Po prostu same tuleje nie występują jako część zamienna.
Te tuleje ślizgowe nie występują jako część zamienna z tego powodu
że ich poprostu nie ma w aparacie zapłonowym Tico.Wystarczy zwykłe łożysko kulkowe(chociaż
ono też nie figuruje w częściach zamiennych, zreszta tak jak i korpus ap.zapłonowego).
Wg. mnie najtrudniej usunąć uszkodzenie(pęknięcie) sprężynki regulatora odśrodkowego.
Tak samo magnes stały, tyle że on raczej nie powinien utracić swoich właściwości po takim
przebiegu, przynajmniej ja o tym nigdzie nie słyszałem ani nie czytałem.
Ja miałem na myśli raczej uszkodzenia mechaniczne(a nie utratę własności magnetycznych), które są spowodowane niewłaściwą regulacją, lub poluzowanie się wkrętów regulacujnych cewki czujnika indukcyjnego.
Co do utrudnionego rozruchu, może to nie wina aparatu zapłonowego, a regulacji domagają się >zawory
Całkowicie się z Tobą zgadzam.Powodów trudności w uruchomieniu może być wiele.