Lewarek zmiany biegów
-
Witam.Problem mam tego rodzaju nie trzymają mi dwa biegi . Dwójka i czwórka.Z ciekawości zajrzałem pod samochód .Okazało się że drążek główny gdzie znajduje się blacha z gniazdem lewarka wisi w powietrzu.Przy uruchomieniu silnika powoduje on dzwonienie tego drążka .Czy blacha ta powinna być przykręcona do nadwozia czy nie.Proszę o informacje.
-
chyba nie dawno ktoś tu wstawiał taki prymitywny manual i temat był przerobiony zaraz Ci go znajdę.
o tu masz. W zasadzie nie wiem czy to jest ta sama awaria ale może inni niech się wypowiedzą.
http://zlosniki.pl/ubbthreads.php?ubb=showthreaded&Number=998119#Post998119
-
i tutaj jeszcze jeden link do opisu naprawy
-
henio123 - zły tytuł wątku
jahur - ja Ci dam prymitywny!
ten prymitywny sposób u mnie działa , a spawanie tego mozna porownac do opon ktore zamiast gumy bylyby ze stali. Chcialbys na takich jezdzic?
Pisalem w wątku. Lewarek trzyma poduszka GUMOWA i GUMA tam musi być(!)\pzdr
-
Witam,Czyli nowa guma .Blacha z gniazdem lewarka nie jest przykręcana na sztywno do nadwozia.Miałem książkę napraw ale mi się gdzieś zawieruszyła.Dzięki.
-
Hehehe bez nerwów przyjacielu, jak już mówiłem nie widziałem tego z bliska ale nadal się upieram że jakoś cyknąć to by się dało.