[moje auto] Suzuki Swift GTi - ubek
-
az tak odpicowane to nie jest umyte płynem do mycia naczyń
i opony popsikane jakims preparatem konserwującym bo szare były.przydało by sie nawoskować, jeszcze tego nie robilem od kupna ale to musze miec wenę king konga chyba.
-
przydało by sie
nawoskować, jeszcze tego nie robilem od kupna ale to musze miec wenę king konga
chyba.czekaj aż wyblaknie ja u siebie robiłem polerkę raz na 2 miesiące,żeby jakoś wyglądał ahh to były czasy
-
he to powodzenia w dalszych pracach!
p.s ja mojego już ponad miesiąc dzień w dzień picuje he ale za niedługo wynikipozdro
-
Dzieki Tobie rowież
plany sa takie:
-wymiana szklanek plus pompa wody
-przegub wew i zew prawyOstatnio była mierzona kompresja wyniki zadowalające średnio 15,9 bar
-
-
Jakoś dziwnie
znajomo wygląda
Jakbyś przyjechał
kiedyś w moje okolice to na 100% każdy by się pomylił :]
Kolor i alu, a tu jesz jeszcze springi na -, naklejki no i widać mk2 a nie mk3, ale faktycznie jakby tak ubek19 wkleił zdjęcie wraz z swoimi to ciekawe ile osób by zwróciło uwagę ze to inne autko:D
-
Na glebe goo!!
no i kierunki clear by się przydały i jakiś klubowy akcencikmasz jeszcze te cleary, że tak namawiasz? Za ile to oddasz?
-
masz jeszcze te
cleary, że tak namawiasz? Za ile to oddasz?cleary siedzą już w dzitiaju w Szczecinie(i to już od zeszłego roku) muszę w tym roku na zlocie(o ile takowy się w ogóle odbędzie ) pooglądać czy nowi właściciele dobrze dbają o organy z litrówy A części to już praktycznie nie mam poza jakimiś pierdołkami
-
Kolor i alu, a tu
jesz jeszcze springi na -, naklejki no i widać mk2 a nie mk3, ale faktycznie jakby
tak ubek19 wkleił zdjęcie wraz z swoimi to ciekawe ile osób by zwróciło uwagę ze to
inne autko:DA weź mi pokaż kogoś kto nie zna się na Swiftach kto nie widząc tych samochodów jednocześnie a tlyko że przejrżdża obok to się kapnie że to inny samochód
Jak Wolverine miał jeszcze swojego GTi (też w Nadarzynie) to też myśleli ze ja jadę a miał zupełnie inne felgi
-
To niezły masz fejm na miescie
-
To niezły masz fejm na miescie
Paaaaanie ja ze wsi jestem
Nadarzyn był miastem przez 400 lat aż zdarzyła się II wojna światowa i teraz jest wsiąTutaj ludzie się znają i kojarzą mniej więcej kto jest kto
-
Jak sadzicie Panowie jak z dokładnością takich wskaźników jak tu:
http://allegro.pl/rarytas-dodatkowe-wskazniki-zegary-audi-80-ideal-i1775204752.html
http://www.aukcjoner.pl/gallery/006418701-.html#I2Miał ktoś styczność z nimi w audi 80 ? Do tego podkładka pod filtr, cisnienia oleju fajnie wyskalowane do 5bar szkoda ze temp troche za wysoko. Ale mi sie podobaja i do gti pasowac będą. A co najwazniejsze na jakims szrocie pewno dorwe za niewielka kase. Tylko czy to coś pokazuje czy jak im sie podoba
-
Jak sadzicie
Panowie jak z dokładnością takich wskaźników jak tu:
http://allegro.pl/rarytas-dodatkowe-wskazniki-zegary-audi-80-ideal-i1775204752.html
http://www.aukcjoner.pl/gallery/006418701-.html#I2
Miał ktoś styczność
z nimi w audi 80 ? Do tego podkładka pod filtr, cisnienia oleju fajnie wyskalowane
do 5bar szkoda ze temp troche za wysoko. Ale mi sie podobaja i do gti pasowac będą.
A co najwazniejsze na jakims szrocie pewno dorwe za niewielka kase. Tylko czy to coś
pokazuje czy jak im sie podobaTylko jakbyś chciał kupić do tego podkładkę pod filtr i czujniki VDO to Ci szczęka moż eopaść ile to kosztuje - chyba taniej wychodzi kupić nowe zegary AG z silniczkiem krokowym i kompletem czujników niż same czujniki VDO.
