Dzięki wielkie... utwierdziliście mnie w przekonaniu że lepiej zregenerować i zapomnieć... tak właśnie zrobiłem. Co prawda skasowali mnie w Poznaniu 350 ale.. po 2 dniach poruszania się miejską komunikacją ...nie było mi żal!
Pozdro
Dzięki wielkie... utwierdziliście mnie w przekonaniu że lepiej zregenerować i zapomnieć... tak właśnie zrobiłem. Co prawda skasowali mnie w Poznaniu 350 ale.. po 2 dniach poruszania się miejską komunikacją ...nie było mi żal!
Pozdro
Witam, seria pytań związanych z awarią: ładowanie 12,5V, po przekręceniu stacyjki nie zapala się lampka akumulatora...
Czy:
Z góry dzięki za wszelkie pomysły
Michał
prawie jak audi:P
Całkiem... całkiem... Na żywca wyglądają jeszcze lepiej bo chyba mijaliśmy się kilka dni temu na bułgarskiej...
o ile dobrze kojarze to jest to wersja GT na arabie saudyjską. było kiedys ogłoszenie na allegro
z tym autem.
Tak to właśnie to auto... Przy okazji... Dzięki za tylny zacisk hamulcowy... spisuje się świetnie...
Pozdrawiam
zamiast postojowego ma migacz? bo tak jakos mi to wyglada a tak poza tym to nice GTI forever!
Witam, to wersja z Arabii Saudyjskiej i ma pomarańczowe postojowe, są też inne różnice... np. numer nadwozia ma 13 znaków problemy z przeglądem i podczas rejestracji no ale ma też plus- klimę!!!
Pozdrawiam
Jeżeli jesteś nowy i chcesz się pochwalić, zmieniłeś coś w swoim Swifcie, albo po prostu chcesz
nam pokazać swoje auto, to jest to miejsce właśnie dla Ciebie.
Aby dodać zdjęcie odpowiedz na tą wiadomość, a w treści posta podaj swoją ksywę.
Witam serdecznie, moje GTI, 93r., jedyne co zmieniłem to fotel kierowcy na kubełek Bimarco...
mich_kacz
Na początku dzięki za życzonka i również Wszystkiego Dobrego....
No to rzeczywiście niemiła i dziwna sprawa . Zastanawia mnie czemu jeden kierunek działa jak
nie ma napięcia na bezpieczniku. Nie wiem jak się nazywa ten element, ale może coś nawaliło
w "przekaźniku" ten który generuje sygnał puksacyjny, aby kierunki mrugały a nie świeciły
światłem ciągłym ?? Nie mam pomysłu, może ktoś wpadnie co może być tego przyczyną, bo
narazie to tylko takie gdybanie. Powodzenia i oby auto nie odstawiało już takich fochów...
Witam, z moich obserwacji wynika, że kierunkowskazy wpinane są w płytkę z bezpiecznikami za pomocą 2 kostek i napięcia nie ma na tylko tym jednym pinie w kostce który odpowiada za ten felerny migacz... kierunkowskaz boczny i tylny po tej stronie działają...
Co do fochów to właśnie rdza zeżarła mi środkowy tłumik i spaliny wychodzą spod samochodu w kierunku zależnym od kierunku wiatru...
pozdrawiam
Teoretycznie powinno być OK, bo napięcie będzie podawane takie samo. Pytanie tylko jak to jest
farbycznie podłączone i czy:
- nie będzie wywalać bezpiecznika, bo będzie większe obciążenie ?? Chociaż wydaje mi się, że nie
powinno, bo 3-ci stop też podłanczają równolegle i jest OK.- czy będzie mrugać kierunkowskaz z odpowiednią częstotliwością ?? Jak jest spalona jedna
żarówka to mruga szybciej i chyba będzie tak nadal... ale nie jestem pewien. Ale na krótki
czas może być i tak - ważne aby coś mrugało, a że trochę szybciej to już inna sprawa
Najlepiej to sprawdź i zobaczymy co z tego wyjdzie, bo sam jestem ciekaw. Najpierw na krótkich
kabelkach prowizorycznie tylko jak to działa, bo szkoda ciągnąć kable a potem się okaże ,że
coś nie tak. Jedyne co ryzykujesz to chyba wywalenie bezpiecznika, ale jak wcześniej
wspomniałem to jest mało prawdopodobne.
Witam... sprawa sie skomplikowała... nie ma napięcia już na złączu przy bezpiecznikach:( usterki trzeba więc szukać jeszcze wcześniej... tylko gdzie?
Podłączony migacz do kierunkowskazu bocznego działa ale nie zmniejsza się częstotliwość mrugania...
Pozdrawiam wszystkich i życzę spokojnych i bezawaryjnych świąt;)
Kolega pisze, że tylko jeden nie świeci. Ja kiedyś tak miałem z przednim lewym kierunkiem. W
moim przypadku, była to zaśniedziała kostka. Spróbuj sprawdzić, czy gdzieś tak max do 30 cm
dalej za kablem z żarówki nie ma kostki- być może to właśnie ona. A żarówka mogła się
przepalić przez to, że złącze we wtyczce już powoli "iskrzyło". II wyjście to tak jak ktoś
wcześniej wspomniał- przetarte kable. Najlepiej leć wzdłuż kabla jak się da i sprawdzaj
jego stan...
Witam, kostkę sprawdziłem na niej też nie ma napięcia... z kolei pod deską rozdzielczą panuje lekki bałagan w kablach i ciężko na mrozie pod blokiem się do tego dobrać;) Mam pewien pomysł: czy w razie nie odnalezienia miejsca awarii mogę odpiąć kostkę i podpiąć kierunkowskaz równolegle do tego na błotniku?
Dzięki za sugestie...
Witam serdecznie, zwracam się z prośbą o podpowiedzi gdzie szukać usterki. Sprawa jest zapewne banalna gdyż po przepaleniu się żarówki w przednim kierunkowskazie nie ma tam napięcia. Pozostałe kierunkowskazy po tej stronie działają prawidłowo a więc to chyba kwestia kabelków. Proszę o podpowiedzi gdzie szukać jakichś złączek lub czegoś co mogło zawieść... Zakładam że nie ma osobnego bezpiecznika dla każdego kierunkowskazu...
Z góry dziękuję
Michał