Mam wymieniony dobry czujnik, ten z niebieska kostką, a wentylator włącza się normalnie
Trzyha
@Trzyha
Najnowszy post utworzony przez Trzyha
-
RE: Falujące obroty/wolne obroty 1500, GTi
-
RE: Falujące obroty/wolne obroty 1500, GTi
Jeszcze mam jedno pytanko, bo może to ma jeszcze jakiś wplyw...po obu stronach termostatu są 2 czujniki temperatury, jeden daje info do ecu a drugi na co?? i który jest który? Jak patrzę prosto na termostat to ten po prawej mam wymieniony....
-
Falujące obroty/wolne obroty 1500, GTi
Witam,
Przeczytałem już dużo postów na ten temat ale poruszę kwestię jeszcze raz bo ciągle nie mogę naprawić mojego GTi. Problem dotyczy falujących obrotów i braku mocy. Autko rozpędza się dość mułowato, obroty idą w górę a jechać nie chce. Pozatym ma ciągle wolne obroty na poziomie 1500 nie mogę tego w żaden sposób wyregulować. A jak jadę i wcisnę sprzegło to obroty spadają do tych 1500obr i ciągle falują +/- 500obr. Na postoju trzyma 1500obr. TPS wyregulowany, chłodzenie ok odpowietrzony, zapłon ustawiony, rozrząd ok, kompresja ok, przepustnica wyczyszczona, zawór PCV przepuszcza trochę, ale jak rurki zatykałem palcem to nic się nie zmieniało. Inne takie małe 2 zawory z cienkimi rurkami na dolocie też sprawdzone...Kończą mi się pomysły i jak tak dalej pójdzie to nie będzie dobrze;)... Proszę o pomoc. -
RE: GTi gotuje się, dużo pali, falują obroty...POMOCY
Ok, dzięki ze wszystkie rady, widzę że będe miał poważne zajęcie po kościele w święta...
-
RE: GTi gotuje się, dużo pali, falują obroty...POMOCY
Da się z tym przejeździc do konca tygodnia na krótkich odcinkach pod warunkiem, że go nie zagotuje??
-
GTi gotuje się, dużo pali, falują obroty...POMOCY
Witam,
Dzisiaj rano jadąc do pracy moje GTi niemiło mnie zaskoczyło. Opiszę po kolei objawy:
Jadąc na zimnym wszystko było ok, jak się zagrzał to wolne obroty zaczęły skakać od 1500 do 2500, cały czas. Ponadto na dojazd do pracy pochłonął jakieś 5L benzyny (na 30km) no i cały czas ma za wysoką temperaturę i wentylator chłodnicy chodzi na pełnych obrotach cały czas a na dworze mróz:/
udało mi się dojechać, a jak postał 8h i wracałem do domu to wskaźnik temp w normie a auto jeszcze zimne było, wolne obroty są cały czas na około 1300-1500, no i ten wentylator chodzi. No i jeszcze wydaje mi się że cały czas strasznie dużo białego dymu puszcza (jak na ssaniu). Błędów brak.
Od czego zacząć poszukiwania problemu...czujnik temperatury???
Karol -
RE: Pulsujący hamulec GTi
Dzięki za pomysły. Jutro w wolnej chwili rozbiorę wszystko z powrotem i zobaczę co w trawie piszczy.
Karol -
Pulsujący hamulec GTi
Witam,
Mam następujący problem. Wymieniłem w moim GTi tarcze i klocki z przodu i z tyłu. Od tego czasu kiedy powoli hamuję czuję silne pulsowanie pedału hamulca. Dodam, że tarcze i klocki kupiłem solidne (brembo i ferodo). Przyczyną może być brak zbieżności? Dodam jeszcze, że przejeździłem weekend z nadmiarem płynu w zbiorniczku (ale po odlaniu nie jest dużo lepiej), mogło to uszkodzić pompę?
Karol -
RE: [gti] problem
Witam, mialem taki obiawy i sie okazalo ze to przewod zasilajacy pompe paliwa raz laczyl raz nie. Proponuje sprawdzic przekazniki od pompy i zasilanie
Karol -
RE: Elementy klimatyzacji
Przekaźnik trzeba włożyć do puszki z bezpiecznikami, która jest pod maską. Jest tam oznaczenie
A/C. Przewody powinny być poprowadzone w wiązce. Poza tym brakuje Ci dodatkowego zaworu
regulacji biegu jałowego (taki ze śrubką i sprężynką). Czy masz sterownik klimatyzacji -
jeśli to moduł, o którym piszesz, to OK?
A czujnik wciśnięcia gazu, to co to? Z tego co pamiętam, to w Swifcie (GTI przynajmniej) jest
tylko potencjometr przepustnicy TPS.
Poza tym brakuje Ci jeszcze atermicznych szyb
pzdr, MOk, a gdzie ten zawór regulacji biegu jałowego powinien być umiejscowiony?
Karol