[moje auto] Suzuki Swift GTi mk2 1990r dedykowany by MKV
-
To mi się bardziej prawdopodobne wydaje czyli najlepiej wymienić cala główna wiązkę... W sumie mam druga kompletna a koszt wymiany chyba podobny jak wałków.
-
Czas leci, Swift głównie stoi i rdzewieje... ale mimo tego jeździ jak jeździł. Coraz bardziej wierzę w to, że to główna wiązka, ale ważniejsza jest przekładka do nowej budy - ta jest jeszcze sztywna i jeździ prosto ale po tym co widziałem od spodu to nie wiem jakim cudem tak się dzieje
Ostatnio zobaczyłem fajne zdjęcie na profilu Swift GTi na Facebooku - co myślicie o tym, żeby zamiast czerwonego zrobić srebrnego GTi mk2 z czarnymi elementami?? (chyba na bazie mk5 bo mk4 nie wiem czy były srebrne??)
-
Ostatnio zobaczyłem
fajne zdjęcie na profilu Swift GTi na Facebooku - co myślicie o tym, żeby zamiast
czerwonego zrobić srebrnego GTi mk2 z czarnymi elementami?? (chyba na bazie mk5 bo
mk4 nie wiem czy były srebrne??)ja mam srebrne mk4 5d także były
-
ja mam srebrne mk4 5d także były
No mnie interesują tylko 3d - będę się musiał rozejrzeć bo chyba wygląda całkiem fajnie?? Co myślicie ??
-
No mnie interesują
tylko 3d - będę się musiał rozejrzeć bo chyba wygląda całkiem fajnie?? Co myślicie
??Srebrny z czarno-czerwonym wnętrzem będzie fajny
Fajnie wygląda ten z Ekwadoru - ze srebrnym fajnie kontrastuje ten żółty
-
silnik M13A ?
-
To tak siada latwo, czy trzeba czarowac?
-
Sie zastanawiam właśnie bo do skrzyni to chyba nie specjalnie pasuje p&p.
-
Sie zastanawiam właśnie bo do skrzyni to chyba nie specjalnie pasuje p&p.
Mi chodzi o kolor budy a nie o silnik więc spokój
-
Swift po przeszczepie głównej wiązki elektrycznej - jest wyraźna poprawa w pracy silnika, niejednokrotnie dokręca się do max obrotów ale czasami ciągle staje przy 5500obr/min ale tutaj to już chyba jest wina wystrojenia bo inaczej jest na Ecumasterze i inaczej na "seryjnym" komputerze.
Za kilka dni strojenie z Jarkiem z ECU-Tune.pl i zobaczymy co z tego będzieW międzyczasie poszukiwanie budy do przeszczepu - poszukiwany Swift najlepiej 1.3 w kolorze czerwonym, srebrnym lub ciemnozielonym - mk5 nie wiem nawet czy trzydrzwiowe takie wychodziły z silnikiem 1.3 więc raczej mk4.
-
Swift po
przeszczepie głównej wiązki elektrycznej - jest wyraźna poprawa w pracy silnika,
niejednokrotnie dokręca się do max obrotów ale czasami ciągle staje przy 5500obr/min
ale tutaj to już chyba jest wina wystrojenia bo inaczej jest na Ecumasterze i
inaczej na "seryjnym" komputerze.
Za kilka dni
strojenie z Jarkiem z ECU-Tune.pl i zobaczymy co z tego będzieTo Ty jeszcze żyjesz?! Znaczy Swift...
W międzyczasie
poszukiwanie budy do przeszczepu - poszukiwany Swift najlepiej 1.3 w kolorze
czerwonym, srebrnym lub ciemnozielonym - mk5 nie wiem nawet czy trzydrzwiowe takie
wychodziły z silnikiem 1.3 więc raczej mk4.Ciemnozielone chyba rzeczywiście skończyły się na Mk IV.
-
W międzyczasie
poszukiwanie budy do przeszczepu - poszukiwany Swift najlepiej 1.3 w kolorze
czerwonym, srebrnym lub ciemnozielonym - mk5 nie wiem nawet czy trzydrzwiowe takie
wychodziły z silnikiem 1.3 więc raczej mk4.Może nie 1.3 ale wygląda ładnie.
http://otomoto.pl/suzuki-swift-C33480425.html
No i ten dach
-
Może nie 1.3 ale
wygląda ładnie.
http://otomoto.pl/suzuki-swift-C33480425.html
No i ten dachDzięki za info - na pewno napiszę do sprzedającego
Pierwszy raz widzę w Swifcie taki dach - do tej pory widziałem je tylko w Subaru Justy i całkiem fajny jest - takie pół cabrio -
Swift z DE - wersja specjalna on air, takie wchodziły
-
Swift z DE - wersja
specjalna on air, takie wchodziłyWłasnie facet do mnie dzwonił i chyba za kilka dni podjadę go obejrzeć
-
Miałem Swifta w tej wersji, całkiem fajna sprawa Tylko po dachowaniu 'zwykłym' Swiftem, za taki kawałek ceraty nad głową bym podziękował
-
Może nie 1.3 ale
wygląda ładnie.
http://otomoto.pl/suzuki-swift-C33480425.html
No i ten dachPiękności
Lakierek pierwsza klasa, dach też fajny
-
Miałem Swifta w tej
wersji, całkiem fajna sprawa Tylko po dachowaniu 'zwykłym' Swiftem, za taki
kawałek ceraty nad głową bym podziękowałTen daszek jest elektrycznie sterowany?
-
Nie, przekręcasz taką jakby rączkę o 180 stopni przekręcasz i odsuwasz.
-
Nie, przekręcasz
taką jakby rączkę o 180 stopni przekręcasz i odsuwasz.To w sumie prościej i niezawodniej