Fabryczna instrukcja przewiduje dokręcanie głowicy w 5 etapach opiszę kolejno:
dokręcić momentem odpowaiadającym 50% wymaganej tj. momentem 32-35 Nm dokręcić momentem odpowaiadającym 80% wymaganej tj. momentem 52-56 Nm poluzować śruby dokręcić momentem odpowaiadającym 50% wymaganej tj. momentem 32-35 Nm dokręcić ostatecznym momentem 65-70 NmW programie Autodata znowu zalecają dokręcać głowicę w 3 etapach opiszę kolejno:
dokręcić momentem 25-30 Nm dokręcić momentem 30-40 Nm dokręcić momentem 55-60 NmOsobiście z mojej praktyki warsztatowej zalecałbym pierwszy sposób. Nie będzie konieczności dokręcania głowicy po początkowej eksploatacji.
Nie zapomnij o kolejności dokręcania i odkręcania głowicy jest to bardzo ważne. Przed montażem sprawdź płaskość głowicy szczelinomierzem o grubości 0,05 mm np na szybie.