Nie KRZYCZ.
Gaźnikowiec jakiś kiepski więc na pewno do zmiany. Nie ma sensu od razu kupować nowego gaźnika.
W razie czego można go samemu rozebrać i wyczyścić, bo nie wiem jak ten był czyszczony. Ja
rozkręcałem gaźnik całkowicie nie jest to wcale trudne i możesz sprawdzić wszystkie rurki i
kanaliki. Ale najpierw to i tak trzeba wszystko posprawdzać. No i pytanie jak to było
regulowane, bo do regulacji wolnych obrotów jest jedna śrubka z tyłu gaźnika. Od przodu
jest śrubka regulująca wolne obroty na ssaniu. Trzeba też wiedzieć czy działa ssanie żeby
kręcić odpowiednią śrubką. U mnie łatwo to zauważyć obserwując klapkę w gardzieli gaźnika.
Przed włączeniem silnika, na zimnym silniku jest otwarta, jak się wciśnie gaz i puści to
załącza się ssanie i klapka się zamyka. Po uruchomieniu silnika klapka lekko się uchyla, ok
1mm i jest uchylona aż do wyłączenia ssania kiedy klapka jest zupełnie otwarta. Oprócz tych
dwóch śrub jest też śrubka od składu mieszanki, którą reguluje się spaliny (CO). Jak się
uda wyregulować gaźnik to dobrze pojechać do kogoś z czujnikiem spalin żeby to wyregulował
dobrze.
Kup sobie książkę Maliny tam jest dobrze opisany ze szczegółami i rysunkami cały proces
regulacji gaźnika.
A może jest tak, że masz 3000 na ssaniu, a bez ssania masz 1500, ale jest zepsuty lub rozłączony
wyłącznik biegu jałowego, w takim przypadku jak nie dajesz gazu, lub nie ma ssania silnik
zgaśnie, bo wyłącznik odcina paliwo. Więc sprawdź jeszcze to. Po włączeniu zapłonu
wyłącznik powinien cyknąć.
WITAM
SSANIE DZIALA WYLACZNIK BIEGU JALOWEGO TEZ DZIALA BO CYKA JA WLACZE ZAPLON REGULACJI DOKONYWAL MECHANIK Z CZUJNIKIEM SPALIN NO ALE NIE MOGL NIC WIECEJ ZROBIC TAKI MECHANIK POJADE NAJLEPIEJ DO JAKIEGOZ GAZNIKOWCA OBY NIE OKAZAL SIE TAKIM SAMYM FACHOWCEM JAK POPRZEDNI.
DZIEKI ZA RADY
POZDRAWIAM