-
Coś takiego bym jeszcze wydarł
http://allegro.pl/czujnik-cisnienia-oleju-vdo-0-5bar-do-zegarow-2szt-i1775628550.html przecież w audi tez to musi byc do czegoś podłączone.A do temp oleju jak czujnik wygląda? tak samo jak do chłodzenia?
-
Musze kupić łozysko w piaście, stare padło jakoś tak nagle i nawet wydechu nie słychać, radio nie pomaga
Przeglądam katalog IC i mnie zastanowiła jedna rzecz łozysko IC ma podobne opakowanie i taki sam nr. kat jak Kanaco czy tam siedzą te same łozyska ?
Bo różnica w cenie jest 2krotna. -
Z tego co pamiętam, tam jest łożysko kanaco lub koyo.
-
Chodzi Ci o IC tak?
Ale widziałem jednak u Ciebie na zdjęciach Kanaco,
jesli tu i tu sa te same łozyska to szkoda wydawać kase na pudełko jak mozna miec dwa w cenie jednego. Nie chodzi o to ze mi kasy szkoda i chce robić drut ale placić za nazwe nie zamierzam.To jak to wkoncu jest miał ktoś w rekach IC? co tam siedzi w srodku?
-
No tak, masz rację. Kupowałem kanaco, a w środku było łożysko Koyo. Jeśli chodzi o JC to nie wiem. Jak masz znajomy sklep, który bierze z Inter Carsu, to pogadaj czy Ci nie ściągną takiego łożyska do obejrzenia i jeśli będzie tam coś kiepskiego, żebyś mógł je zwrócić. Jeśli części są na stanach w IC, to raczej nie powinno być problemu.
-
Własnie nie mam gdzie zobaczyć, jak bym miał to bym ruszył tyłek do sklepu i nie było by tematu.
Liczę na to ze ktoś miał to łożysko w rekach, co ?
Skontaktowałem sie z jakms sklepem z allegro co sprzedają JC łozyska do gti, napisali mi ze jest tam jakie chińskie czy tajwańskie łożysko firmy DAC.
Wiele sie nie zastanwawiajac zamowilem Kanaco -
Dawno juz nic tu nie zamieszczałem a pare rzeczy przy aucie zaostało zrobionych ale jak to zwykle bywa w 20letnim aucie zrobisz jedno zabieraj sie za drugie a czasem i trzecie.
Wiec sprawa wygląda tak byłem dzis na przeglądzie, wszystko by było ok ale ja jak zwykle musze być dociekliwy i sie zapytałem pana diagnosty czy czasem nie zapomniał wykonac analizy spalin no i wyszlo
Zmierzone wartości na jałowym to:
CO - 0,82%
CO2 - 13.5%
HC - 261 ppm
O2 - 2.04%
Lambda - 1.063Dla przypomnienia normy to:
CO - 0,5max
CO2 - 14,5-16
HC - 100
O2 - 0,1-0,5
Lambda 0,97-1,03I teraz tak, jak widać wszystkie wartości nie mieszczą sie w normie, poza tym niedawno zauważyłem ze auto przestało mi po rozgrzaniu trzymać wolne obrtoty na poziomie ~900
jak sie dobrze rozgrzeje to na obrotomierzu jest okolo 500rpm, moze troche więcej może mniej w każdym razie za mało, diagnosta zasugerował ze te wyniki moga byc przyczyna uszkodzonego silnika krokowego co by sie zgadzało z tymi za małymi obrotami.Czy dobrze rozumuje ze za podtrzymanie wolnych obrotow w gti odpowiada ten zaworek ISC z dwoma wężykami i niebieska 2 pinowa kostka z przodu kolektora ?
Z tego co sam rozkminiłem z pomoca tego kalkulatora http://www.smogsite.com/calculators.html#lambda to mieszanka jest za uboga air/fuel= 15.57, zdecydowanie za duzo 02 choć tlen nie jest szkodliwy wskazuje na zła mieszankę, zdecydowanie powyżej normy CO i HC i zaniżone CO2.
Auto pali według mnie za duzo choć nie sa to jakies wartości kosmiczne, gorzej jedzie z dołu, przy większych obrotach jakby lepiej mu juz było.
Pomoze mi ktoś z przeanalizowaniem wyników i znalezeniem przyczyny ?