Swift S1300 czyli budujemy rajdóweczkę... ;)
-
Zobaczymy co z tego wyjdzie bo nigdy się nie babrałem w żywicy
to dobrą fazę będziesz mieć jak się nawdychasz + nocka w kiblu
-
roisz tak samo jak ja planuje ale problemem sie okazal kierunkowskaz a ze nie chcialo mi sie gniesc rury to aktualnie jest bez dolotu:D
-
W planie jeszcze
odizolowanie filtra od reszty komoryPoskładane Nowa głowica, pokrywa, rozpórka & korek wlewu oleju Powered by Daewoo Matiz
-
Poskładane Nowa
głowica, pokrywa, rozpórka & korek wlewu oleju Powered by Daewoo MatizParę pytań:
1. Jaka jest średnica rury na dolot i jaki materiał ? Alu ?
2. Średnica złączki gumowej, gdzie i za ile kupione ?
3. Czy straciłeś odczuwalnie dół, bo dolot jest sporo krótszy niż seryjny.
4. Kiedy hamownia ? -
Wyglada zacnie
Sam jestem ciekawy co hamownia wypluje -
hehehe.... znam tego kolesia na zdjęciach
-
Parę pytań:
1. Jaka jest
średnica rury na dolot i jaki materiał ? Alu ?Tak, alu. Chyba zew. 77mm i 74mm wew. Nie było mniejszych akurat - wolałbym średnicę przepustnicy.
2. Średnica złączki
gumowej, gdzie i za ile kupione ?Chyba allegro albo jakiś sklep internetowy. To redukcja Simoty z 77mm na średnicę przepustnicy.
3. Czy straciłeś
odczuwalnie dół, bo dolot jest sporo krótszy niż seryjny.Nie mam porównania bo nigdy nie miałem seryjnego dolotu
4. Kiedy hamownia ?
Jeszcze nie wiem
-
Poskładane Nowa
głowica, pokrywa, rozpórka & korek wlewu oleju Powered by Daewoo MatizMechanicznie wszystko zrobione. Pora ogarnąć elektronikę czyli wymienić Ecumastera DET I na DET II przed strojeniem Po pierwsze nie chciała mi działać w nim pseudo hamownia, po drugie nie jest już wspierany soft do niego, po trzecie nie ma bajerów typu konfigurowalne wyjście użytkownika, po czwarte dostałem DET II po kosztach
Najpierw wygrzebanie DET I i kabelkologia... A trochę tam było nagrzebane, koniec końców musiałem rozgrzebać wiązkę aż do ściany grodziowej żeby się połapać co tam było mieszane i co jest czym... Sprawę jeszcze utrudniał fakt, że w starej śwince kolory kabelków nijak się miały do instrukcji Trzeba było rozebrać wtyczkę i patrzeć na piny
Przy pierwszej próbie się poddałem i założyłem z powrotem DET I. Druga próba z Dajmosem - kilka godzin i na DET II silnik nie pali... Grzebanie w sofcie i nic... Kapitulacja. Do trzech razy sztuka...
-
Chyba najgorzej jest robic cos po kims, bo tylko ten poprzedni ktos wie co zrobil
Zeby Cie zdopingowac wczoraj jechalem swietnego szutrowego KJS`a
-
Rdze wyczyscic, a nie
-
Kapitulacja. Do
trzech razy sztuka...Za trzecim razem w końcu się udało
Winowajcą okazał się parametr "Num sig. per 720" - w sofcie do DET 1 wartość była podana dla 360 stopni a nie 720 jak w DET 2 Taka pierdoła a zjadła trochę czasu... Potem jak już silnik chodził na Det 2 przyszła pora na zmianę podłączenie sygnału z zapłonu. Ecumaster brał sygnał bezpośrednio z czujnika wałka a nie z wyjścia z ECU przez co nie można było sterować zapłonem - trochę prześledziłem schematy i podłączyłem jak trzeba Możliwe stało się opóźnianie zapłonu z poziomu świnkiPo jakimś czasie stwierdziłem jeszcze że trzeba wypróbować nowe możliwości DET II czyli...
jak zrobić sobie Shift Light za 5 plnPierwsza wersja słabo świeciła to dałem coś bardziej walącego po oczach...
