Nigdzie niemoge ściągnąć tego filmu, wszędzie są nieaktualne linki ?
Co do piracenia Ticiem też jechałem ok150km/h (maluchem 140km/h to jest dopiero hardcore ale drugi raz tego bym niezrobił)Obecnie jeżdze Hondą Civic8 raz tylko pognałem za tubylcami w Honda Acord(pod Częstochową) do 220km/h na autostradzie ale dałem sobie spokój.Na codzień jeżdze 50-70km/h i zapas mocy wykorzystuje tylko do wyprzedzania ,,L'' i maruderów jadących 30-40km/h.Ścigać specjalnie mi sie niechce bo przy każdym ostrym ruszaniu drze opony.Jedynie pozwalam sobie czasami na ściganie debili zajeżdzających droge(ciekawą mają mine że cos im siedzi na ogonie) im wiekszy grat tym bardziej takie osioł kozaczy na drodze (stare BMW , stare Golfy z dzieciarnią jeżdzącą jak samobócy autem które ledwo trzymie sie na zakrętach)
wilga
@wilga
Najnowszy post utworzony przez wilga
-
RE: Coś dla piratów drogowych... i nie tylko... :(
-
RE: Przewód tłumiący
Jak prześledzisz cały układ to stwierdzisz, że między
innymi stamtąd właśnie pobierane jest powietrze do
gaźnika, gdy przełącznik ustawiony jest w położeniu
"LATO"A skąd nazwa tłumiący? Hmmm...
Witam ta długa rura nr 24 jest od dostarczania powietrza do nawiewu w aucie(jest w nadkolu od strony pasażera), wystarczy właczyć nawiew i przytkać ręke
-
RE: Po 11 latach...
Bynajmniej Tico niejest takie złe tylko troche przyciasnawe i polska namiastka drogi mu szkodzi ale za to w zime zachowuje sie jak auto 4x4 nieraz udało sie wykopac z zaspy po przednie migacze i ruszać pod górke na lodzie gdzie auta z ful bajerami ślizgały sie w miejscu
-
RE: wymiana wahaczy tylnych
i za chiny
Dlatego ja kupiłem całe wahacze. Ale z tą szmatą to
dobre, tylko co jak mechanik powie NIE?
Jest duża szansa że może pourywać śruby od baku ew . sam bak może sie rozsypać przy demontażu a co do cięcia przy filtrze paliwa to z tamtej strony są nakrętki które przy odpowiednim kluczu puszczają , gorzej jest z samymi śrubami które sie zakleszczyły w tulejach i dopiero po obcięciu łebków i rozgieciu mocowania dało sie wyciągnąć wachacze -
RE: Po 11 latach...
Niechce zapeszać ale w maju też będzie mnie czekała przesiadka na japończyka ale firmy Honda , Tico jak sie niebędzie zabardzo psuc to zostanie w firmie żony
-
RE: wymiana wahaczy tylnych
Witam, mnie po znajomosci skasowali 130 zł
(przez telefon chcieli 150) za wymiane 6 tuleji metalowo gumowych w tylnych wachaczach ,z 8śrub udało sie tylko w całości zdemontować 3szt reszta była cięta szlifierką kątową , co do baku to po zwróceniu uwagi że moge mieć nieszczelny bak ,przykryli go mokrą szmatą.Też myślałem ze wymiana potrwa chwile ale jak sie okazało trwało to 3godziny i za chiny ludowe nieodkręciłbym tych śrub a tym bardziej niewymienił tuleji (poszło dopiero na prasie o nacisku 10 ton). Co do samej wymiany to jedyne co było sciągane poza wachaczami to tylne koła -
RE: wymieniłem płyn i jeszcze bardziej się GRZEJE....
Masz jakiś pomysła jak go odpowietrzyć... w chłodnic
full płynu. W zbiorniczku też między min a max
Po pierwsze w termostacie jest otworek z czymś w rodzaju metalowej blaszki , przez ten otworek powietrze jest wyciskane do góry (dlatego termostat musi być montowany tym otworkiem do góry) czyli pod korek chłodnicy a następnie wężykiem do zbiornika wyrównawczego i wężykiem nadmiarowym na zewnątrz.Czyli masz możliwe miejsca które zatkane powodują brak odpowietrzenia (termostat , brudny korek chłodnicy, zatkane wężyki z zbiornika wyrównawczego - umnie po podłaczeniu wężyków do kranu z wodą wycisło syfu który zatykał wężyk)ew można poczekać az wskazówka temp. pobędzie dłużej na środku skali i ciśnienie spręzonego powietrza wyciśnie syf i sie samo odpowietrzy -
RE: wymieniłem płyn i jeszcze bardziej się GRZEJE....
I caly czas wskazówka pionowo?
Witam ja takie cuda miałem po wymianie termostatu ale po 2 dniach wszystko wróciło do normy , podejżewam że układ był zapowietrzony i tak długo trwało samoczynne odpowietrzenie
, polecam przepłukanie wężyka między chłodnicą a zbiornikiem wyrównawczym (umnie był zarosnięty w środku) -
RE: Olej przekładniowy...
Mnie wlasnie czeka wymiana oleju i chyba sie zdecyduje
na tego Mobila. Nawet nie wiem co za olej mam w
skrzyni , ale przy duzych mrozach biegi wchodza
bardzo opornie. A jak mam na luzie to i tak po
puszczeniu sprzegla samochod rusz do przodu i
gasnie (tylko zima)A czy ten olej nie jest do altomatu?? Czy taki olej
mozna stosowac do manualnej skrzyni biegow??Jest do automatu ale w koncowym etapie produkcji Tica, Daewo zalecała w serwisach wymiane na ten olej (w skrzyni są łożyska tzw. igiełkowe które przy gęstym oleju mogą sie pozacierać)
-
RE: Olej przekładniowy...
Jak nie ma o czym pisać,to trzeba zacząć pisać o olejach
silnikowych i przekładniowych.
Wtedy rozwiązuje się worek z poradami.No właśnie, to i ja sie dołoże .W skrzyni mam Mobila AFT220 , zrobione 60 tyś(w sumie ma 140tys) i nigdy niemiałem problemów z skrzynią nawet przy -30st biegi wchodzą momentalnie bez zwłoki ale sie zastanawiam czy profilaktycznie go niewymienić oczywiście na Mobila AFT220 (22zł 1L)