Tą śrubką prawdopodobnie reguluje się skład mieszanki, także radzę jechać na regulację na
analizatorze spalin. Ja tez się wybieram bo kręciłem tą śrubką i nie pamietam o ile obrotów
ją wkręciłem. Silnik pracuje dobrze i nie wiem jakie konsekwencje może mieć takie
rozregulowanie składu mieszanki ale wole nie ryzykować.
Pozdrawiam!
Witam
Dokładnie tą śrubką za tym czarnym talerzem co to jest filtrem powietrza reguluje się skład mieszanki czyli ilośc paliwa w niej. Natomiast regulacja obrotów czyli ilosci powietrza w tej że mieszance znajduje się z tyłu gażnika w dość mało przyjemnym miejscu ze względu na dostęp. Jest pod kątem ok 45 stopni w dół od tyłu gażnika.
Co do konsekwencji to mogą one być jedynie takie że zwiększy sięspalanie bądz silnik straci moc ale jakieś drastyczne to nie. Ja osobiście wkręcam tą koło filtra do oporu i wykręcam 1,5 obrotu a obroty podregulowywuję ta z tyłu gażnika / moga wystapić różnice ze względu na np zuzycie gażnika/
Sprawdzam jak silnik wchodzi na obroty i z nich zchodzi musi to być płynne. Ewentualna poprawka i jest. Ale zawsze warto podjechać i tą czynnośc wykonać na analizatorze spalin.
Pozdrawiam