Kilka pytań, kilka problemów - szybka pomoc dla nowicjusza
-
Witam . A ja mam takie pytanie - czy mozna wymienic sama uszczelkie pod glowica bez planowania itd. poniewaz ostatnio na korku wlewu oleju pojawila sie taka kremowa zawiesina , slyszalem ze To prawdopodobnie plyn chlodniczy przedostaje sie do oleju .
Wiec podsumowujac mozna wymienic sama uszczelkie pod glowica ????????? -
1. Jeśli jeździsz na krótkich odcinkach, to ta "kremowa zawiesina" ma prawo bytu...
2. Nie zapomniałeś o czymś???
-
No mozna powiedziec ze na codzien malo przejezdzam . Jednak staram sie dbac o czasowe wymiany plynow eksplatacyjnych i nie tylko .
ps. Wiec To nie wina uszczelki pod glowica ???
Sa jakies sposoby zdiagnozowania (bez rozkrecania) czy czas wymienic uszczelkie pod glowica ??? -
Na początek miło byłoby się przywitać z userami i przedstawieniu się w specjalnym wątku dla Nowych
Podwieszony jest na górze kącikaNo mozna powiedziec ze na
codzien malo przejezdzam . Jednak staram sie dbac o czasowe wymiany plynow eksplatacyjnych i
nie tylko .Jeśli robisz krótkie odcinki po parę kilometrów to ta emulsja będzie pod korkiem cały czas.Wystarczy co jakiś czas śmignąć Ticiem z co najmniej 20 czy 30 km i to zniknie.
ps. Wiec To nie wina
uszczelki pod glowica ???Wątpie aby to była wina uszczelki.
Sa jakies sposoby
zdiagnozowania (bez rozkrecania) czy czas wymienic uszczelkie pod glowica ???Ubywa Ci płynu chłodniczego?
Są "oka" oleju w płynie chłodniczym? -
No mozna powiedziec ze na
codzien malo przejezdzam . Jednak staram sie dbac o czasowe wymiany plynow eksplatacyjnych i
nie tylko .Ot i cały widz - gdy pokonujesz krótkie odcinki to silnik nie zdąży się rozgrzać i robi się masełko
ps. Wiec To nie wina
uszczelki pod glowica ???Nie
Sa jakies sposoby
zdiagnozowania (bez rozkrecania) czy czas wymienic uszczelkie pod glowica ???Jak ci nic nie cieknie z tych okolic i nie masz oleju w płynie chłodniczym to daj spokój z wymienianiem
-
Jak ci nic nie cieknie z tych
okolic i nie masz oleju w płynie chłodniczym to daj spokój z wymienianiemNo i jeśli sprężanie w porządku
-
Podłącze się do tematu.
Przy pełnym skręcie kierownicy coś mi stuka w przodzie autka. Jest to bardzo regularny stuk i tylko przy pełnym skręcie. Co to może być? -
przegub do wymiany
-
przegub do wymiany
właśnie tak myślałem. dzięki
-
pewnie przegub ;-) .
ps. Jak by Co to mozesz jeszcze zamienic je miejscami prawy z lewym a lewy ze prawym , pomaga ;-) ale bedzie pykac przy cofaniu . -
pewnie przegub ;-) .
ps. Jak by Co to mozesz
jeszcze zamienic je miejscami prawy z lewym a lewy ze prawym , pomaga ;-) ale bedzie pykac
przy cofaniu .I po co takie kombinacje przy koszcie nowego przegubu ~50zł ?
Pomijając fakt, że trzeba z obu stron je demontować....Jeśli przegub jest już uszkodzony, to kwestia czasu kiedy całkiem się rozpadnie
Jak nie jadąc do przodu, to na wstecznym. -
pewnie przegub ;-) .
ps. Jak by Co to mozesz
jeszcze zamienic je miejscami prawy z lewym a lewy ze prawym , pomaga ;-) ale bedzie pykac
przy cofaniu .To jak juz grzebac i sie brudzic tym wszystkim to lepiej na nowy wymienic