[moje auto] Suzuki Swift GLX 1.3 mk4 5d - Suzi
-
A tankowałeś na tym
samym dystrybutorze dwa razy?W innym ale to bez znaczenia bo tak jak mowie pod korek, nawet nad ta blaszke, bo z niej nie sp splywalo juz w dol,.
Nie mialem tempomatu, ale wydaje mi sie ze by pomogl, bo sukces to utrzymanie non stop tej samej predkosci, a czemu nie? -
A utrzymanie stałej prędkości przy tempomacie to ciągłe dodawanie i ujmowanie gazu...
-
A utrzymanie stałej
prędkości przy tempomacie to ciągłe dodawanie i ujmowanie gazu...E to straszna lipa, ale na prostej drodze tez? Bo na gorkach to rozumiem
-
No jak ja jeździłem z tempomatem to tak było
A jak inaczej chcesz utrzymać prędkość?
Trzeba gazu dodać jak prędkość spada -
No jak ja jeździłem
z tempomatem to tak było
A jak inaczej
chcesz utrzymać prędkość?
Trzeba gazu dodać
jak prędkość spada
No tak, to oczywiste, ale manualnie i tak robie to samo, ale grunt w tym zeby utrzymac dana predkosc zeby sie do niej drugi raz co chwila nie rozpedzac, myslalem ze tempomat tak potrafi, bo samemu to ciezko, noga zelzeje lekko i predkosc spada, pozniej trzeba znowu do niej wracac chocby te.3 - 5 km/h, a ja tego wlasnie chce uniknac -
Jak miałem do czynienia z tempomatem to prędkość wahała się może o +/- 2km/h.
Pedał gazu pracował przy każdym pojawieniu się wychylenia prędkości
Fakt, to w aucie 12-letnim, nie wiem jak teraz te tempomaty pracują Czy coś się zmieniło... -
Jak miałem do
czynienia z tempomatem to prędkość wahała się może o +/- 2km/h.
Pedał gazu pracował
przy każdym pojawieniu się wychylenia prędkości
Fakt, to w aucie
12-letnim, nie wiem jak teraz te tempomaty pracują Czy coś się zmieniło...A jest opcja zamontowac umnie ten szczyt techniki?
-
Nie mam pojęcia
-
A jest opcja
zamontowac umnie ten szczyt techniki?Kiedyś tam na stronie klubowej był manual jak zrobić samemu
-
Kiedyś tam na stronie klubowej był manual jak zrobić samemu
Ale to był tylko prymityw służący do utrzymania obrótów silnika (tzw. ręczny gaz) z tego co pamiętam
No i jeśli o to samo nam chodzi -
Ale to był tylko
prymityw służący do utrzymania obrótów silnika (tzw. ręczny gaz) z tego co pamiętamNo i jeśli o to
samo nam chodziNo tak, na lince i przerzutce od rowera
-
Tak, tak
-
W innym ale to bez
znaczenia bo tak jak mowie pod korek, nawet nad ta blaszke, bo z niej nie sp
splywalo juz w dol,.
Nie mialem
tempomatu, ale wydaje mi sie ze by pomogl, bo sukces to utrzymanie non stop tej
samej predkosci, a czemu nie?paliwo ma znaczenie, a tempomat dolicz sobie +1l na 100 km ... to tak w skrócie ...
No tak, na lince i
przerzutce od rowerato wymyśl coś lepszego
-
Początkowo chciałem
zrobić większy rant, ale nie znalazłem sposobu żeby go ładnie równo wysprayować,
także jest jak jest, myśle, że ładniej wyglądają niżeli standardowe szare
Sam o tym myślałem, ale nie miałem czerwonego spraya pod ręką. Pokaż jak to na aucie wygląda.
-
Sam o tym myślałem,
ale nie miałem czerwonego spraya pod ręką. Pokaż jak to na aucie wygląda.jak tylko założe
mi poszedł jeden czerwony i 2 czarne z tym że przydałby się jeszcze jeden...
-
Popsikałem troche stare zardzewiałe nakrętki
Nowe oponki niczym od tico, za chwile lądują na samochodzie
Po lewej seryjna 155/70/13Jeszcze przed, po:
-
Nowe oponki niczym
od tico, za chwile lądują na samochodzie
Po lewej seryjna
155/70/13Po lewej?!
-
Po lewej?!
tak, te zimoweczki nowe jeszcze ciensze, no mowie ze tico
-
tak, te zimoweczki
nowe jeszcze ciensze, no mowie ze ticoTo ile to to jest? 145/70 R13?
-
Ok, są zdjęcia, jakość taka sobie, nie ma cudów, ale z pewnością ładniej niż na zwykłej stalówce
http://img72.imageshack.us/img72/2206/dsc0017db.jpg
http://img32.imageshack.us/img32/3880/dsc0018oku.jpg
http://img267.imageshack.us/img267/9176/dsc0014dh.jpg
http://img338.imageshack.us/img338/1932/dsc0012aij.jpg
http://img842.imageshack.us/img842/4022/dsc0007ge.jpg
http://img651.imageshack.us/img651/6408/dsc0006jzo.jpg