Daj jakieś fotki, pochwal się
więcej...
Zgodzę się z przedmówcą. Ja tu sobie czytam i wyobrazić sobie nie mogę.. zwłaszcza tych wachlarzowych spryskiwaczy... na fotki czekam(y)
Daj jakieś fotki, pochwal się
więcej...
Zgodzę się z przedmówcą. Ja tu sobie czytam i wyobrazić sobie nie mogę.. zwłaszcza tych wachlarzowych spryskiwaczy... na fotki czekam(y)
[/color]
szła do żyda.
Litości
Większy problem będzie ze
światłem.
Pewnie wiązka przewodów pod
zderzakiem się uszkodziła... zrób to przed przeglądem, 30 minut roboty i koszt praktycznie 0
zł
U mnie raz działa/raz nie działa. Powodem było skorodowane gniazdo żarówki. Przeczyściłem i popsikałem WD40. Działa bez problemu.
To znaczy od oryginalnego
centralnego ?
U mnie tak. Po prawej stronie, nad nogami pasażera z przodu, bliżej prawej strony niż lewej. Trzyma się to na płaskowniku/blaszce, która "wpasowana" jest w obudowę owej centralki, a owa blaszka wygląda na fabryczną. Centralny zamek mam fabryczny. Autko rocznik '97.
EDIT: Owa centralka tyczy się oczywiście centralnego zamka, a nie szyb
Cała polska czyta dzieciom, a my sobie na forum
Mam pytanie, czy w instalacji
elektrycznego otwierania/zamykania szyb zainstalowana jest jakaś centralka, która znajduje się
podobno w okolicy kolan pasażera(u góry ,pod deską). Sprawdzałem to na schematach instalacji,
ale nic podobnego nie zauważyłem.
Ta centralka jest od centralnego zamka. Sam własnoręcznie sprawdziłem - po odpięciu od niej kostki, centralny zamek przestał działać.
jutro zobacze bo juz ciemno
ale po co by mialy wychodzic przewody az tak daleko od dmuchawy:(
Otóż dlatego, ponieważ owa magiczna kostka to instalacja do klimatyzacji
Instalacja fabryczna, nie raz już opisywana na forum.
P.S. Jak pamiętam, to ktoś jeszcze opisywał inne zastosowanie tej kostki, żeby ją wykorzystać do czegoś, czy coś, ale nie pamiętam dokładnie.
Choć to dziesiąty "wisielec",
to przyklejam tymczasem.
Niech się wpiszą tutaj ci, do
dodali klub do profilu na Motostacie.
Więc wpisuję się, bo dodałem to o czym mowa tam, gdzie należało
między innymi do fiatów jest
montowany ..
zaworek na
allegro
Na taki właśnie trafiłem 10 min po dodaniu posta
Ja w Twoim rozwiązaniu, o ile mam rację, zaopatrzyłbym wężyk w zaworek powrotny.
Gdzie można nabyć taki zaworek?
Mój niestety rozsypał się (ten czarny z kuleczką i sprężynką). Zastępczo włożyłem kawałek plastiku, bo inaczej nie było ciśnienia w dyszach i płyn nie leciał odpowiednio wysoko.
Czy pasowałby zaworek zwrotny taki, jaki stosowany jest w akwarystyce?
No tak ale jak mam to
zrobić?? tzn mimo iż kupię tą "pastylkę" to trzeba chyba ją jakoś zaprogramować?
No pewnie, że tak W przeciwnym razie pastylka byłaby uniwersalna, czyli dowolna pastylka pasowałaby do dowolnego immobilisera, a przecież nie po to montujemy to urządzenie
Aczkolwiek powiadam, nie przejmujcie i nie lękajcie się, nie bójcie się iść tą drogą
Z tego, co kojarzę, to programowanie pastylki, to nic innego, jak po odpowiednich egzorcyzmach, przytknięcie nowej pastylki do miejsca jej przytykania