dokładnie samo czyszczenie przepustnicy może nie pomóc jak było dużo syfu to trzeba podpiąc pod
komputer i wgrac fabryczne nastawy, a skoro magicy nie potrafia to zmien warsztat
wiesz, problem jest w tym, że po wyczyszczeniu przepustnicy podłaczali się do komputera, wykasowali błedy i chcieli wykonać nastawy podstawowe zgodnie "ze sztuką". Problem polega na tym, że o ile błedy dało się skasować, to nastaw podstawowych już się nie dało, bo w ogóle nie można się było połączyć z tą częscią silnika.
Byłem u jeszcze jednego mechanika, do którego mam duże zaufanie. Powiedział, że nic się nie da zrobić i trzeba wymienić przepustnicę, ale jest duża szansa, że komputer sobie to jakoś poukłada i obroty się wyrównają. Mam świadomość, że jest to działanie trochę zastępcze, ale w obecnej sytuacji ciężko jest wywalić kupę kasy na nową przepustnicę. A przy okazji, może ma ktoś schemat sterownika silnika krokowego?