Silnik matiz/spark 1.0 w tico
-
Witam! Chyba jeszcze tego nie było ale gdyby ktoś miał jakąś wiedzę na ten temat to będzie mi ona bardzo przydatna. Czy dużo rzeczy trzeba zmienić? co ze skrzynią? Pasuje od tico, jak z mocowaniem tego silnika? będę wdzięczny za każde wskazówki. pozdrawiam
-
Najpierw zdecyduj się czy chce silnik od Sparka czy od Matiza bo różnica jest w liczbie cylindrów. W sparku są 4 cylindry, a w matizie 3 cylindry. Więc radzę zacząć od podjęcia decyzji
-
a czy oby na pewno nie było w matizach silników czterocylindrowych 1,0 64KM? tak słyszałem no i zacząłem się interesować trochę tematem i wikipedia też tak podaje...
i jeszcze link z alledrogo http://allegro.pl/item1149274531_silnik_daewoo_matiz_1_0_szczecin_faktura_vat.html
-
Też się zastanawiałem czy nie włożyć 1.0 ze sparka do tico niezły kop by był
-
Czterech cylindrów nie wsadzisz bez sporej rzeźby ;p
-
Czterech cylindrów nie wsadzisz bez sporej rzeźby ;p
W masce można zawsze wyciąć dziurę a akumulator można zawsze zamontować w bagażniku:D
-
To już nie chodzi o samą wysokość ale o szerokość silnika ;p Zabieg trochę nie opłacalny w stosunku do końcowych efektów. Prędzej bym celował w 3 cylindry z charade turbo lub GTi
Ale dostępność części gorsza.Jeśli upierać się przy 4 cylindrach to celował bym w magiczne 101KM GTi.
Tutaj przykład projektu który niestety nie wypalił: klik -
możesz jeszcze spróbować z silnikiem ze Swifta 1.0 rozmiarowo podobny ale nie pamiętam jak z łapami wygląda sprawa. Też 3 cylindry, 53KM, 76 Nm
-
też myślałem o swifcie 1.0 ale mocowanie pewnie zupełnie inne i tez kupa rzeźby... coś kombinuje ale chyba skonczy się na modyfikacjach seryjnego silnika gt głowicy, wałek jakiś dolot i zobaczymy co z tego wyjdzie ale koszta mnie trochę przerażają:(
-
Pogadaj z Ziemniakiem z Daewoo Forum on Ci powie co i jak
On by Ci to nawet zrobił jeśli zgodzisz się na potrzebne modyfikacje budy. Z tego co pisał 1.0 T wchodzi prawie P&P
-
ja sie przykładałem do takiej przymiarki, no i sie skonczylo na gdybaniu, jakis czas temu na forum pisałem. Ale sprawy wyglada tak ze z matiza 800cm pasował na mocowania, skrzynia też ta sama jednak sprawa instalcji. calośc trzeba przerzucać. W tico masz gaźnik w matizie wtrysk i kompa co stanowi istotny problem. Myśle ze lepsza by byla modyfikacja tego silnika co masz u światka. Sportowy wałek dużo daje, polerowanie kolektorów tez pare koników da, pomyśl o tym.
-
ja sie przykładałem
do takiej przymiarki, no i sie skonczylo na gdybaniu, jakis czas temu na forum
pisałem. Ale sprawy wyglada tak ze z matiza 800cm pasował na mocowania, skrzynia też
ta sama jednak sprawa instalcji. calośc trzeba przerzucać. W tico masz gaźnik w
matizie wtrysk i kompa co stanowi istotny problem. Myśle ze lepsza by byla
modyfikacja tego silnika co masz u światka. Sportowy wałek dużo daje, polerowanie
kolektorów tez pare koników da, pomyśl o tym.Dodajmy "drobnostki" takie, jak np. elektryczna pompa paliwa, HAMULCE (celowo z CAPS-em)...