[ moje auto ] Suzuki Swift GL 1.0 5d mk2 1989r.
-
Autko wróciło do domu na lawecie dzięki uprzejmości mojego kolegii do którego wchodząc do garażu poczułem się jak na hali produkcyjnej 4 Subaru STI w tym 1 ostatnio z Japonii promem przypłynęła przygotowywane pod rajdy idzie sikać pod siebie ciesząc oko tym!!
No to git:D Jutro wstaję i od rana będę dłubać sobie bo najpierw muszę wykręcić z motoru 1.6 i dopiero do mnie iść, mam nadzieję że dam radę. Zaczynam się dokształcać w temacie swifta i mechaniki ów auta z czego bardzo się cieszę bo jeszcze trochę i będzie GTI, daj Bóg może już w lutym!
P.S
Ktoś może się nie kieruje w te święta bądź niedługim czasie z Katowic do Wrocławia bądź może Jeleniej Góry i okolic?!
-
P.S
Ktoś może się nie
kieruje w te święta bądź niedługim czasie z Katowic do Wrocławia bądź może Jeleniej
Góry i okolic?!zależy o co chodzi, ja pewnie taką trasę zrobię, ale nie w 1 dzień, za dużo mam znajomych do odwiedzenia
-
zależy o co chodzi,
ja pewnie taką trasę zrobię, ale nie w 1 dzień, za dużo mam znajomych do odwiedzeniaPotrzebuję zabrać fotele z Katowic do mnie żeby nie dawać za przesyłkę mega dużo!
Panowie i Panie potrzebuje pilnie pomocy!!!!
Wsadziłem 3 alternatory na 2 z nich przez chwile napięcie było 13.6 i po jakimś czasie spadało na tyle ile dawał sam akumulator, masy sprawdzone, po kablach leciałem i nie widziałem żadnego przebicia. Od 9 rano siedzę i dłubię ale nic nie mogę zrobić... Proszę o jakieś porady na szybko najlepiej telefonicznie 534206490 bo jeśli nie zrobię tego dzisiaj to jutro do jakiegoś elektromechanika!
-
Potrzebuję zabrać
fotele z Katowic do mnie żeby nie dawać za przesyłkę mega dużo!to ja odpadam, bo sam muszę zabrać parę gratów z Kato ... szkoda że nie jest to coś mniejszego
-
to ja odpadam, bo
sam muszę zabrać parę gratów z Kato ... szkoda że nie jest to coś mniejszegoSzkoda może następnym razem:D
Co do auta to okazało się, że upalony był kabel zasilający przy skrzynce bezpieczników i żeby było śmieszniej nie odnalazłem sam tego bo izolacja była ok a w środku żyły sobie poszły ...:/
-
Panowie skąd dorwać kolektor do GTI 4-1? Bo szperam, szperam i aktualnego nic nie mogę znaleźć:/
-
Panowie skąd dorwać
kolektor do GTI 4-1? Bo szperam, szperam i aktualnego nic nie mogę znaleźć:/a po co Ci kolektor do GTI?
-
a po co Ci kolektor
do GTI?Bo podjąłem męską decyzję i zaczynam kompletować części pod projekt taki swój Chcę sobię wszystko z kompletować i po kupnie auta zrobić za 1 zamachem co będę miał. Auto planuję kupić gdzieś do połowy nadchodzącego roku i mieć wszystko co potrzebne. W styczniu biorę kredyt na auto i zaczynam poszukiwania jakiegoś Gti
Także czekam na odpowiedź skąd dorwać?
-
nie wolisz 4-2-1 ?
masz trzy opcje
-zlecić komuś pospawanie takiego kolektora
-wspawać samemu
-lub poszukać zagranica np. TU -
nie wolisz 4-2-1 ?
A jaka jest różnica między tymi dwoma?
Ogólnie chce się wzorować na projektach kolegi MKV i Indii'egomasz trzy opcje
-zlecić komuś
pospawanie takiego kolektora
-wspawać samemu
-lub poszukać
zagranica np.
TUŻeby spawac muszę mieć dokładne wymiary...
-
mkv i indii maja kolektor GENIE
a roznia w skrócie wygląda tak:
Cytat:
4-2-1 = good for bottom and midrange, if you need grunt, pick up and go, and stable cruising speeds. Sacrifices some on the high end, you'll shift sooner as you're power band will drop off sooner.
