Mój troszke rajdowy SS
-
Użytkownik archiwalnynapisał 17 mar 2011, 22:52 ostatnio edytowany przez monstergarage32 11 wrz 2016, 16:13
dzięka
-
napisał 18 mar 2011, 05:51 ostatnio edytowany przez adamo81 11 wrz 2016, 16:13
Gratulacje!
To jest testowy tor Fiata w Bielsku-Białej?
Szkoda, że tą górką Was nie puszczali byłaby niezła hopaFajnie na filmie w okolicach 2:23 mijasz się z innym Swiftem - prawie lustrzane odbicie
-
Użytkownik archiwalnynapisał 18 mar 2011, 08:35 ostatnio edytowany przez dawcy 11 wrz 2016, 16:13
Tor jest w Tychach. Autodrom Fiata (były).
-
Użytkownik archiwalnynapisał 18 mar 2011, 08:35 ostatnio edytowany przez Erde 11 wrz 2016, 16:13
Gratulacje!
To jest testowy tor
Fiata w Bielsku-Białej?W Tychach
-
Użytkownik archiwalnynapisał 18 mar 2011, 17:55 ostatnio edytowany przez monstergarage32 11 wrz 2016, 16:13
czasami puszczają
-
Użytkownik archiwalnynapisał 28 mar 2011, 21:33 ostatnio edytowany przez monstergarage32 11 wrz 2016, 16:13
dawno nic nie robiłem z SS czas zacząć w tym tygodniu wjeżdżam na garaż powrzucam jakieś nowe foty z modernizacji
-
Użytkownik archiwalnynapisał 30 mar 2011, 21:31 ostatnio edytowany przez monstergarage32 11 wrz 2016, 16:13
czy ktoś się orientuje do czego to jest wkładka, mi sie wydaje ze do swifta 1,3 8 ale nie jestem pewny [img:center]http://img23.imageshack.us/i/s6301829.jpg/[/img] [img:left]http://img827.imageshack.us/i/s6301828j.jpg/[/img]
-
Użytkownik archiwalnynapisał 30 mar 2011, 21:57 ostatnio edytowany przez Xsystoff 11 wrz 2016, 16:13
Nie, do 1.3 8v jest wkladka w postaci talerza.
-
Użytkownik archiwalnynapisał 31 mar 2011, 00:01 ostatnio edytowany przez Hellsin 11 wrz 2016, 16:13
Nie, do 1.3 8v jest
wkladka w postaci talerza.zgadza się, możliwe że jednak ten wkład do niego pasuje akurat, ja widziałem właśnie 2 typy filtrów do 1.3 8V - taki jak pokazał kolega, oraz "stożkowiec"
-
Użytkownik archiwalnynapisał 31 mar 2011, 05:18 ostatnio edytowany przez none7 11 wrz 2016, 16:13
a ja mam wrazenie ze gdzies tam kiedys wyczytalem ze do mk1
-
napisał 31 mar 2011, 06:19 ostatnio edytowany przez adamo81 11 wrz 2016, 16:13
a ja mam wrazenie
ze gdzies tam kiedys wyczytalem ze do mk1Jest tak jak piszesz... Był stosowany do 10.1989 czyli do mkI
Sprawdzałem w katalogu Intercars
-
Użytkownik archiwalnynapisał 31 mar 2011, 12:02 ostatnio edytowany przez Hellsin 11 wrz 2016, 16:13
Sprawdzałem w
katalogu Intercarsnie sugeruj się tym to nie jest dobra lektura ...
-
Użytkownik archiwalnynapisał 4 kwi 2011, 21:46 ostatnio edytowany przez monstergarage32 11 wrz 2016, 16:13
sprint tychy na nowym zawiasie i nowych toyo
-
Użytkownik archiwalnynapisał 4 kwi 2011, 22:20 ostatnio edytowany przez Toydols 11 wrz 2016, 16:13
Widzę, że zawias ładnie daje radę. Trochę zmęczony za to jest synchronizator jedynki.
Szkoda tylko, że znów filmik przyspieszony.
BTW: co za felgi masz?
-
Użytkownik archiwalnynapisał 5 kwi 2011, 05:47 ostatnio edytowany przez MOKRY 11 wrz 2016, 16:13
sprint tychy na
nowym zawiasie i nowych toyojak sie ogarne to jeszcze jakies zdjecie wrzuce
swoja droga na tym filmiku widac jak bardzo sfift nie skreca
-
Użytkownik archiwalnynapisał 5 kwi 2011, 06:09 ostatnio edytowany przez monstergarage32 11 wrz 2016, 16:13
Zawias spoko przód troszkę twardziej zrobię. Z tą jedynką to masakra ale nie chce rozbierać narazie tej skrzyni bo może uda sie zorganizować krótkie przełożenie do tego. Felgi ładne tylko szkoda że chińskie mam nadzieje że się mi to nie rozpadnie. Trochę przesadzają z karami bo wszytko co było z opon ustawione oprócz cięć było punktowane dostałem 30 sekund kary i 8 miejsce.
-
Użytkownik archiwalnynapisał 5 kwi 2011, 06:12 ostatnio edytowany przez monstergarage32 11 wrz 2016, 16:13
mam prośbę jak byś mógł to napisz jakieś uwagi co do jazdy co bym mógł poprawić
-
Użytkownik archiwalnynapisał 5 kwi 2011, 07:47 ostatnio edytowany przez Toydols 11 wrz 2016, 16:13
Z tego co widzę na tym filmiku to rzucają się w oczy dwie rzeczy - na opony na trasie trzeba uważać, bo jak sam się przekonałeś 30 sekund kar złapać można ot tak, ale odrobić 30 sekund po prostu się nie da. Druga rzecz, to za szybko napadasz na wolne partie i potem z zakrętu w zakręt jest coraz wolniej, mocno podsterowny przód (jak to w swifcie z wiskozą) coraz bardziej wywala z zakrętu i na koniec wolnej partii masz już trochę straty, a do tego masz mniejszą prędkość niż mógłbyś mieć. Spróbuj na odwrót - do wejścia na wolną partię dohamuj się trochę szybciej, idź w miarę ciasno przy słupkach, nie za szybko, tak, żeby wyjeżdżający przód Ci nie przeszkadzał (chyba, że z toru jazdy wynika, że lepiej pójść szeroko), tak, żeby po pierwsze niepotrzebnie nie walczyć tam z autem i nie nabijać dodatkowej odległości przez to, że jedziesz szeroko, a po drugie myśl, żeby tak pojechać, żeby na wyjściu na szybką partię mieć jak największą prędkość. Na szybkich partiach wydaje mi się, że jest całkiem ok, choć nad torem jazdy trzeba pracować zawsze, a i na tym filmie nie bardzo widać wolne partie
-
Użytkownik archiwalnynapisał 5 kwi 2011, 10:10 ostatnio edytowany przez Hellsin 11 wrz 2016, 16:13
jak sie ogarne
to jeszcze jakies zdjecie wrzucetak jak wrzucasz spot z Kato, który był xxx czasu temu
-
Użytkownik archiwalnynapisał 6 kwi 2011, 05:59 ostatnio edytowany przez MOKRY 11 wrz 2016, 16:13
tak jak wrzucasz
spot z Kato, który był xxx czasu temunaprawde chcesz ?
swoja droga to mam jeszcze foty z łohohoho ho niezrobione