[moje auto] Suzuki Swift GS '95 by xq92x
-
Trochę
Ale rozmiar opon to już zupełnie taki sam -
-
Bomba!
No i mówiłem, że opony we właściwym rozmiarze.
-
No pasowało by mu troche niżej siąść
-
No pasowało by mu troche niżej siąść
Chęć jest, ale pomyślimy latem
-
Jak każdemu Swiftowi z seryjnym zawiasem
-
A takie fajne Lesjöforsy poszły niedawno za dwie stówki na forum
-
jezeli mam byc
szczery borbety 10x lepszeDokładnie
-
sorry za spoznienie, ale pomylilem Twoje autko z autkiem Krzemola, co za tym idzie felgi, borbety duzo lepsze
Chyba ze bedzie czarny kolorek xd -
Przy 14 jest taki problem, że balon jest prze okrutny - a mi się to nie widzi. A niski profil przy tym rozmiarze to średnica koła mniejsza jak w serii, więc jeszcze większe oszustwo prędkościomierza... Dlatego ja zostaję przy 15. Już przy 195/45 opona była niska, a teraz przy 185/45 to juz w ogóle będzie
-
Przy 14 jest taki
problem, że balon jest prze okrutny - a mi się to nie widzi. A niski profil przy tym
rozmiarze to średnica koła mniejsza jak w serii, więc jeszcze większe oszustwo
prędkościomierza... Dlatego ja zostaję przy 15. Już przy 195/45 opona była niska,
a teraz przy 185/45 to juz w ogóle będzieja 15' wspominam dobrze tylko i wyłącznie z jednego powodu - wygląd, no i troche przyczepność, cała reszta na nie
a to czy predkosciomierz oszukuje czy nie to jakie ma to znaczenie -
a to czy
predkosciomierz oszukuje czy nie to jakie ma to znaczenieMa znaczenie, gdy mijasz fotoradar albo jedzie za Tobą nieoznakowana policja albo mijasz pojazd ITD...
-
Ma znaczenie, gdy
mijasz fotoradar albo jedzie za Tobą nieoznakowana policja albo mijasz pojazd ITD...Toc to mozna sie bardzo latwo przyzwyczqic ze 100 to 110 a 50 to 55 np
-
Co do wypowiedzi wyżej to sprawa wygląda następująco...
Gdyby miało tylko wyglądać to chętnie bym założył duże koła z oponą na bardzo niskim profilu...ale ma też jeździć...a okolicy mam same dziury, więc komfort jest mizerny...
Musiałem wybrać optimum.I jak pisał rav 15" lepiej wyglądały, bo duże i była lepsza przyczepność na niskim profilu, ale komfortu to tam "ni ma"
Co do wskazań prędkościomierza - ostatnio obserwowałem i jest tak...
na liczniku jakieś ~51-52, a na nawigacji 50 czyli nie tak wiele...
Nowe koła są o 1,16% większe od oryginału, więc w normie i nie powinno być tak źle... -
Toc to mozna sie
bardzo latwo przyzwyczqic ze 100 to 110 a 50 to 55 npNajpierw trzeba sprawdzić, że tyle przekłamują... No chyba, że sprawdzeniem będzie fotka.
-
Ma znaczenie, gdy
mijasz fotoradar albo jedzie za Tobą nieoznakowana policja albo mijasz pojazd ITD...Oj tam, oj tam
Przecież nie będzie przekłamań większych niż 10%
A zresztą wystarczy navi GPS i jest prędkość miarodajna
-
A zresztą wystarczy
navi GPS i jest prędkość miarodajnaA kto na co dzień jeździ z GPS'em???
-
A kto na co dzień jeździ z GPS'em???
Ja dość często...zresztą co do prędkości to wystarczy przecież wyczuć ile kłamie i stosować się do tego...
Ja się jakoś nauczyłem... -
Ja dość
często...zresztą co do prędkości to wystarczy przecież wyczuć ile kłamie i stosować
się do tego...
Ja się jakoś
nauczyłem...dokladnie, raz wystarczy zobaczyc, poza tym predkosc sie czuje w tym autku
a na codzien z gpsem jezdze ja ; d -
dokladnie, raz
wystarczy zobaczyc, poza tym predkosc sie czuje w tym autkuTu się absolutnie nie zgodzę! Jadąc szybko wydaje się, że się jedzie z jakieś 20-30 km/h więcej niż na liczniku, bo taki hałas jest...