-
uszczelke mozesz zrobic z silikonu zaroodpornego do tlumikow i innych rzeczy robilem u brata przy przepustnicy
-
Jak się okaże, że to to będziesz zadowolony, że "naprawiłeś" auto czy wściekły, że tyle kasy wyrzuciłeś w błoto?
-
Raczej zadowolony, bo nie będe myślał szybciej nad zmianą samochodu
tylko dobujam się tym, aż się rozleci -
No to trzymam kciuki żeby to było to!
-
zubrowaty kup silnik z mojego cabrio to napewn o bedzie wszystko ok
-
No i wsadzę w tą pordzewiałą budę
-
idź do motoryzacyjnego i kup na m^2 arkusz uszczelki z ktorej wytniesz sobie właściwy kształt.
-
idź do
motoryzacyjnego i kup na m^2 arkusz uszczelki z ktorej wytniesz sobie właściwy
kształt.Tak też myslałem właśnie, żeby zrobić
-
co najwyżej nałożyć ttylko delikatnie film z siliconu dodatkowo w celu wypełnienia jakichś niedoskonałości. i deelikatnie i z wyczuciem wkrecać śruby bo możesz zerwać gwint w kolektorze, a wtedy pozostaje tylko skombinować dłuższe szpilki zamiast śrub