Będzie jeszcze kolejna wersja bo ta trochę razi w oczy
-
Chyba najgorzej
jest robic cos po kims, bo tylko ten poprzedni ktos wie co zrobilNo dokładnie... Na szczęście teraz już w moim Gti znam każdy zakamarek i chyba już niewiele może mnie zaskoczyć
Zeby Cie
zdopingowac wczoraj jechalem swietnego szutrowego KJS`aI jak wynik? Próby fajne?
-
Rdze wyczyscic, a
nieTeż się zrobi
-
No dokładnie... Na
szczęście teraz już w moim Gti znam każdy zakamarek i chyba już niewiele może mnie
zaskoczyćJa zaniedlugo robie stage ostateczny w srodku i szyber mnie przeraza. Elektryczny.
I jak wynik? Próby
fajne?Slaby wynik, moja druga jazda po szutrze, a w najfajniejszej probie potracilem po pol minuty bo szorowalem urwana oslona katalizatora i myslalem, ze to wydech urwal sie z mocowania i puka w podloge.... Ale ogolnie mega frajda, na jednym odcinku mialem juz bic czworke, ale wystraszylem sie luku przy 120 na szutrze i odpuscilem Sama radocha z jezdzenia po tej nawierzchni, praktycznie caly czas na trocje I opony sie nie niszcza (zimowki na 2.7 bara ). Wejdz czasem na Coltmanie, aktualizuje co jakis czas
Fajnie masz, ze Ecu sie bawisz, co ja moge z gaznikiem starym zrobic Nawet przelozyc wtrysku z nowszego Colta sie nie oplaca, bo krzycza takie ceny ze mozna kupic Gala 2.0 i swapnac.
-
Fajnie masz, ze Ecu
sie bawisz, co ja moge z gaznikiem starym zrobic Nawet przelozyc wtrysku z
nowszego Colta sie nie oplaca, bo krzycza takie ceny ze mozna kupic Gala 2.0 i
swapnac.prosta sprawa 4 gazniki i bierz ECU. cena gaznikow z 100zl wiec niejest to wydatek, przerobic dolot i bedzie elegancko;]
-
Rdze wyczyscic, a
nieNo i zapraweczki na podłodze zrobione Trochę się lakier pościerał od jeżdżenia bez dywaników i stad ten rdzawy nalot
Aby tego uniknąć będę chciał zalaminować sobie kuwety z włókna szklanego - chciałbym uzyskać mniej więcej taki efekt:
Dodatkowo patent podpatrzony z innych rajdówek czyli papier ścierny (grip) na pedałach - noga się trzyma rewelacyjnie
Skrócony przez Gunia lewarek wyleciał i wrócił taki o standardowej długości, z nową gałą OMP.
A na założenie czeka jeszcze coś takiego...
Silnik został wystrojony w warunkach drogowych (nie było akurat dostępu do hamowni) i auto w końcu zaczęło poruszać się w miarę żwawo Na pewno to nie jest maks jaki można wyciągnąć ale przynajmniej jest pewność, że prawidłowo ustawiony jest AFR i zapłon. Jak będzie dostęp i trochę czasu to auto pojedzie na hamownię na pomiary i dostrojenie
-
Jak będzie dostęp i trochę czasu to auto pojedzie na hamownię na pomiary i
dostrojenietia, już było znając życie lepiej pochwal się
-
tia, już było
znając życie lepiej pochwal sięNie było
-
WooooW poflokowana decha! Fajnie bedzie wygladac I nie bedzie slonko swiecilo po oczach odbite!
-
Gdzieś w Katowicach oddałeś do flokowania? Od jakiegoś czasu choruję na to