Swift S1300 czyli budujemy rajdóweczkę... ;)
-
Wychodza, ale koszt
tego remontu to raczej nie zamyka sie w 3tys. Na samo czyszczenie wydaje sie kolo
500zl. A gdzie reszta.Mówisz o jakimś specjalnym czyszczeniu? Ja poświęcałem na mycie / czyszczenie kilkanaście godzin. Składałem też w dużej czystości. Myślę, że gdyby był problem z brudem to zostały by ślady na panewkach
-
Dodaj do tego chemikaliow za ponad 100zl i to ze robi to jakis czlowiek, ktoremu za te kilka(nascie) godzin trzeba zaplacic. Na panewkach by byly od piasku, ale jest jeszcze troche miejsc gdzie bez czyszczenia moga sie pojawic drobne, acz wplywajace na zywotnosc/jakosc remontu problemy.
-
Dodaj do tego
chemikaliow za ponad 100zl i to ze robi to jakis czlowiek, ktoremu za te
kilka(nascie) godzin trzeba zaplacic. Na panewkach by byly od piasku, ale jest
jeszcze troche miejsc gdzie bez czyszczenia moga sie pojawic drobne, acz wplywajace
na zywotnosc/jakosc remontu problemy.Nie kwestionuje tego, że taka praca może tyle kosztować Bardziej chodzi mi o to, że jeśli ktoś robi takie rzeczy sam i sam składa silnik to wówczas 3 tysiące są realne pomijając tuning czyli bez portingu, tłoków doprężających itp.
Jeśli całość ma robić warsztat to faktycznie za 3 tysiące z częściami nie da się tego zrobić dobrze.
-
Obecnie jeszcze
wsadziłem 4-2-1 i dużą przepustnicę. Zobaczymy czy coś kucy i niutów to
przyniesie...No i porównanie
Przepustnica seria, kolektor seria VS. Przepustnica Nissan, kolektor Genie 4-2-1
Oczekiwałem optymistycznie 110KM. Wyszło 111KM ale przede wszystkim dużo niuta przybyło od samego dołu co mnie bardzo cieszy. Chyba minimalnie nie trafiliśmy z przełożeniem na hamowni (miałem mniejsze koła) więc wykres niuta w rzeczywistości może być o jakieś 3-5 Nm niżej
-
No i porównanie
Przepustnica seria,
kolektor seria VS. Przepustnica Nissan, kolektor Genie 4-2-1
Oczekiwałem
optymistycznie 110KM. Wyszło 111KM ale przede wszystkim dużo niuta przybyło od
samego dołu co mnie bardzo cieszy. Chyba minimalnie nie trafiliśmy z przełożeniem na
hamowni (miałem mniejsze koła) więc wykres niuta w rzeczywistości może być o jakieś
3-5 Nm niżejpodoba sie
-
No i porównanie
git majonez, sam bym chciał taki kolektor kiedyś :]
-
4-2-1 stalowy spokojnie dostaniesz od Aussie GTi, Genie to to nie będzie ale zawsze lepiej, od 50 dolarów.
-
4-2-1 stalowy
spokojnie dostaniesz od Aussie GTi, Genie to to nie będzie ale zawsze lepiej, od 50
dolarów.Możesz rozwinąć trochę temat?
-
Możesz rozwinąć
trochę temat?Też bym prosił o rozwinięcie tematu, bo przydał by mi się taki kolektor.
-
Kiedyś kupiłem taki kolektor, jest stalowy, wyjście z tego co pamiętam 1,75 albo 2 cale, mam go z Australii, co jakiś czas pojawiają się w niskich cenach i są całkiem niezłe.
Z tego co mi się wydaje, montowali je w wersjach z fabrycznym EGR, ale czy to prawda...
Mam zdjęcie:
http://abload.de/img/20140120_110102pmeeb.jpg4-2-1 to mój, nie robiłem niestety hamowania po zamontowaniu go.
-
Polatane
-
Polatane
z 7 Rajdu niepodległości coś masz ?
-
Polatane
Skacz, skacz, potem będziesz mocowania wahaczy naprawiał -
z 7 Rajdu
niepodległości coś masz ?Jeszcze nic ciekawego nie znalazłem
-
Skacz, skacz, potem
będziesz mocowania wahaczy naprawiałOjj tam oj tam A bo to raz
-
Tak z czystej ciekawości... po co Ci dwa rajdowe swifty? No i czemu się nie chwalisz?
-
Tak z czystej
ciekawości... po co Ci dwa rajdowe swifty? No i czemu się nie chwalisz?Nie lubię się chwalić
Pojawił się drugi bo to bardzo zacny egzemplarz i szkoda żeby się zmarnował Porządne sztuki muszą zostać w "rodzinie"
Ty byś lepiej skrzynkę opróżnił bo Ci się privów nie da wysłać -
Tak z czystej
ciekawości... po co Ci dwa rajdowe swifty? No i czemu się nie chwalisz?Radziu ja nic nikomu
-
Nie lubię się
chwalićTo teraz jak już, ktoś "sprzedał" tajemnicę to pokaż chociaż tego drugiego ściganta
-
To teraz jak już,
ktoś "sprzedał" tajemnicę to pokaż chociaż tego drugiego ściganta