idzie gorzej. Podejrzewam że w Polsce 98 ma jakieś
95 oktanów a ta 95 ma jeszcze mniej
Nawet jeśli ma mniej to żaden problem. Silnik 135 który ma większość z nas jest przystosowany do spalania 91, a dopiero 136 wymaga 95. No ale problemem może być jeśli ktoś ma tak ustawiony kąt wyprzedzenia zapłonu z powodu użytkowania gazu, że na 91 by mu nie najlepiej chodziło. W końcu wyższe LO nie daje większej mocy, tylko jest mniej podatna na spalanie stukowe przy większych stopniach kompresji w silniku. Silnik 135 ma mniejszą kompresję od 136 i może spalac 91 oczywiście trzeba wyregulować odpowiednio kąt wyprzedzenia zapłonu. Stare auta (zwłaszcza ruskie) miały specjalny przełącznik zmieniający kąt wyprzedzenia zapłonu w przypadku stosowania podłej benzyny, więc nie trzeba było po każdym tankowaniu kombinować z przestrajaniem aparatu.