na strazackiej maja nawet glowice do litrowego tico
pytanie sprecyzowalem jako tuning a nie swap
To istniały Tico nie na gaźnik?
na strazackiej maja nawet glowice do litrowego tico
pytanie sprecyzowalem jako tuning a nie swap
To istniały Tico nie na gaźnik?
Pytam powaznie czy ktos ma jakies linki, Lub czy ktos cos osiagnal co ijak przerobic w tico na gaznik zeby uzyskac wiecej jak przebudowac wydech
juz zdjete
jedź do mechanika!!
myslenie sprawia problemy
bierzesz np srubokret plaski/gwozdz o odpowiedzniej srednicy, mlotek w dlon i jazda(wybijasz)
ale chyba od gory w dol latwiej
wyjac czy w bic a co pozniej
Jak go wyjac niema jak go zlapac
prawdopodobnie musisz wyjac ten bolec co jest na walku wybieraka i wtedy zejdzie ci przesowka
wybierak i reszta
Czy ktoś wymienial tryby i synchronizator 5 biegu sa tam dwa segiery imbus nakretka a czesci i tak nie schodzia. Co z zabezpieczeniem kolo imbusa
Co to za materiał jaki koszt obróbki
Jaki koszt takiego materiału i robocizny. Czy lprofesor to jakaś firma, Na cento mani nie slyszalem o ty ale i inna marka.
to jest alu, zrobione przez mojego znajomego tokarza.
Waga seryjnego GTi to 1.8kg, z aluminum 0.8kg
mozna tez kupic na www.suzukird.com
Ile takie kolo wazy jaki koszt jak roznica jezdzie masz jakiegos linka to jesy alu czy stalowka obrobiona
bylo juz na forum i dawalem pikczery
to jest kolo do GTi
czy ktos zakladal do swifta lzejsze kolo pasowe lub redukowal mase i wywazal te kolo seryjne u mnie jest to kolo dwu funkcyjne alternator i drugie do klimy wspomagania nigdy nie bede tego zakladal czy mozna jakos zdemolowac takie kolo