Polecam zapoznać się z tym:klik
Jeśli się to u ciebie powtórzy, rozepnij cewkę Halla od modułu zapłonowego i sprawdź samą cewkę.
Prawdopodobnie masz uszkodzony sam moduł zapłonowy ( są zamienniki np z mazdy cena ok 130 zł.)

Dzięki anel - super pomoc -
Połączenie Halla - moduł mam zaklejone, bo były pozrywane gwinty i nie chciałem tego rozwalać.
A poza tym wypadkowa rezystancja układu połączonego i tak jest mniejsza od najmniejszej znajdującej się oporności w tym układzie. I przy moim pomiarze powinno być mniej niż 450 ohm, a nie ileś tam Mega...

I to wskazywało by na uszkodzenie czujnika - ale przy indukcyjnym, to mało prawdopodobne, aby była taka zmiana oporności cewki.

Tak więc jak prognozujesz, pozostaje moduł....
A może miałem złe wskazania, bo był np:włączony zapłon, a dokonywałem pomiaru R.. Nieraz się walnie gafę...
Dziś jeździłem, ale dla pewności muszę to sprawdzić jeszcze raz...

Fajnie, że wiem, że nadaje się od Mazdy...