Słychać zaworki, gaśnie jak zimny,
-
Witam serdecznie wszystkich tico maniaków, jestem posiadaczem już 2 tico i zaczyna mi nie domagać a więc nadeszła jesień i co poranek gdy zapalam pochodzi chwilę i zaczyna szarpać przy ruszaniu próbuje gasnąć choć ssanie działa, regulowałem 2 razy zawory a i tak słychać jak pracują, kopułka świece i przewody plus filtry nowe,odnośnie kolejnego problemu nie do zlokalizowania przy ruszaniu lub zmianie biegów słychać głuchy stuk z pod maski jak by poduszka ale wszystkie wyglądaja na dobre, czy ktoś ma pomysł co mu dolega. Z góry dziękuje za pomoc.
-
odnośnie kolejnego
problemu nie do zlokalizowania przy ruszaniu lub zmianie biegów słychać głuchy stuk
z pod maski jak by poduszka ale wszystkie wyglądaja na dobre, czy ktoś ma pomysł co
mu dolega. Z góry dziękuje za pomoc.Możesz sprawdzić, czy poduszki gumowe montowane w wahaczach na końcu stabilizatora nie mają luzu - to częsta usterka. Poza tym - sprawdź mocowania silnika (piszesz, że niby są OK), przeguby kulowe na końcu wahaczy.
Takie moje 5 groszy
Mat
-
Jeśli chodzi o te stuki to ja już od kupna mam to samo. Nawet jak na postoju, że tak powiem bawię się sprzęgłem to słychać, a w czasie jazdy np z 1bieguna drugi i przy spuszczeniu sprzęgła jest to samo,objaw ten przypomina mi w maluchu problemy z przegubem raczej wewnętrznym ale jak to sprawdzić to dotąd nie wiem, choć muszę kogoś skombinować, pojechać na kanał podnieść przód auta i jedna osobą będzie tak jakby ruszać autem a ja z pod spodu spróbuję zlokalizować. Natomiast co do tego pierwszego to jak zwykle ciężko coś na odległość sprawdzić, może być wiele w gaźniku, od brudnego aż po jakieś uszkodzenie. Jeśli poszarpuje jadąc i hamując silnikiem to należałoby sprawdzić zawór hamowania silnikiem . Przede wszystkim sprawdzić wszystkie połączenia podciśnień.
Co do zaworków ja w jednym po regulacji mam to samo, słychać dalej ale w górnej fazie.
Kolega Lars polecił sprawdzić wałek rozrządu albo dać do sprawdzenia celem zrobienia odpowiednich pomiarów o jakich pisze Wuja Trzeciak. -
tak właśnie stuka wewnętrzny przegub, sprawdzić można go łapiąc półoś ręką przy przegubie i ruszając na boki, oraz obracać półosią w ramach luzów. Jeśli wyczuwamy duży luz i słyszymy stuk, to mamy odpowiedź.