palec rozdzielacza
-
Witam wszystkich. Jestem tu nowy ale od razu mam pytanie. Czy ktoś może napisać dokladnie jak wymienić kopułkę i palec rozdzielacza w Tico? Bardzo dziekuję za porady. Pozdrawiam
-
Witam wszystkich. Jestem tu nowy ale od razu mam pytanie. Czy ktoś może napisać dokladnie jak wymienić kopułkę i palec rozdzielacza w Tico? Bardzo dziekuję za porady. Pozdrawiam
Witamy i od razu doradzamy: skorzystaj z wątku dla Nowych Złośnikowiczów i tam napisz coś o sobie, swoim autku, żebyśmy mogli Cię lepiej poznać, a potem najpierw użyj opcji "szukaj" i dopiero jak tam nie znajdziesz odpowiedzi to dopiero pytaj - takie zasady pomagają utrzymać na tym forum minimum porządku i nie powielania jednego tematu w nieskończoność
-
trochę pospamuję.
Zastanawia mnie jedna rzecz. Przy problemach z kopułką, palcem i kablami silnik nie chciał zaskoczyć. W moim tiku odpalał zawsze od kopa nie ważne jaka wilgotność i temperatura. Problemem była chwila gdy silnik nabierał temperatury. Mianowicie 1 kilometr przejeżdżał super, następne 3-4 km dusił się - wolne obroty były, nie gasł. Ale dodanie gazu powodowało dławienie się silnika do tego stopnia, że ciężko było ruszyć, toczyć się można było praktycznie nie dodając gazu. Nie ważne czy LPG czy PB. Po tych 3-4 km wszystko wracało do normy.
kable, świece wymienione, zawory, filtry zapłon - zrobione
pozdrawiam -
trochę pospamuję.
Zastanawia mnie jedna rzecz. Przy problemach z kopułką, palcem i kablami silnik nie chciał zaskoczyć. W moim tiku odpalał zawsze od kopa nie ważne jaka wilgotność i temperatura. Problemem była chwila gdy silnik nabierał temperatury.
Mianowicie 1 kilometr przejeżdżał super, następne 3-4 km dusił się - wolne obroty były, nie gasł. Ale dodanie gazu powodowało dławienie się silnika do tego stopnia, że ciężko było ruszyć, toczyć się można było praktycznie nie
dodając gazu. Nie ważne czy LPG czy PB. Po tych 3-4 km wszystko wracało do normy.
kable, świece wymienione, zawory, filtry zapłon - zrobione
pozdrawiamTzn. po wymianie kabli, świec, filtrów i regulacji zaworów i zapłonu problemy zniknęły?
Miałem kiedyś podobne problemy - rozwiązało je wyczyszczenie kopułki.
Z mojego doświadczenia wynika, że jeśli co 1-1,5 roku wyczyścimy kopułkę, palec i przewody wn to unikniemy problemów z odpalaniem. Ja przynajmniej miewałem problemy z odpalaniem lub dławieniem się silnika (poza wiekowym akumulatorem) tylko jeżeli to zaniedbałem.