4-1 = good for high end, excellent for drag racing or when you spend alot of time in the higher rpms. Sacrifices on the low end, and some in the mid range, you'll feel more of a pull into the higher rpm power band.
ogolnie to slabo szukasz tutaj masz jeszcze jeden na samym dole
-
mkv i indii maja
kolektor GENIE
a roznia w skrócie
wygląda tak:Cytat:
4-2-1 = good
for bottom and midrange, if you need grunt, pick up and go, and stable cruising
speeds. Sacrifices some on the high end, you'll shift sooner as you're power band
will drop off sooner.
4-1 = good for high
end, excellent for drag racing or when you spend alot of time in the higher rpms.
Sacrifices on the low end, and some in the mid range, you'll feel more of a pull
into the higher rpm power band.ogolnie to slabo
szukasz tutaj masz
jeszcze jeden na samym doleNie było mnie chwilę, a szukałem tylko po polskich stronach. Trochę spory wydatek jak za kolektor no ale cóż...
-
Z autem znowu problem...
Wczoraj rano chcąc jechać do pracy nie odpalił, silnik kręcił normalnie ale nie było iskry. Po pracy wziąłem się za to i miałem pogryzione kable więc na szybko coś tam z kleiłem i działało do dzisiaj kiedy znowu chciałem jechać do pracy i powtórka z rozrywki, więc kable zostały wymienione na nowe wraz ze świecami i filtrem powietrza który okazał się zasrany cały olejem.
Wydaje mi się, że pierścienie nie trzymają kompresji i dlatego ta filtrze tyle oleju, ale to tylko moje przypuszczenia...
-
wraz ze świecami i filtrem powietrza który okazał
się zasrany cały olejem.
Wydaje mi się, że
pierścienie nie trzymają kompresji i dlatego ta filtrze tyle oleju, ale to tylko
moje przypuszczenia...W moim 8V też mam trochę zasyfiony talerz po wyjęciu filtra od strony odmy, a auto nie jest wysoko "kręcone"... Nawet jak spojrzę pod ten talerz to widać, że olej wywalony odmą ścieka sobie w dół po monowtrysku
Regularnie zmieniam filtr powietrza nawet częściej niż w instrukcji i czyszczę rurkę od odmy, bo lubi się zakleić "musztardką" z oleju.
Przebieg 240 kkm, więc silnik już zmęczony, ale te silniki swiftowe chyba lubią sobie rzygnąć odmą - koledzy z GTI montują nawet oil catch tanki - czyli odłączają odmę od obudowy filtra powietrza stosując osobny zbiorniczek na olej wywalany odmą.
A właśnie - jak na taki patent reagują diagności na przeglądzie? Może sobie takie coś zamontuję?
-
mozesz sobie zamontować co to diagnoste interesuje tak naprawde, no chyba ze sobie puścisz rurkę pod auto
-
mozesz sobie
zamontować co to diagnoste interesuje tak naprawde, no chyba ze sobie puścisz rurkę
pod autociekawe czy diagnosta miał jakieś ale do oil catch tanka z butelki po wodzie Żywiec, który kiedyś miał w swoim GTI kolega MKV
-
mozesz sobie
zamontować co to diagnoste interesuje tak naprawde, no chyba ze sobie puścisz rurkę
pod autoJa miałem tak w GTi i się nie czepiał
-
Panowie, udręki z padłem ciąg dalszy...
Wczoraj byłem regulować instalację gazową i niby wszystko było ok, dzisiaj auto znowu obrotów mało bo ok.400 a jeśli wyłączę światła to rośnie na normalne ok 800-900 co może być nie tak:D?
-
sprawdzałeś ładowanie?
kable WM , kopułka + palec , świece to wazna sprawa jeśli chodzi o auto z LPG
możliwe że membramy w reduktorze się już dawno wysrały.
-
Ładowanie jest ok bo z miesiąc temu walczyłem z wymianą alternatora, ale sprawdzę dokładnie.
Kable wymienione bo mi pogryzły jakieś zwierzaczki, a świece wymieniałem ale nie na nówki sztuki po prostu na w lepszym stanie:)
kopułka z palcem hmmm pali mi normalnie, ale warte sprawdzenia