Gasnące Tico..
-
Witam
Mam następujący problem z tico: jadać autem, przy zatrzymywaniu lub spowalnianiu auta, dając na luz czy przy hamowaniu żeby skręcić czy zatrzymać (czyli zawsze gdy puszczam pedał gazu) auto mi gaśnie, muszę jechać na wysokich obrotach zwłaszcza na początku jazdy żeby tico nie zgasł, po jakiś czasu problem ustępuje ale nie znika całkiem.
Powiązane to może też być z problemami z odpaleniem na mrozie. Po nocy, żeby odpalić, nigdy nie odpala za 1 razem, w dodatku muszę wciskać pedał gazu żeby silnik odpalił, dodam, że samo wciśnięcie mało co daje i auto gaśnie i muszę kilkakrotnie szybko przyciskać pedał gazu żeby załapało.
Przypuszczam, że może to być problem z pompą paliwa ale nie mam pojęcia więc proszę o rady. -
Uno: Skorzystałeś z wyszukiwarki???
Dois: Moim zdaniem masz problem albo z pompka paliwa albo z gaźnikiem.
Tres: Jak jest problem z gaźnikiem to zapewne wystarczy wyczyścić i wyregulować.
Wniosek: To są moje sugestie i mogę się mylićPozdro
-
Powiązane to może też być z problemami z odpaleniem na mrozie. Po nocy, żeby odpalić, >nigdy nie odpala za 1 razem, w dodatku muszę wciskać pedał gazu żeby silnik odpalił, >dodam, że samo wciśnięcie mało co daje i auto gaśnie i muszę kilkakrotnie szybko >przyciskać pedał gazu żeby załapało.
Czy powiązane? Możliwe, że nie. Mi odpala za pierwszym ale też muszę "bawić" się pedałem gazu. Potem już chodzi normalnie. Zaznaczam, że osobiście czekam trochę aż się silnik zagrzeje. Boli mnie jazda na dopiero co odpalonym tico'lcu
po jakiś czasu problem ustępuje ale nie znika całkiem.
Nie znika całkiem bo przejeżdżasz krótki odcinek i silnik się nie zdąży nagrzać czy na ciepłym te same objawy?
-
Albo brak ssania albo wystarczy wyregulować mieszankę biegu jałowego ( miałem ten sam problem jak kupiłem tico i pomogła regulacja mieszanki)
-
przejeżdżasz krótki odcinek i silnik się nie zdąży nagrzać czy na ciepłym te same objawy?
na ciepłym też ale mniej
-
na ciepłym też ale mniej
Witam.
Miałem kiedyś podobne objawy.Moim zdaniem powinieneś zacząć od sprawdzenia (i ewentualnej korekty) obrotów biegu jałowego.Wkręt regulacyjny znajduje się z tyłu gaźnika po lewej stronie (patrząc od przodu auta).Jeżeli ewentualne podniesienie obrotów nic nie pomoże to powinieneś sprawdzić skład mieszanki(najlepiej na analizatorze spalin)
pozdrawiam