[moje auto] Suzuki Swift GTi mk2 1990r dedykowany by MKV
-
W końcu to 1.3 i
teoretycznie max prędkość do 182km/h... cudów się nie ma co spodziewaćźle przecież nie jedzie czemu go wyżej nie kręciłeś ? Dodatkowo w pewnym momencie tak jak by dostał zadyszki - od 120 jakoś słabo mu to idzie ... u Zaklinacza szło ładnie do 150, przytoczyłem go specjalnie, bo moc podobna
ale jakby
kawałek więcej drogi był to by było ponad 200 - niedawno sprawdzane na autostradzieoczywiście na niemieckiej
P.s: też tak trzęsło
-
Przeca to 220km/h leci Ładnie idzie ale trochę za bardzo puchnie na wysokich jak na 4-1
-
Przeca to 220km/h
leci Ładnie idzie ale trochę za bardzo puchnie na wysokich jak na 4-1Pamiętajcie że to są seryjne wałki a zaklinacz ma z Cultusa o nieco innej charakterystyce
Dodatkowo ciężkie felgi 15x7 z oponkami o szerokości 195 też nie pomagają w przyśpieszeniuU mnie góra nie jest jak widać najmocniejsza ale za to dół ma przepiękny moment obrotowy (w codziennej jeździe jest super
Przyjdzie czas i na wymianę wałków i strojenie... ale narazie mam wydatki mieszkaniowe więc to musi poczekać
-
Pamiętajcie że to
są seryjne wałki a zaklinacz ma z Cultusa o nieco innej charakterystyceoj tam oj tam
Dodatkowo ciężkie
felgi 15x7 z oponkami o szerokości 195 też nie pomagają w przyśpieszeniuFondmetal-e też lekkie nie są a Ty masz OZ-y
U mnie góra nie
jest jak widać najmocniejsza ale za to dół ma przepiękny moment obrotowy (w
codziennej jeździe jest superbankowo, bo od dołu ładnie się zbiera, na górze po prostu puchnie.
Przyjdzie czas i na
wymianę wałków i strojenie... ale narazie mam wydatki mieszkaniowe więc to musi
poczekaćwałki + kółka chyba wiadomo, 1600 zł piechotą nie chodzi
-
Takie małe porównanie:
http://www.youtube.com/watch?v=LSkIYhwBaWM
Dwójka już tak puchnie, że aż boli ;/
-
czysta seria tutaj widać
-
Nie Dobra nie śmiecimy x)
-
czysta seria tutaj
widać2s gorzej od 20 do 120 ... przepaści nie ma
-
Cytat:
Fondmetal-e też lekkie nie są a Ty masz OZ-y
Oryginalne Fondmetale 14x6 są duuuuużo lżejsze - Ty chyba tych OZtów w rękach nigdy nie trzymałeś - są przynajmniej połowę cięższe jak nie lepiej ( przy okazji zmiany kół kiedyś zważę ile ważą razem z oponami te i te)
Cytat:
bankowo, bo od dołu ładnie się zbiera, na górze po prostu puchnie.
Muszę jeszcze kolejny filmik nakręcić bo u mnie dosłownie od samego dołu się ładnie zbiera
Cytat:
wałki + kółka chyba wiadomo, 1600 zł piechotą nie chodzi
Same wałki 1550zł
-
Dokładnie mialem to samo napisac ze roznica jest spora, mam podobne kola jedynie inny wzor Fondmetali.
-
Oryginalne
Fondmetale 14x6 są duuuuużo lżejsze - Ty chyba tych OZtów w rękach nigdy nie
trzymałeś - są przynajmniej połowę cięższe jak nie lepiej ( przy okazji zmiany kół
kiedyś zważę ile ważą razem z oponami te i te)Fondmetale 15" miałem w rękach - ciężkie krowy, jakieś OZ-y tak samo ( z niższej półki i wyższej ), wydawało mi się że te paro ramienne są tak samo lekkie jak Superleggery.
Same wałki 1550zł
znów chcesz przepłacać no ok, nie ma problemu chyba że Catcams-y masz w tej cenie to ok
-
Cytat:
Fondmetale 15" miałem w rękach - ciężkie krowy, jakieś OZ-y tak samo ( z niższej półki i wyższej ), wydawało mi się że te paro ramienne są tak samo lekkie jak Superleggery.
Nie wiem jak 15" ale 14" Fondmetale z GTi są duuużo lżejsze.
Cytat:
znów chcesz przepłacać no ok, nie ma problemu chyba że Catcams-y masz w tej cenie to ok
Tyle kosztują 262 u Świątka - co ja na to poradzę ?
-
Nie wiem jak 15"
ale 14" Fondmetale z GTi są duuużo lżejsze.porównujemy 15" moje obecne ważą niecałe 6 kg szt. ( oczywiście bez opony ).
Tyle kosztują 262 u
Świątka - co ja na to poradzę ?kup "pipki"
-
No pipki sporo tańsze
-
No pipki sporo tańsze
W sensie PiperCamsy takie jak miał Fetorman ?
Jeśli tak to nie wiecie gdzie je mają w dobrej cenie u nas??
Czy może trzeba z UK je ściągać ? -
W sensie PiperCamsy
takie jak miał Fetorman ?"pipki" to "pipki"
Jeśli tak to nie
wiecie gdzie je mają w dobrej cenie u nas??nie wiem, ale u producenta jakoś wybitnie drogie nie są ...
Czy może trzeba z
UK je ściągać ?w PL nie widziałem distro.
-
Cytat:
w PL nie widziałem
Kiedyś były w JC Auto Tuning Division to wiem...
W przypadku Piperów to tez nie wiem narazie które wybrac bo sa 2 wersje drogowe - Fast Road i chyba Ultimate Road?? Poza tym tam do nich to nie trzeba czasem chyba potem odesłać seryjnych wałków (nie wiem czemu ale coś mi sie tak kojarzy)
-
Zgadza się + Rally:D £210.00 za wałeczki. Chyba najbliżej w Bratysławie ale nie jestem pewien
-
Na stronie producenta piper cams jest tabela:
Tabela
Ja widać, pod ultimate trzeba pomodzić -
W przypadku Piperów
to tez nie wiem narazie które wybrac bo sa 2 wersje drogowe - Fast Road i chyba
Ultimate Road??Fast Road, Ultimate-ów nie pogoni Ci ...
Poza tym tam do nich to nie trzeba czasem chyba potem odesłać
seryjnych wałków (nie wiem czemu ale coś mi sie tak kojarzy)jeśli nawet to koszt rzędu 150 zł, chociaż nie wiem czy tak jest, bo nigdy takiego zapisu nie widziałem.