[moje auto] Suzuki Swift GTi mk2 1990r dedykowany by MKV
-
jestem sklonny zaryzykowac stwierdzenie, ze podoba mi sie bardziej w setupie zimowym.
po prostu niczym nie skazone, orzyginalne gti.wydech pryka ladnie, a wrazenia z jazdy, przed, po remoncie?
-
jestem sklonny
zaryzykowac stwierdzenie, ze podoba mi sie bardziej w setupie zimowym.
po prostu niczym
nie skazone, orzyginalne gti.
wydech pryka
ladnie, a wrazenia z jazdy, przed, po remoncie?Po portingu lepiej z dołu idzie - na górze nie brakuje mu mocy ale ciężko powiedzieć ile teraz jest - hamownia prawdę mi powie - porównam sobie wykresy - zobaczymy jak się zmieniła charakterystyka silnika
-
Ty weź Ty może
sprawdź definicję tego słowanie musze
Prosto z aparatu i
bez obróbki w programie graficznym to nie jest oksymoron (zestawienie wyrazów o
przeciwstawnych znaczeniach).prosto z aparatu to mozemy powiedziec o kliszy ktorej nikt nie wywolal
To jest zdjęcie
takie jakie zostało zgrane z karty pamięci z aparatu bez edycji w programie
graficznym - new iem jak ci to bardziej łopatologicznie wytłumaczyćto moze ja sprobuje
prosto z aparatu w przypadku aparatow cyfrowych nie istnieje
wez trzy rozne aparaty podobnej klasy,
niech to bedzie npsony alfa 200
nikon d80
canon 30d
i zrob takie samo zdjecie, na takich samych ustawieniach aparatu
najlepiej z jednego statywu w i to samo z takim samym oswietleniem
kazde jedno zdjecie bedzie inne
gdyz kazdy producent aparatu ma swoje dedykowane ( ) ustawienia RGB
dlatego tez nikony farbuja na zolto, canony na zielono a sony zupelnie inaczej
paniałł ?
-
gdyz kazdy
producent aparatu ma swoje dedykowane ( ) ustawienia RGB
dlatego tez nikony
farbuja na zolto, canony na zielono a sony zupelnie inaczej
paniałł ?Ja to doskonale wiem, że każdy ma inne odwzorowanie kolorów - możesz też samemu ustawić czy korzystasz z przestrzeni sRGB (większość zwykłych monitorów komputerowych w takiej też pracuje) lub np AdobeRGB która ma znacznie rozszerzony obszar zieleni.).
Notabene podobno Sony ma kolor najbardziej zbliżone do rzeczywistości.
Dalej więc twierdzę, że zdjęcie prosto z aparatu ale specjalnie dla Ciebie dodam, że prosto z aparatu Nikon D90, ogniskowa 105mm, f/8, czas ekspozycji 1s, ISO 200, z punktowym pomiarem ostrości, automatyczną ekspozycją i ręcznym balansem bieli
To zdjęcie robił mój kolega (jak i kilka innych z zamieszczonych w pierwszym poście) - ja używam Sony A350Paniał?
-
Panowie nie ma się co kłócić "Love and peace" Tu się powinno o furze rozmawiać, a nie o oksymoronach i łapaniu się za słówka
-
To wnętrze po prostu powala
-
Mam nadzieję, że nie kręciłeś go do odcinki na zimnym jak kręciłeś filmik
-
kazde jedno
A to nie osymoron? Każde jedno?
-
Mam nadzieję, że
nie kręciłeś go do odcinki na zimnym jak kręciłeś filmikA zgiń przepadnij siło nieczysta - nigdy w życiu
Minutę wcześniej wróciłem od mechanika z wymiany oleju (okł 30km) - zalany został pełny syntetyk "Liqui Moly Race Tech GT1 10W-60 HD".
Silniczek był więc dobrze rozgrzany po takiej trasie i lekkim deptaniu bo wreszcie można -
Minutę wcześniej
wróciłem od mechanika z wymiany oleju (okł 30km) - zalany został pełny syntetyk
"Liqui Moly Race Tech GT1 10W-60 HD".czyli już po docieraniu ? Czemu akurat Liqui ?
-
czyli już po docieraniu ? Czemu akurat Liqui ?
Był wcześniej Castrol EDGE Sport 10W-60 więc pora na cos nowego - zasięgnąłem opinii kilku osób i generlanie podobno lepszy od Castrola jest. Rozważałem też Valvoline tak jak np Erd eużywa ale postanowiłem sprawdzić coś nowego i też się móc wypowiedzieć na forum "jak się na tym jeździ".
Jak narazie jestem zadowolony choć zrobiłem na nim od wczoraj dopiero jakieś 60km
Jutro ruszam w trasę do Białki Tatrzańskiej na tydzień z przystankiem w Bielsku w Japan Motors (może mały spocik tam przez 15:00? ) to się okaże jak się spisuje w trasieNarazie silnik ładnie cichutko i równo pracuje
Baniak 5l kosztował 212zł więc tani nie jest ale ja na takich rzeczach nie oszczędzam... a zwłaszcza po remoncie silnika -
Narazie silnik
ładnie cichutko i równo pracuje
Baniak 5l kosztował
212zł więc tani nie jest ale ja na takich rzeczach nie oszczędzam... a zwłaszcza po
remoncie silnikaja bardzo dobre opinie słszyałem i czytałem o produktach Royal Purple, też nie tani wynalazek ( butelka niecałe 1l - od 50 zł w górę )
-
Ładnie się prezentuje! Szczególnie środek. Sporo pracy i kasy musiało pójść na to, ale za to świetny efekt.
-
No to dziś pierwsze pomiary na hamowni po modyfikacjach głowicy + "mumifikacji" kolektora 4-1 - chyba nie jest źle
-
No to dziś pierwsze
pomiary na hamowni - chyba nie jest źleKtoś Ci 13 kucy sprezentował Pewnie na letnich kapciach Vmax bd troche niższy?
-
No to dziś pierwsze
pomiary na hamowni - chyba nie jest źleza mało 13KM za tyle kapuchy :] Powinni dawać gwarancję na +20 najmniej
-
No to dziś pierwsze
pomiary na hamowni - chyba nie jest źleŁadny wynik. Jak dojdzie dolot z przepustnicą, wałki z kółkami i strojenie na śwince to myślę, że 130KM pęknie Odcinkę by się przydało przesunąć wyżej
-
No to dziś pierwsze
pomiary na hamowni - chyba nie jest źleno to teraz do boju bo jest solidna podstawa
-
no to teraz do boju
bo jest solidna podstawaNo podstawa jest solidna
Tutaj wielkie podziękowania dla Erde który pomógł mi się zorientować nieco w temacie jakie części wybrać (pierścienie, panewki, uszczelka itp )Ja najbardziej zadowolony tutaj jestem nie tyle z maksymalnej mocy i momentu ale ze średnich wartości - zwłaszcza z przebiegu momentu obrotowego - naprawdę byłem w szoku jak to teraz już na dole ciągnie
-
Ładny wynik. Jak
dojdzie dolot z przepustnicą, wałki z kółkami i strojenie na śwince to myślę, że
130KM pęknie Odcinkę by się przydało przesunąć wyżejDamy radę z tą odcinką