Silnik matiz/spark 1.0 w tico
-
Najpierw zdecyduj się czy chce silnik od Sparka czy od Matiza bo różnica jest w liczbie cylindrów. W sparku są 4 cylindry, a w matizie 3 cylindry. Więc radzę zacząć od podjęcia decyzji
-
a czy oby na pewno nie było w matizach silników czterocylindrowych 1,0 64KM? tak słyszałem no i zacząłem się interesować trochę tematem i wikipedia też tak podaje...
i jeszcze link z alledrogo http://allegro.pl/item1149274531_silnik_daewoo_matiz_1_0_szczecin_faktura_vat.html
-
Też się zastanawiałem czy nie włożyć 1.0 ze sparka do tico niezły kop by był
-
Czterech cylindrów nie wsadzisz bez sporej rzeźby ;p
-
Czterech cylindrów nie wsadzisz bez sporej rzeźby ;p
W masce można zawsze wyciąć dziurę a akumulator można zawsze zamontować w bagażniku:D
-
To już nie chodzi o samą wysokość ale o szerokość silnika ;p Zabieg trochę nie opłacalny w stosunku do końcowych efektów. Prędzej bym celował w 3 cylindry z charade turbo lub GTi
Ale dostępność części gorsza.Jeśli upierać się przy 4 cylindrach to celował bym w magiczne 101KM GTi.
Tutaj przykład projektu który niestety nie wypalił: klik -
możesz jeszcze spróbować z silnikiem ze Swifta 1.0 rozmiarowo podobny ale nie pamiętam jak z łapami wygląda sprawa. Też 3 cylindry, 53KM, 76 Nm
-
też myślałem o swifcie 1.0 ale mocowanie pewnie zupełnie inne i tez kupa rzeźby... coś kombinuje ale chyba skonczy się na modyfikacjach seryjnego silnika gt głowicy, wałek jakiś dolot i zobaczymy co z tego wyjdzie ale koszta mnie trochę przerażają:(
-
Pogadaj z Ziemniakiem z Daewoo Forum on Ci powie co i jak
On by Ci to nawet zrobił jeśli zgodzisz się na potrzebne modyfikacje budy. Z tego co pisał 1.0 T wchodzi prawie P&P
-
ja sie przykładałem do takiej przymiarki, no i sie skonczylo na gdybaniu, jakis czas temu na forum pisałem. Ale sprawy wyglada tak ze z matiza 800cm pasował na mocowania, skrzynia też ta sama jednak sprawa instalcji. calośc trzeba przerzucać. W tico masz gaźnik w matizie wtrysk i kompa co stanowi istotny problem. Myśle ze lepsza by byla modyfikacja tego silnika co masz u światka. Sportowy wałek dużo daje, polerowanie kolektorów tez pare koników da, pomyśl o tym.
-
ja sie przykładałem
do takiej przymiarki, no i sie skonczylo na gdybaniu, jakis czas temu na forum
pisałem. Ale sprawy wyglada tak ze z matiza 800cm pasował na mocowania, skrzynia też
ta sama jednak sprawa instalcji. calośc trzeba przerzucać. W tico masz gaźnik w
matizie wtrysk i kompa co stanowi istotny problem. Myśle ze lepsza by byla
modyfikacja tego silnika co masz u światka. Sportowy wałek dużo daje, polerowanie
kolektorów tez pare koników da, pomyśl o tym.Dodajmy "drobnostki" takie, jak np. elektryczna pompa paliwa, HAMULCE (celowo z CAPS-em)...